Alla kategorier Byggkonsult Skåne Malmö Bygg och Fuktkonsult AB

Stenebäcksvägen 5, 238 31 Oxie — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Bygg och Fuktkonsult AB

• Mattias B
    Mattias B skrev om Bygg och Fuktkonsult AB
    Jag anlitade honom på grundval av två andra vänners utlåtande. Båda mycket positiva. Det gällde överlåtelsebesiktningar och i mitt fall (som köpare) var undersökningen både metodisk och grundlig. Eftersom huset är en salig blandning av tillbyggnader under många decennier såg jag hans långa erfarenhet som mycket positiv. Både gott "socialt" och professionellt bemötande, alltså kan jag inte på något sätt instämma i de andras omdömen. Min känsla är att de som är kritiska är de vars hus besiktigas. En köpare ser ju positivt på en sådan nagelfarning! /Mattias
  • S
    S skrev om Bygg och Fuktkonsult AB
    En otrolig pajas och lurendrejare,pratade mer om sig själv än om huset han skulle besikta. Otrevlig och spydig i sina kommentarer. Tog 4,5 timme för att utföra en besiktning på ett väldigt litet hus och enligt anticimex som jag talade med dagen efter skulle det tagit max 2 timmar. rekommenderar honom inte till någon såvida ni inte vill ha honom hos er hela dagen!!! Mådde så fruktansvärt dåligt efter hans besök,riktigt otrevlig människa!
  • Carl W
    Carl W skrev om Bygg och Fuktkonsult AB
    Rekommenderbar? Knappast...

Saknar allt som kan liknas service. Frånvarande och intetsägande, tom hantverkarna häpnade över dennes arbetssätt.

Orkade inte bestridade den salta fakturan då man ville så snabbt som möjligt glömma och förtränga det dåliga valet av konsult.

Stenebäcksvägen 5, 238 31 Oxie