By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

bybee.se

Ett företag som startades i augusti 2021 och verkar i eventbranschen - många saker särskiljer ofta ett event från ett annat och det är helt okej. Jag hjälper till med allt från detaljer till helhetslösningar och föredrar att skräddarsy varje enskilt uppdrag för att överträffa mina kunders förväntningar och uppnå rätt mål....

7 omdömen om By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

Sedan starten hos Reco 2021

Nina H
Skrev om By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

Snabb service och trevligt bemötande. Toppen!

Oskar M

Väldigt professionellt bemötande, beställde 3 julkorgar. 10/10

Ida M
Skrev om By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

Elin är en stjärna på det hon gör. Bemöter alltid med ett leende och arbetar med kundnöjdhet som prioritet! Jag kan inte bli nöjdare med upplevelsen hon skapat!

Svar från By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

Hej Ida! Tusen tack för allt, det stora nöjet var såklart på min sida. Önskar dig en fortsatt fin dag, återigen stort tack för ditt omdöme.

Marie Ö
Skrev om By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

bemanning servering: Proffsig, pålitlig och fantastiskt duktig på bemötande och att få gästerna att trivas och känna sig sedda. Gör det där "lilla extra" och ser detaljer. Hög arbetsmoral och lätt att samarbeta med.

Svar från By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

Hej Marie! Tusen tack för dina fina ord, det är alltid lika roligt som givande att få vara delaktig i din verksamhet. Snart ses vi igen!

Niklas I
Skrev om By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

Elin är ett proffs ut i fingerspetsarna. Hon har hjälpt oss med olika events och varit väldigt uppskattad både av vår egen personal som hon jobbar med och av kunderna hon varit ute hos.

Svar från By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

Hej Niklas! Tack för ditt fina omdöme, hoppas att vi ses snart igen och levererar smiling faces tillsammans! 😃

Maja D
Skrev om By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

Bra och enkelt att beställa, snabb leverans. Lätt att snabbt ställa iordning presentkorgen när den kom. Väldigt bra koncept!

Svar från By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

Hej Maja! Tack snälla för ditt omdöme, vad roligt att presenten blev bra och kom fram ordentligt. Välkommen igen! Glada Hälsningar, Elin

Karina T
Skrev om By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

Mycket positivt och kundorienterat bemötande. Flexibel i de önskemål vi hade. Rak och tydlig kommunikation. Punktlig och inkännande. Med mitt önskemål som kund i fokus. Proffsigt. Uppdraget till företaget var att plocka undan och styla inför en kräftskiva med lantligt tema. Kommer med nöje att anlita detta företag igen.

Svar från By Elin Brevitz Events (ByBeeEvents)

Hej Karina! Tack för dina fina ord. Du är givetvis varmt välkommen att kontakta mig igen! Glada Hälsningar, Elin