Alla kategorier Byggföretag Skåne Båstad Bygglösningar Norden AB

Tennisvägen 31, 269 33 Båstad — Visa karta

Läs vad 19 kunder tycker om Bygglösningar Norden AB

• 2019-01-22

Linus H skrev om Bygglösningar Norden AB
    Har arbetat som hantverkare för Anders Krahner och har aldrig stött på några som helst problem. Anders är väldigt bra på att hålla en bra kommunikation till både hantverkare och kunder vilket är väldigt värdefullt. Läs mer
  • 2019-01-20

Toni T skrev om Bygglösningar Norden AB
    Håller helt och hållet med Tomas, är själv hantverkare som blivit blåst av Anders Krahner och varit personligen inblandad i renoveringen av badrumen där nedan lämnade omdömen från Mikaela och Sandra har lämnats.
    Sorgligt att en sådan oseriös företagare ska få göra detta mot hårt arbetande hantverkare och beställare.
    Hyllar alla som vågar trotsa Anders Krahners hot och lämnar sitt omdöme här på Reco.se
    Uppmanar alla som drabbats av Anders Krahner att skriva om det på nätet. Skriv om er erfarenhet av
    Bygglösningar i Norden AB, Västsvänska bygg & Måleri AB och Trygg Offert (som är allt annat än tryggt).
    Uppmanar också Offerta.se, ServiceFinder, Duruner och alla andra företag som samarbetar med Anders Krahner att tänka om och tänka efter om de vill att deras företag ska förknippas med Anders Krahner och hans företag. Läs mer

Benjamin S skrev om Bygglösningar Norden AB
    Helrenoveringen av badrummet blev väldigt bra! De höll sig inom tidsramarna och var väldigt noggranna. Rekommenderar! Läs mer

Tor S skrev om Bygglösningar Norden AB
    Har jobbat som underentreprenör för Bygglösningar Norden AB och Anders Krahner är väldigt bra att ha och göra med. Har alltid haft en bra kommunikation och aldrig uppstått några problem under de projekt jag jobbat med. Kan varmt rekommendera Anders.

// Tor Läs mer

Kim Å skrev om Bygglösningar Norden AB
    Anlitade Bygglösningar Norden och deras underentreprenör för renoveringen av badrummet. Resultatet blev riktigt bra och blev klart inom de tidsramar som lovades. Kommunikationen var bra från början till slut. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-01-16

Kamil skrev om Bygglösningar Norden AB
    Akta er för Bygglösningar i Norden AB/Västsvenska Bygg och Måleri AB som drivs utav Anders Krahner. Jag är en fd hantverkare som jobbade för honom, och en utav flera som har till slut blivit lurade på betalningar.
    Dessutom så har A. Krahner hotat mig med misshandel samt personlig konkurs. Kallar hantverkare för horor , skit etc. Saken ligger hos polisen idag.

Krahner är bara försäljaren som anlitar hantverkare (oftast nyöppnade) för att utföra jobbet hos sina kunder. Han tar i dom flesta fall lika mycket betald som själva hantverkare. Kunder är omedvetna om hans metoder och betalar 100% mer än vad hantverkarna får efter slutförd uppdrag. Han bryr sig om inget annat än pengar. Kör med riktiga maffiametoder när det inte går som han vill, hotar med våld samt med advokatfirman Glimstedt. All komunikation ska gå via hans egen portal, där han kan redigera och plocka bort samtal samt ändra offerter hur han bara vill medan vi sover. Tänk två gånger innan ni anlitar Bygglösningar i Norden AB eller Västsvenska Bygg och Måleri AB. Läs mer
  • 2019-01-16

Albin G skrev om Bygglösningar Norden AB
    Trevligt bemötande och resultatet av badrumsrenoveringen blev mycket bra. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-01-13

