Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

byggoinredningsmontage.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Bygg & Inredningsmontage i Skåne! Vi har flera års erfarenhet inom byggbranschen. Det var på den banan vår idé om ett bygg och inredningsföretag startades. Vi erbjuder dig bred kompetens, stort engagemang och bra priser. Du kan ta hjälp av oss oavsett om du är privatperson eller företag då vi både bygger altan,...

69 omdömen om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Sedan starten hos Reco 2021

Anna B
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Robin är en problemlösare, har ett öga för detaljer och är otroligt lätt att ha o göra med. Rekommenderar han alla dagar i veckan :)

Christoffer O
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Vi anlitade Robin för att avsluta vår redan påbörjade köksrenovering (kök från Vedum). Jobbet inkluderade bl.a. socklar, lister, takanslutningar, justeringar och en platsbyggd hylla. Allting blev precis som vi önskade. Robin var professionell, punktlig och noggrann samt kom med bra förslag på lösningar. Ångrar bara att vi inte anlitade honom från början.

Siw D
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Snabb, seriös och kompetent. Perfekt resultat.

Ingrid A
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Ny köksinredning o nytt golv. Allt blev superbra! Duktiga hantverkare och tidsplanen följdes. Vi är så nöjda

Kerstin J
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Jag kan varmt rekommendera Robin då jag mycke nöjd med hans noggranna arbete av mitt kök som jag blev mycke nöjd med . Mvh Kerstin

Kristoffer L

Benny J
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Uppdraget var att modernisera vår 35-år gamla klädkammare. B&I åtog sig uppdraget och erbjöd ett snabbt genomförande, vilket det också blev. B&I skissade på förslag med elfa-inredning som godkändes och installerades några dagar senare. B&I gjorde ett positivt intryck och lämnade efter sig ett fullgott jobb som vi blev nöjda med. B&I kan vi varmt rekommendera!

Rolf L
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Redan vid första kontakten med Robin fick jag ett positivt intryck, en bra kille fast blick och som visste vad han gjorde.sen att se honom i lugn o ro plocka isär o laga vad han skulle var också en Fröjd för ögat o ingav stort förtroende. Toppenkille.

Bo G
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Mkt positivt bemötande. Vi hade höga förväntningar, eftersom Bygg- & Inredningsmontage har nära samarbete med krävande kunder som t ex Vedum Kök. Alla blev verkligen nöjda hur byten av skåpen utfördes. Hög finish, snabbt också.

Christina E
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Robin är lyhörd, kommunikativ, punktlig, trevlig och kan sina grejer. Helt OK prisnivå. Våra varmaste rekommendationer!

Egon O
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Proffsigt bemötande och utförande. Rekommenderas!

Li L
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Mycket trevlig och duktig kille, anlitar honom gärna igen.

Lena B
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Mycket bra. Har fullt förtroende till Robin. Kan rekommendera honom.

Christian E
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Robin är väldigt serviceinriktad, rak, seriös och ärlig. Enkel att ha och göra med. Han erbjöd en helhetslösning för vårt Vedumkök med bygg, VVS, el och golvslipning. Ett bra utfört jobb.

Ingemar M
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Ett härligt bemötande av en proffsig Inredningsbyggare!

Karin H
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Nogrann och har ett "öga" för detaljer, trevlig och håller ordning Gällde köksmontering

Per-Anders J
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Alltid lika tjänst- och servicevillg!

Robin P gillar detta
Annette H
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

trevlig bemötande Blev väldigt nöjda Snabbt och effektivt , ändring av innerdörr

Karin H
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Vänligt bemötande, löser finsnickeridetaljer, noggrann, har ett fint Instagramkonto så att kunder kan se resultat och få inspiration.

Stefan L
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Seriöst och kunnigt! Robin är toppen!

Rebecka F
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Tryggt och pålitligt, rekommenderar varmt.

Sara G
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Jag fick väldigt bra hjälp och tyckte att Robyn, den personen som gjorde jobbet, var mycket duktig, tillmötesgående och professionell.

Stefan C
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Vi är supernöjda med servicen som vi har fått av er, både när det gäller utförande och som bollplank för att komma fram till hur vi kan göra med vårt kök!

Petter A
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Plåtarbete vid terrassdörr. Robin var lyhörd och skicklig och resultatet blev mycket bra. Offert och fakturaprocess funkade smidigt.

Antonio D
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Robin från “Bygg & Inredningsmontage i Skåne” gjorde ett utmärkt jobb med att snickra i tillbyggnaden av mitt kök.

Camilla C
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Jag anlitade Bygg & Inredningsmontage i Skåne AB för att bygga ut ett kök, ändra planlösning med nya väggar samt en platsbyggd förvaring. Samarbetet var en helt igenom fantastisk upplevelse, väldigt proffsig, trevlig, kompetent och med öga för detaljer. Resultatet blev bättre än förväntat, mycket tack vare Robin som kom med idéer om förbättringar genom hela processen. Hög kvalité på finish och detaljer Jag kan varmt rekommendera Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB.

