Café Nero

4.4

18 omdömen om Café Nero

Lars P
Skrev om Café Nero

Lite väl fullt med folk, men det glömde vi lätt bort, eftersom maten var fantastisk!

Emanuel M

Andreas E
Skrev om Café Nero

Jag har flera gånger blivit besviken på Caffè Nero. Maten har t ex varit kall ett par gånger. Bemötandet har någon gång varit otrevligt. Vissa saker är bra och goda, men såå fantastiskt är det inte. Har nu börjat med ett nytt koncept på helgerna. Mat + juice + kaffe + bakverk för runt 175 kr. Lite dyrt, men ändå ganska värt priset. Fullsmockat med folk jämt. Trevlige Ture brukar ingå i personalen.

Viktoria E
Skrev om Café Nero

Ett ställe man aldrig blir besviken på, rätter i toppklass till bra priser. Personalen vet vad service handlar om och man blir alltid bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Bra utbud av varmrätter, desserter och viner. Här finns allt man kan önska sig. Ta en sväng förbi om du inte varit här ännu, det är absolut värt det!

Carlos D gillar detta
George S
Skrev om Café Nero

Bästa pastan, som hemlagad av en äkta italiensk mamma. Rättigheter. Gott kaffe, snygg lokal och vänligt glatt bemötande ALLTID. Här går ångan hög under ruschen och lunchkön kan bli lång, men HEJA detta unga gäng som fattar vad det handlar om och inte saltar notan. Luv ya!

Molly B
Skrev om Café Nero

Trevligt ställe! Mysig atmosfär o god mat o dryck,samt trevlig personal :)

erica h
Skrev om Café Nero

mysigt café med gott kaffe. låter självklart men är inte alltid en självklarhet. trevlig personal dessutom.

Adam R
Skrev om Café Nero

superduper, ryktet stämmer. kaffet var verkligen jättegott!

Viktor T
Skrev om Café Nero

Mycket god och prisvärd mat, framförallt på vardagar. Grymt bra att personalen alltid ser till att det finns plats för nya gäster. Aningen stressat på nero dock, man sitter inte kvar så länge. Stort plus att man bjuder på bra kaffe

S W
Skrev om Café Nero

Äter lunch här ibland. Alltid lika god mat. Glad och trevlig personal. Något minus för att det gärna blir stressigt och stimmigt eftersom där alltid är så mycket folk. Men plus för att de bjuder på supergott kaffe efter maten.

Mårten T
Skrev om Café Nero

Både på helgen och i veckorna är det galet prisvärt och galet mycket folk! Inte för den lättstressade.

Lisa J
Skrev om Café Nero

Det bästa. Härligt hur personalen alltid ordnar plats oavsett hur fullt det är.

Daniel M
Skrev om Café Nero

Suveränt café. Det här stället förtjänar verkligen sin Gulddrake!

Fredrik C
Skrev om Café Nero

Stockholms bästa pasta. Och dessutom fantastiskt förrättsbord som de lätt kunde ta 75 kr för bara det. Lägg därtill trevlig service, perfekta vinglas (vanliga, tunna dricksglas med flat botten) och avslappnad stämning och ni har Nero. Ska enligt uppgift snart bli större.

Leon
Skrev om Café Nero

Efter ca. tre besök här måste jag konstatera att Caffè Nero levererar varje gång. Pastan är god, särskilt Carbonaran som har blivit något av en favorit, och personalen är mycket trevlig och ödmjuk. Skön modern inredning och avslappnat klientel. Synd bara att Caffè Nero är ett ställe man tar sig (dvs till Jarlaplan) till om man inte bor, jobbar eller råkar vara i närheten.

Anna B
Skrev om Café Nero

Väldigt god italiensk mat serveras av trevlig personal om än i en hektisk miljö. Perfekt lunch-ställe!

Malin H
Skrev om Café Nero

Jag provade på den restaurangen via aptit.se första gången. Var nyfiken på dom eftersom de fått jätte bra kritik i dagstidningarna. Då jag åt en otrolig kycklingpasta med chevre. Vid senare tillfälle var jag där över middag då jag prövade på deras bakverk som är fantastiska, speciellt hallon bakelsen. Lokalen är mordernt inredd och personalen är jätte duktiga och trevliga. Rekomenderar det här stället varmt!!

Tobias B
Skrev om Café Nero

Jag älskar det här stället. Här glöder en passion för mat och gäster på ett uppriktigt sätt utan att vara pretto. De serverar främst pasta men även andra lättare rätter. Kalvköttbullarna eller kyckling pastan med nötter och fårost (tror jag) är favoriter som smälter i munnen. Faktum är att jag var där igårkväll men funderar allvarligt på att ta bilen dit, nu till lunch.

Björn W gillar detta