Alla kategorier Uthyrare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Bröllopsbutiken

Bröllopsbutiken

S:t Eriksgatan 74, 113 20 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Bröllopsbutiken

• Molly B
    Molly B skrev om Bröllopsbutiken
    Gav mig ut med min väninna som ska gifta sig i sommar, för att leta klänning! Har tyvärr hört en del negativt angående just Bröllopsbutiken, dels från vänner, dels från privatpersoner på nätet. När vi anlände fanns bara en kund i butiken, o hon höll på att prova in sin köpta brudklänning med hjälp av en av de två butiksbiträdena. Vi kom in o blev efter ett bra tag mötta av den lediga av de två i personalen. Hon sa då över axeln till den andra att det va så typiskt att nån kom o störde, när hon nu skulle kunnat va med på in provningen. trist bemötande, då alla kunder ska va lika mycket värda enligt mig. Vi fick sen komma upp o leta klänning,med biträdets hjälp. Hon kunde mycket om det. Tyvärr var hon besvärad o sprang ständigt iväg när det kom andra kunder o påbörjade då deras konsultationer. Så där stod vi o väntade, ibland utan klänning ibland med helt fel storlek. Tycker att utbudet va fint, mycket att välja på,men allt föll på det tråkiga bemötandet o servicen i butiken. Min vän köper inte sin klänning där, o jag kommer inte gå dit när min tid e inne.

S:t Eriksgatan 74, 113 20 Stockholm