Karin A
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Alltid snabbt och bra bemötande, mycket nöjd med utfört arbete!

Anna M
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Robin var fullbokad men ordnade så att Martin kunde bygga en jättefin altan åt oss precis som vi önskade. Mkt bra kommunikation med båda och lyckat resultat! Det enda vi blev missnöjda med var att bortforsling av gammal trall inte var inräknat i offerten utan tillkom som en ovälkommen överraskning.

Anna R
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Robin är väldigt trevlig och tillmötesgående. Enkelt att få kontakt med honom och han gjorde ett fint jobb. Alltid trevligt med byggare som jobbar för egenintresset. Kommer absolut kontakt honom igen för framtida bygg- och inredningsjobb!

Irina Z
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Robin är bäst! Svarar snabbt, trevlig och noggrann, kommer med förslag för att underlätta för oss vilket uppskattas enorm! Det blev jättesnyggt och vi är jättenöjda med vårt numera kompletta kök! Stort tack för all hjälp och engagemang!

Mario B
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Bra samarbetspartner med bästa kompetens inom bygg och inredningsmontage. Rekommenderas varmt!!!

Robin P gillar detta
Fredrik L
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Genomförde en mindre ombyggnation i mitt kök. Robin på Bygg & Inredningsmontage svarade upp snabbt på min förfrågan om hjälp, och vi kom sen överens om en tid för montage, Detta hölls till punkt och pricka. Själva montaget gjordes snabbt och helt smärtfritt, det märktes att Robin var van vid Vedums kök, och hur de fungerar. Jag skulle säga att slutresultatet blev över förväntan! Det gick som sagt snabbt och enkelt. Och faktureringen fungerade klanderfritt, där Robin ombesörjde ROT-avdraget.

Thomas L
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Robin monterade en tilläggsbeställning av skåp etc från Vedum till en nybyggd lägenhet i Malmö. Han utförde uppdraget på ett fantastiskt professionellt sätt med en utsökt kvalitet på arbetet. Han var mycket flexibel och hjälpte oss med några ytterligare arbeten som inte ingick i det ursprungliga uppdraget. Företaget kan starkt rekommenderas.

Jan Ö
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Trevlig, pålitlig och mycket kompetent

Maja S
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Robin är proffsig, duktig och gott öga för detaljer.

Veronica L
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Från första till sista dag har det bara varit tryggt att arbeta med Robin. Han är otroligt duktig och serviceminded. Att hitta en person som man litar på till hundra procent och vågar släppa hela renoveringen till trodde vi inte var möjligt men det var det och det har varit en sådan lättnad för oss. Vi har dessutom vågat låta honom få fria händer. Han har så mycket goda idéer och så mycket erfarenhet att han blev vårt bollplank och vi fick ett oerhört stort förtroende för honom. Vid nästa renovering i vårt hus ringer vi Robin igen, utan tvekan!

Paul P
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Proffsig och lyhörd genom hela processen.

Ronnie K
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Skicklig, noggrann och mån om slutresultatet. Mycket bra arbete.

Lennart F

Mycket bra. Rekommenderas gärna

Niklas D
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Supersmidig montering av köksbänk! Snabbare och troligen mycket bättre än om jag försökt göra det själv... :) Rekommenderas varmt! Niklas i Malmö

Per L
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Byte av kök, med demontering och montage. Mycket smidigt och proffsigt. Allt blev till full belåtenhet. Mycket positivt och konstruktivt bemötande.

Mats A
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Vårt projekt har varit montage av en köksö samt inredning av ett skafferi med skåp, bänkskiva med mera från Vedum. Robin håller vad han lovar och levererar en tjänst som är i toppklass. Mycket hjälpsam och gav oss extra hjälp genom att rekommendera andra hantverkare som behövdes för vårt projekt.

Sven P
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Montering av köksö. Snabbt, smidigt och noggrant!!

Stefan W
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Mycket trevligt bemötande och håller vad man lovat, Upsättning av kök m.m.

Gunilla A
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Servicemineded och noggrann och trevlig. Löste våra problem jättebra.

Lisbeth O

Trevligt och kompetent bemötande

Johan P
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Mycket nöjd, startade med gemensam planering där vi fick tips och råd av Robin som är väldigt professionell, vi gjorde nya väggar, byggde klädkammare m.m. Sedan en bra dialog och alltid trygg med att det fortsatte som planerat och ett mycket bra resultat. Rekommenderar starkt.

Christian S
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Vi har gjort en mindre köksrenovering som vi är mycket nöjda med. Mycket nöjd med både resultat och punktlighet. Vi hjälps åt för att komma fram till den bästa lösningen. Kan varmt rekommendera !

Alice S
Skrev om Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Jag skulle verkligen rekommendera företaget. De är jättetrevliga och duktiga

Frida S