Alla kategorier Övrigt Stockholms län Haninge Bygg Lasarus Fastighetsservice

Bygg Lasarus Fastighetsservice

Älgvägen 34, 137 32 Västerhaninge — Visa karta

Bygg Lasarus Fastighetsservice AB är kända för att alltid lämna perfekt utförda jobb efter sig. Något som av naturliga skäl inneburit att de fått allt fler kunder. Verksamheten handlar huvudsakligen om badrumsrenoveringar och mattläggningar och en av företagets specialiteter är att överlämna en kundmapp på varje utfört uppdrag. Mappen innehåller foton och dokument där kunden kan se exakt hur arbetet gått till och vilka material som använts.Eero Väliano i Västerhaninge har många års erfarenhet inom byggbranschen, är certifierad för våtrumsarbeten och utbildad mattläggare. Alla uppdrag utförs med precision och han sparar aldrig på vare sig material eller möda. Han är dessutom intresserad av design och ger gärna sina kunder råd om inredning och materialval.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Bygg Lasarus Fastighetsservice

• Anna B
    Anna B skrev om Bygg Lasarus Fastighetsservice
    Jag har varit mycket nöjd med det arbetet de gjort i badrum, kök och golv. Totalrenovering. Min lägenhet är nu superfin!
    Eero är kanon!

Älgvägen 34, 137 32 Västerhaninge