Buskhaga Eskilstuna

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 7 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Ann-marie F
Skrev om Buskhaga Eskilstuna

Jag tycker att Buskhaga har ett proffsigt och ändå personligt bemötande. Vi har prenumeration på städning 1 gång per månad, det passar oss bra. Vi tycker att de gör ett jättebra jobb, och är lyhörda på det vi önskar. Vi kan varmt rekommendera dem.

Svar från Buskhaga Eskilstuna

Hej Ann-Marie, Vad roligt att höra, tack för att du rekommendera oss som städ leverantör de värmer.

Elisabeth B
Skrev om Buskhaga Eskilstuna

Alltid bra städat och luktar gott när man haft Buskhaga som städat!

Svar från Buskhaga Eskilstuna

Hej Elisabeth, . Du har länge varit i en trogen kund hos oss på Buskhaga Städ 🌺 och vi blir jätte glada att höra att du är så nöjd med städningen. Tack Elisabeth för ditt fina omdöme. Med Vänliga Hälsningar Platschef Camilla Åhs

Eva G
Skrev om Buskhaga Eskilstuna

Ett mycket trevligt och bra bemötande, arbetet utfördes till full belåtenhet. Städning av lägenhet, 3 rok..

Svar från Buskhaga Eskilstuna

Hej Eva, vad roligt att höra att du är nöjd med vårt utförande. Tusen tack för fint omdöme. Med Vänliga hälsningar Platschef Camilla Åhs

Ewa N
Skrev om Buskhaga Eskilstuna

Väl bemötande under den tid vi haft Buskhaga städ Och framför allt vår underbara städare Rhua Tack Ewa Norman

Svar från Buskhaga Eskilstuna

Hej Eva Vad glada vi blir att höra att ni är nöjda med oss som leverantör och med vår underbara personal. Hon ser verkligen fram i mot att åka till er var 4:e vecka . Med vänliga hälsningar Platschef Camilla Åhs

Svenh-Olov C
Skrev om Buskhaga Eskilstuna

Mycket nöjd och trevlig, noggrann städhjälp.

Svar från Buskhaga Eskilstuna

Hej Svenh-Olov Vad härligt att höra att din moster är nöjd med städningen. Tack så jätte mycket för ditt fina omdöme. Med Vänliga Hälsningar Platschef Camilla Åhs

Göran S
Skrev om Buskhaga Eskilstuna

Jag har inga särskilda synpunkter, allt fungerar som överenskommet. / G

Svar från Buskhaga Eskilstuna

Tack Göran Vad roligt att du är nöjd och att allt fungerar som de ska :-) Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Platschef Camilla Åhs

Anna-Gretha H
Skrev om Buskhaga Eskilstuna

Bemötandet var proffsigt och trevligt. Vi fick städningen organiserad på ett för oss passande sätt. Den inledande städningen var en "total rengöring" som gav ett fantastiskt resultat. Målet för oss var att få hjälp att hålla efter huset, då vi inte orkar riktigt. Nu har vi städning varannan vecka med samma människa varje gång. Det vi ville ha var att få en kontinuerlig avlastning.

Svar från Buskhaga Eskilstuna

Tack Anna-Gretha, Vad roligt att höra att ni blev nöjda, de ska jag framföra till min personal och tack för att ni tog er till att lämna ett omdöme ♥ Med Vänliga Hälsningar Platschef Camilla Åhs

Filtrera omdömen