Magdalena T skrev om Bygglösningar Norden AB
    Har anlitat Bygglösningar Norden AB i tidigare renoveringar tillsammans med deras dotterbolag Västsvenska Bygg & Måleri AB, vi har alltid upplevt ett mycket positivt bemötande, både från arbetsledning till byggare. Ofta mycket strukturerat, ordning och reda på arbetsplatsen. Denna gången blev de båda badrummen ombyggda. Vi var väldigt nöjda med Göteborgs Kakelhus som hjälpte oss med valen av kakel och inredning. Företagen rekommenderas. Läs mer
  • 2019-01-10

Susanne A skrev om Bygglösningar Norden AB
    Bygglösningar Norden AB har gjort om badrum, kök hemma hos oss. Allt ifrån offert till färdigt arbete var vi väldigt nöjda med. Finishen håller mycket hög nivå. Inköpen gjordes genom Kakelpalatzet och även där var vi väldigt nöjda med servicen. Rekommendationen av Bygglösningar fik vi genom denna butiken och kan starkt rekommendera alla andra till att använda sig av Bygglösningar Norden AB. De var tydliga med vår tidsplanering som de höll. Information som vi som kund behövde ha fick vi i god tid. Anders K och Bygglösningar Norden AB rekommenderas starkt. Vi står som referens, alla är välkomna att höra av sig. Läs mer
  • 2019-01-03

Mikaela M skrev om Bygglösningar Norden AB
    Ett jobb som skulle ta 5 veckor tog över 7 månader, ändå är dom sista justeringarna inte klara.
    Vi har 2 badrum som skulle göras om och de första fick dom göra om 3 gånger pga av slarv och fel.
    Anders svarar när han vill och skyller allt på hantverkarna.
    Dammigt i hela lägenheten i flera omgångar och förstörda tapeter pga av byggdamm och ignorans. Dom sög musten ur oss kort sagt.
    Jag skulle för mitt liv inte rekommendera dom ens till min värsta fiende.
    Vi har inte ens fått våtrumsintygen och Anders har helt slutat att kommunicera med oss. En mycket oseriös firma som jag hoppas att ingen väljer för någon typ av byggnationer. Läs mer
  • Sandra M

2018-12-19

Sandra M skrev om Bygglösningar Norden AB
    Vi skulle inte rekommendera att göra någon typ av renovering via Bygglösningar Norden AB och Anders Krahner. Vi valde bolaget för att det såg proffsigt ut med portal, snabb återkoppling och möjlighet till snabb start. Ingenting blev bra därefter. Anders K väljer att svara när det passar honom, allt skylls på hantverkaren som sedan i slutändan inte får betalt för jobbet de utfört. Hela övervåningen har konstant varit belamrad med verktyg överallt, samt hela huset konstant smutsigt då inget täcktes över. Vi fick ta in en egen besiktningsman som visade på att hela entreprenaden var slarvigt utförd samt inte följde de regler som finns idag (exempelvis ojordad el i badrummet, el i våtzon 1). Vi har efter många om och men fått ett nytt badrum som är godkänt, på riktigt enligt gällande normer. Det finns inte mycket gott att säga om företaget i sig, tyvärr, och vi kommer länge ångra beslutet att anlita Anders K. Läs mer
  • 2018-12-05

Rolf K skrev om Bygglösningar Norden AB
    Bygglösningar Norden AB tillsammans med deras andra bolag Västsvenska Bygg & Måleri AB har gjort en mycket fin renovering av vår lägenhet i centrala Göteborg. Badrummen är totalrenorverade från början till slut. Kakelpalatzet levererade kakel och inredning, allt blev över förväntan. Vill även framhäva att en av deras underentreprenör Barakat Bygg har gjort ett mycket bra jobb, bra information från början till slut. Köket från Ikea monterades med bravur.
    Arbeten med att måla väggar och tak gjordes av deras Västsvenska Bygg & Måleri AB - bra utfört.
    Företaget rekommenderas starkt för att installera badrum, kök inkl övriga arbeten.

