Bygg Grant AB

Hidinge Backe 19, 163 65 Spånga — Visa karta

Välkommen till oss på Bygg Grant AB!

Vi är ett mångsidigt byggföretag som tar oss an de flesta arbeten som som innefattar ombyggnad, nybyggnad eller renovering. Vi fixar både stora och små uppdrag, kan det mesta och sköter gärna helentreprenaden på ditt bygge.

Oavsett om du ska renovera, bygga, lägga nytt golv eller vill ge trappan nytt liv är du välkommen att kontakta oss. Du hittar oss på Hidinge Backe 19 i Spånga. Slå oss en signal så diskuterar vi fram en lösning på ditt projekt - vi garanterar ett bra resultat.

Läs vad 3 kunder tycker om Bygg Grant AB

• Jonas R
    Jonas R skrev om Bygg Grant AB
    Fantastiskt bemötande!! Snabb åtgärd!! Perfekt proffsigt utförande !!! Alla intyg fanns - kändes väldigt tryggt!! Rekommenderas å det varmaste!!! Läs mer
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Bygg Grant AB
    Vi på Bengtsson Desing AB har använt Bygg Grant vid flera tillfällen för att leverera våra kundprojekt men även för att bygga om vårt eget Showroom/Studio. Bygg Grant har visat bra kompetens både på mindre och större byggen(väggar, trappor, el, målning, flytspackel, golv, uteplatser, trall, staket, bastu mm). Bemötandet är trevligt och man kan föra en bra dialog om olika lösningar med för och nackdelar. Bygg Grant har varit mkt noga med får kunden nöjd och visar en fin yrkesstolthet som vi gillar! Läs mer
  • Lena
    Lena skrev om Bygg Grant AB
    Rekommenderas som riktiga proffs! Hade omoderna toa och köksvrå! Nu har jag fått ombyggda kök och badrum i lyxklass! Allt gjordes på 2(!) veckor!

Högsta betyg till Bygg Grant AB! Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm: