Alla kategorier Byggkonsult Stockholms län Haninge Byggkonsulten i Vendelsö AB

Kvistvägen 8, 136 68 Vendelsö — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Byggkonsulten i Vendelsö AB

• Dan G
    Dan G skrev om Byggkonsulten i Vendelsö AB
    Oseriös yrkesman enligt mig. Ger otydliga och luddiga svar, mycket svår att förstå. Vi blev mycket missnöjda med besiktningen som den här besiktningsmannen gjorde, ett felfall i ett badrum upptäcktes inte.
    har i alla fall fått en viss upprättelse. Tors 18/4-13 dök nämligen den här besiktningsmannen upp i fuskbyggarna i TV4. Titta på det programmet så kommer ni att förstå.
    Tack TV4 och fuskbyggarna. Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Byggkonsulten i Vendelsö AB
    Otydlig, tar lättvindigt på saker. Att det finns felfall i badrummet upptäcker inte besiktningsmannen. Protokollet lämnas fritt att tolka som man själv vill. I efterhand vill han inte kännas vid att han gjort fel. FRUKTANSVÄRD Läs mer
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Byggkonsulten i Vendelsö AB
    Anlitade företaget för besiktning som köpare av hus. Mycket nöjd, på gräns till fem reko. Gick grundligt igenom fastigheten och förklarade och gav råd om åtgärder på ett tydligt sätt. Fick ett utförligt och välformulerat protokoll. Läs mer
    Carlos D gillar detta
  • Anna A
    Anna A skrev om Byggkonsulten i Vendelsö AB
    Genomgående väldigt opedagogisk och vi fick ett prototoll där en repa i takplåten kunde innebär risk för fuktskador (ett sätt att helgardera inför framtida ansvar?). Denna besiktning gav oss ingenting förutom en räkning. Läs mer
    Johan M, Carlos D gillar detta

Kvistvägen 8, 136 68 Vendelsö