Hälsningar Familjen Karlberg Läs mer
  • 2018-10-30

Gustav L skrev om Bygglösningar Norden AB
    Satte taksäkerhet på papptak. Snabbt och bra utfört! Läs mer
  • Birgitta S

2018-10-03

Birgitta S skrev om Bygglösningar Norden AB
    Helrenoveringen av mitt badrum är en ren succé! Allt arbete gick helt enligt plan och utan problem. Grannarna var synnerligen imponerade, inte minst av att hantverkarna började med att lägga bästa sortens skyddspapper och plast en bit upp på väggen i hissen samt som snitslad bana från hissen till min entrédörr. Lika omsorgsfullt skyddade man hallgolv, väggar och garderobsdörrar. Hantverkarna höll hela tiden mycket god ordning, plockade undan och städade efter varje arbetsdags slut. Besiktningsmannen var lika imponerad som jag själv av slutresultatet! Följaktligen kan jag VERKLIGEN rekommendera ansvarige Anders Krahner och Bygglösningar Norden! Läs mer
  • 2018-08-22

Timo S skrev om Bygglösningar Norden AB
    Totalrenovering av badrum på 7kvm.
    Mycket trevligt bemötande. Fick bra hjälp med att planera och att få råd och tips.
    Positivt att de kunde starta med ombyggnaden relativt omgående.
    Enkla att ha göra med och väldigt bra dialog under hela arbetet.
    Vi är mycket nöjda med slutresultatet och kan rekommendera företaget. Läs mer
  • Vjatjeslav J

2018-08-11

Vjatjeslav J skrev om Bygglösningar Norden AB
    Vi anlitade Bygglösningar för total renovering av vårt badrum på cirka 4 kv m. Vi är nöjda och det blev fint. Visst behöver man själv under arbetets gång aktivt diskutera, fråga eller säga till underentreprenörerna om detaljerna eller om man vill ändra nåt från sin ursprungliga idé. Viktigast är att det finns en kommunikation och det har man antingen med projektansvarig på Bygglösningar via en portal på Internet eller direkt med hantverkarna. Vi valde själva handfatet och allt. Resultatet blev bra och snyggt. Läs mer
  • Matz T

2018-08-07

Matz T skrev om Bygglösningar Norden AB
    Vi anlitade Byggösningar iNorden för kök och badrum .. Mycket nöjda med allt . Gratis offertbesök med mycket specade priser på offert och tidsrymd som stämde även efter tilläggsarbeten ... Arbetsledaren Toni från Tege bygg Rydal och hans fantastiska gäng gjorde ett oerhört bra arbete och alla misstag rättades till genast efter bra dialoger . Kan varmt rekommendera Bygglösningar med Anders K som säljare och Toni, Martin, Justyna, Dominic och Zlanko som arbetslag Läs mer
  • 2018-07-23

Stefan G skrev om Bygglösningar Norden AB
    Har anlitat Bygglösningar och deras underentreprenör för en renovering av badrum och tvättstuga. Bra kommunikation och utförande från första början till sista plattan sattes. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2018-04-16

Ludwig S skrev om Bygglösningar Norden AB
    Har anlitat Bygglösningar Norden AB för att installera kök och badrum hemma hos oss.
    Min upplevelse från början var mycket positiv, besöket genomfördes mycket noggrant, personen som var ute var noga med att gå igenom detaljer och lyssnade på oss som kund.
    Offerten var mycket detaljerad och förståligt. Vi blev erbjudna ytterligare ett möte för att gå igenom offerterna och detta gjordes på plats hemma hos oss. Något som inget annat företag kunde göra. Här tog man sig tiden att göra allt väldigt noggrant. I offerten fick vi 3D eller vyritnignar som det heter för att vi skulle kunna bilda oss en uppfattning om hur köket och badrummet skulle kunna se ut.
    Byggkillarna var fantastiska med mycket och gjorde vårt badrum och kök till något väldigt fint. Det var några problem på vägen men dessa löstes på bäst möjliga sätt. Vi fick även ett kostnadsförslag på dessa arbeten som var tillkommande och kunde godkänna dessa innan de fick utföras.
    Slutresultatet var mycket bra, tidsramen hölls trots att vi hade tillkommande arbeten.

Vi i vår familj har rekommenderat Bygglösningar Norden AB till andra familjer.

Hälsningar Ludwig Läs mer

Topplocksgatan 9B, 21241, MALMÖ