Buco Nero

Roslagsgatan 4, 113 55 Stockholm — Visa karta

Nybrogatan 38, 11440, STOCKHOLM

Restauranger nära Buco Nero:

Döbelnsgatan 79, STOCKHOLM
Välkommen till restaurang Andalucia! Här får du spansk mat och tapas med fokus p... Läs mer ›
Ulrika J:
Trevlig restaurang med mycket god mat, fin service och live musik.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
paula n:
Helt fantastisk personal och mat! Vi hade vår bröllopsfest här och dagen var helt fantastisk. För att inte tala om maten som hyllades utav ...

Upplandsgatan 50, STOCKHOLM
Wok, grytor, nudlar, vårrullar, grillspett – vi har något för alla magar! Även t... Läs mer ›
Husse S:
Mycket bra mat för små pengar trots att de ligger mitt i stan! Utifrån tror man inte att ett sådant ställe håller den nivån men när man är i...

Västmannagatan 48, Stockholm
Välkommen till Restaurang Minako! Här serveras traditionell japansk sushi både s... Läs mer ›
Robin:
Har försökt få min fru att äta sushi i flera år. Helt omöjligt. Har försökt förklara hur magiskt det är på Minako. Efter att hon läst alla o...

Läs vad 18 kunder tycker om Buco Nero

• Lars P
    Lars P skrev om Buco Nero
    Lite väl fullt med folk, men det glömde vi lätt bort, eftersom maten var fantastisk! Läs mer
  • Emanuel M
    Emanuel M skrev om Buco Nero
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Buco Nero
    Jag har flera gånger blivit besviken på Caffè Nero. Maten har t ex varit kall ett par gånger. Bemötandet har någon gång varit otrevligt. Vissa saker är bra och goda, men såå fantastiskt är det inte.

Har nu börjat med ett nytt koncept på helgerna. Mat + juice + kaffe + bakverk för runt 175 kr. Lite dyrt, men ändå ganska värt priset. Fullsmockat med folk jämt.

Trevlige Ture brukar ingå i personalen. Läs mer
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Buco Nero
    Ett ställe man aldrig blir besviken på, rätter i toppklass till bra priser. Personalen vet vad service handlar om och man blir alltid bemött på ett trevligt och professionellt sätt.

Bra utbud av varmrätter, desserter och viner. Här finns allt man kan önska sig. Ta en sväng förbi om du inte varit här ännu, det är absolut värt det! Läs mer
    Carlos D gillar detta
  • George S
    George S skrev om Buco Nero
    Bästa pastan, som hemlagad av en äkta italiensk mamma. Rättigheter. Gott kaffe, snygg lokal och vänligt glatt bemötande ALLTID. Här går ångan hög under ruschen och lunchkön kan bli lång, men HEJA detta unga gäng som fattar vad det handlar om och inte saltar notan. Luv ya! Läs mer
  • Molly B
    Molly B skrev om Buco Nero
    Trevligt ställe! Mysig atmosfär o god mat o dryck,samt trevlig personal :) Läs mer
  • erica h
    erica h skrev om Buco Nero
    mysigt café med gott kaffe. låter självklart men är inte alltid en självklarhet. trevlig personal dessutom. Läs mer
  • Adam R
    Adam R skrev om Buco Nero
    superduper, ryktet stämmer. kaffet var verkligen jättegott! Läs mer
  • Viktor T
    Viktor T skrev om Buco Nero
    Mycket god och prisvärd mat, framförallt på vardagar. Grymt bra att personalen alltid ser till att det finns plats för nya gäster. Aningen stressat på nero dock, man sitter inte kvar så länge. Stort plus att man bjuder på bra kaffe Läs mer
  • S W
    S W skrev om Buco Nero
    Äter lunch här ibland. Alltid lika god mat. Glad och trevlig personal. Något minus för att det gärna blir stressigt och stimmigt eftersom där alltid är så mycket folk.
    Men plus för att de bjuder på supergott kaffe efter maten. Läs mer
  • Mårten T
    Mårten T skrev om Buco Nero
    Både på helgen och i veckorna är det galet prisvärt och galet mycket folk! Inte för den lättstressade. Läs mer
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Buco Nero
    Det bästa. Härligt hur personalen alltid ordnar plats oavsett hur fullt det är. Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Buco Nero
    Suveränt café. Det här stället förtjänar verkligen sin Gulddrake! Läs mer
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om Buco Nero
    Stockholms bästa pasta. Och dessutom fantastiskt förrättsbord som de lätt kunde ta 75 kr för bara det. Lägg därtill trevlig service, perfekta vinglas (vanliga, tunna dricksglas med flat botten) och avslappnad stämning och ni har Nero. Ska enligt uppgift snart bli större. Läs mer
  • Leon
    Leon skrev om Buco Nero
    Efter ca. tre besök här måste jag konstatera att Caffè Nero levererar varje gång. Pastan är god, särskilt Carbonaran som har blivit något av en favorit, och personalen är mycket trevlig och ödmjuk. Skön modern inredning och avslappnat klientel. Synd bara att Caffè Nero är ett ställe man tar sig (dvs till Jarlaplan) till om man inte bor, jobbar eller råkar vara i närheten. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Buco Nero
    Väldigt god italiensk mat serveras av trevlig personal om än i en hektisk miljö. Perfekt lunch-ställe! Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Buco Nero
    Jag provade på den restaurangen via aptit.se första gången. Var nyfiken på dom eftersom de fått jätte bra kritik i dagstidningarna. Då jag åt en otrolig kycklingpasta med chevre. Vid senare tillfälle var jag där över middag då jag prövade på deras bakverk som är fantastiska, speciellt hallon bakelsen. Lokalen är mordernt inredd och personalen är jätte duktiga och trevliga. Rekomenderar det här stället varmt!! Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Buco Nero
    Jag älskar det här stället. Här glöder en passion för mat och gäster på ett uppriktigt sätt utan att vara pretto. De serverar främst pasta men även andra lättare rätter. Kalvköttbullarna eller kyckling pastan med nötter och fårost (tror jag) är favoriter som smälter i munnen. Faktum är att jag var där igårkväll men funderar allvarligt på att ta bilen dit, nu till lunch. Läs mer
    Björn W gillar detta

Roslagsgatan 4, 113 55 Stockholm