Bygg Grant AB

Bygg Grant AB

4.0

Välkommen till oss på Bygg Grant AB! Vi är ett mångsidigt byggföretag som tar oss an de flesta arbeten som som innefattar ombyggnad, nybyggnad eller renovering. Vi fixar både stora och små uppdrag, kan det mesta och sköter gärna helentreprenaden på ditt bygge. Oavsett om du ska renovera, bygga, lägga nytt golv eller vill ge...

4 omdömen om Bygg Grant AB

Ivar T
Skrev om Bygg Grant AB

Jag hade hört en del om det här byggföretaget innan jag bestämde mig för att anlita dem för mitt projekt, och jag önskar verkligen att jag hade lyssnat på varningssignalerna. Deras arbete var under all kritik! För det första var kommunikationen otroligt dålig. Jag fick sällan några uppdateringar om projektets framsteg, och när jag försökte kontakta dem var det som att skrika in i tomma luften.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Jonas R
Skrev om Bygg Grant AB

Fantastiskt bemötande!! Snabb åtgärd!! Perfekt proffsigt utförande !!! Alla intyg fanns - kändes väldigt tryggt!! Rekommenderas å det varmaste!!!

Gustav B
Skrev om Bygg Grant AB

Vi på Bengtsson Desing AB har använt Bygg Grant vid flera tillfällen för att leverera våra kundprojekt men även för att bygga om vårt eget Showroom/Studio. Bygg Grant har visat bra kompetens både på mindre och större byggen(väggar, trappor, el, målning, flytspackel, golv, uteplatser, trall, staket, bastu mm). Bemötandet är trevligt och man kan föra en bra dialog om olika lösningar med för och nackdelar. Bygg Grant har varit mkt noga med får kunden nöjd och visar en fin yrkesstolthet som vi gillar!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

ELENA VITALIEVNA C
Skrev om Bygg Grant AB

Rekommenderas som riktiga proffs! Hade omoderna toa och köksvrå! Nu har jag fått ombyggda kök och badrum i lyxklass! Allt gjordes på 2(!) veckor! Högsta betyg till Bygg Grant AB!