Alla kategorier Tobak Stockholms län Stockholm Kungsholmen Pressbyrån

Flemingtorget, 112 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Pressbyrån

• Maria A
    Maria A skrev om Pressbyrån
    Den otrevligaste affären jag någonsin varit på. Första gången gick jag in och kollade efter en tidning, då bad kvinnan mig att antingen välja snabbt eller gå ut eftersom hon inte kunde stå och kolla på mig hela dagen och behövde gå in i rummet bakom. Jag hann vara där inne i 30 sekunder ungefär innan hon sa till. Andra gången skulle jag köpa korv och tog en servett, varpå kvinnan i kassan sa "du kan ju fråga först!"
  • Annika T
    Annika T skrev om Pressbyrån
    Var här och skulle köpa en kaffe (tror att det är den här som ligger vid tunnelbanan (ej Drottningholmsvägen, utan den som är i anslutning till Gallerian?)
    började jag snacka med den super gulliga tjejen som jobbar där. Vi snackade om min mobil och lite annat, härligt med en tjej som tar sig tid och småpratar lite med kunderna. Det uppskattar jag väldigt mycket med tanke på att det är så typiskt osvenskt och har bott i Australien där folk bla snackar med busschaffören tänk om vi kunde bli lite som tjejen på Pressbyrån vad glada alla skulle bli :-)
    Emma K gillar detta

Flemingtorget, 112 34 Stockholm