Brunnsbo Rör AB

Brunnsbo Rör AB

brunnsboror.se

På Brunnsbo Rör AB finns branscherfarenhet inom rörläggeri och VVS-installationer. Brunnsbo Rör lägger stor vikt vid att förstå varje kunds unika behov och strävar efter att erbjuda hållbara helhetslösningar inom rörläggning och VVS. Deras verksamhet sträcker sig över Göteborg med omnejd och riktar sig lika till privatpersoner...

14 omdömen om Brunnsbo Rör AB

Lars S
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Bra. Kunniga. Trevligt bemötande.

Metropol A
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Snabb service och lätt att jobba med!

Bee-Connected A
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Snabb återkoppling och besök. Utförlig och bra beskrivning av problem och åtgärd!

Birgit J
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Trevliga killar som gjorde ett bra jobb på en lördag när det var akut med brott på hydronfonrör.

Mats W
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Löste jobbet (omdragning av värmeledning) snyggt. Hantverkaren som gjorde jobbet hade en del problem med språket. Inget som spelade någon roll i vårt fall, men skulle kunna ställa till det om det vill sig illa.

Ralf Henrik M
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Svarade först snabbt i telfon, och vi avtalade ungefärlig tid. Sedan var det svårt att få tag i dem när tiden drog iväg. Detta berodde dock på annat job, så kanske inte så konstigt. Väl på plats hjälptes vi åt med jobbet och allt löste sig. Fick även svar på andra frågor jag hade. Det blev dessutom billigare än vad vi pratat om.

Veidekke A
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Enkelt och snabbt utfört akut arbete. Tack för hjälpen!

Folke W

Enastående BRA!

Amir-Reza M
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Det jag upplevde från företaget då jag anlitade dem är att de bryr sig om sin uppdrag, att tänka först, komma med rätt rådgivning - tittar inte på någon billig lösning för att få uppdrag, vet vad de sysslar med och håller sig till att göra rätt. Rekommenderar dem.

Lolou S
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Snabb hjälp när min varmvattensberedare börjat läcka. Ny fin beredare redan nästa dag!

Hebbe A
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Trevliga och noggranna med utfört jobb

Bengt S
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Snabb och bra service, och höll vad dom lovade.

Gastorps G
Skrev om Brunnsbo Rör AB

Bästa rekommendationer man kan ge ,bara plus

Angela E

Mycket väl bemött! Snabb hantering av problemet. Köpte ny varmvattenberedare