Bygga Klart i Mälardalen AB

4.4

8 omdömen om Bygga Klart i Mälardalen AB

Ingmar I
Skrev om Bygga Klart i Mälardalen AB

Trevliga och tillmötes gående. Väl utfört arbete och trevlig personal. Mycket bra utfört arbete enl. överenskommelse. Bygge av inglasat uterum.

Svar från Bygga Klart i Mälardalen AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med vårt arbete och vår personal. Vi är väldigt stolta över det inglasade uterummet och hoppas att du kommer att njuta av det i många år framöver. Tack för att du valde oss för ditt projekt!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Jane K
Skrev om Bygga Klart i Mälardalen AB

Bygga Klart Altan! Ett varmt och proffsigt bemötande. Mycket bra redogörelse i offert av arbetsbeskrivningen och material. Nöjd med slutresultatet . Kan varmt rekommenderas! Jane karlsdotter

Svar från Bygga Klart i Mälardalen AB

Tack så mycket för ditt härliga omdöme, Jane! Vi är glada att höra att du är nöjd med din nya altan och vårt bemötande. Det var ett nöje att arbeta med dig och vi uppskattar ditt förtroende. Hoppas du får många fina stunder på din nya altan. Tack för din rekommendation!

Curre W
Skrev om Bygga Klart i Mälardalen AB

Gjorde ett väldigt bra jobb som blev färdigt på kort tid Curt Wiklund

Svar från Bygga Klart i Mälardalen AB

Stort tack för ditt omdöme, Curt! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete och att vi kunde slutföra det snabbt. Det var ett nöje att hjälpa dig. Tack för ditt förtroende!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 121 omdömen 4.7 av 121 omdömen

Pat H
Skrev om Bygga Klart i Mälardalen AB

Bygga klarts personal var mycket trevliga att ha och göra med . Lätta att prata med och få och ge information till . Passade tider och ansträngde sig för att hålla ned priset. Vi ville ha en inbyggd veranda och det är vad vi fått som vi nu njuter av varje dag.

Svar från Bygga Klart i Mälardalen AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår personal och att kommunikationen fungerade bra. Det gläder oss att du njuter av din nya inbyggda veranda varje dag. Tack för att du valde oss för ditt projekt!

Emma Ö
Skrev om Bygga Klart i Mälardalen AB

Bygga klart projekterade och byggde flera objekt i samband med att vi flyttade till nytt hus. De skötte hela projektering med alla externa leverantörer och hantverkare. Hela tiden i nära samråd och kontakt med oss. Vi uppskattade deras trevliga, jordnära sätt, tillgängligheten, att de kom med lösningar, tips, råd och kunskap under hela bygget. Vi är så nöjda med alla byggnader som de gjort hos oss och rekommenderar dem vamt vidare. Under 2020-2021 byggde dem: Glasveranda - en komplett ny byggnad på 17 m2 som byggdes...

Svar från Bygga Klart i Mälardalen AB

Tack så mycket för ditt utförliga och positiva omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete och de olika projekten vi utfört åt dig. Det var en ära att få vara en del av ert nya hem och att hjälpa till med allt från glasveranda och förråd till yogastudio. Vi uppskattar verkligen ditt förtroende och dina vänliga ord om vår personal och vårt arbetssätt. Tack för din rekommendation och vi hoppas att du får njuta av alla nya byggnader under lång tid framöver!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Anders B
Skrev om Bygga Klart i Mälardalen AB

Mycket kompetent och problemlösare. Extremt kompetent ägare. Liten organisation inga överraskningar.

Svar från Bygga Klart i Mälardalen AB

Tack Anders och Rena Det var väldigt trevligt att få ta del av ert projekt. Jag är glad att vi hann sänka taket innan vintern kom. Tack för bilderna. Det blev riktigt bra hemma hos er. Ni får ha en trevlig sommar Med vänliga hälsningar Conny

Marianne T
Skrev om Bygga Klart i Mälardalen AB

Tråkigt för Dig Michael att du inte är nöjd. Jag har helt annan erfarenhet. Bygga Klart . De är proffesionella hantverkare som är tillmötesgående. Positiva och vänliga. Har genuina kunskaper inom bygg inom många områden vilket är en stor tillgång såväl för kund som dem själva. Står för kvalitet och säkerhet. Jag är nöjd med den hjälp jag fått. Marianne.Th,

Svar från Bygga Klart i Mälardalen AB

Tack Marianne Det var spännande projekt med din stuga på Gotland.. Det låter spännande dina nya planer. Jag ställer gärna upp för dig Marianne

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 191 omdömen 4.8 av 191 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Mikael M
Skrev om Bygga Klart i Mälardalen AB

Detta var det sämsta vi har utsatt oss för vi hade en oberoende besikningsman efter deras arbete hans slutplädering var jag har en 13 åring hemma som hade gjort det bättre

Svar från Bygga Klart i Mälardalen AB

Projektet avslutades i förtid eftersom kunden informerade oss om att de inte planerade att betala, och de har heller inte gjort detta trots att materialinköp har gjorts. Vi kan inte fortsätta utan betalning. Vi har svårt att förstå hur en besiktningsman kan ha varit ute på ett projekt som inte är slutfört, och vi har inte fått ta del av något besiktningsprotokoll. Vi är gärna öppna för fortsatt dialog och att slutföra projektet när skuld för material och innestående arbetstimmar är betalda. Vi tar gärna in en oberoende besiktningsman när projektet är avslutat för att säkerställa kvaliteten.