Alla kategorier Övrigt Skåne Båstad Bygglösningar Norden AB

• Gustav L skrev om Bygglösningar Norden AB
    Satte taksäkerhet på papptak. Snabbt och bra utfört! Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Bygglösningar Norden AB
    Helrenoveringen av mitt badrum är en ren succé! Allt arbete gick helt enligt plan och utan problem. Grannarna var synnerligen imponerade, inte minst av att hantverkarna började med att lägga bästa sortens skyddspapper och plast en bit upp på väggen i hissen samt som snitslad bana från hissen till min entrédörr. Lika omsorgsfullt skyddade man hallgolv, väggar och garderobsdörrar. Hantverkarna höll hela tiden mycket god ordning, plockade undan och städade efter varje arbetsdags slut. Besiktningsmannen var lika imponerad som jag själv av slutresultatet! Följaktligen kan jag VERKLIGEN rekommendera ansvarige Anders Krahner och Bygglösningar Norden! Läs mer
  • Timo S skrev om Bygglösningar Norden AB
    Totalrenovering av badrum på 7kvm.
    Mycket trevligt bemötande. Fick bra hjälp med att planera och att få råd och tips.
    Positivt att de kunde starta med ombyggnaden relativt omgående.
    Enkla att ha göra med och väldigt bra dialog under hela arbetet.
    Vi är mycket nöjda med slutresultatet och kan rekommendera företaget. Läs mer
  • Vjatjeslav J
    Vjatjeslav J skrev om Bygglösningar Norden AB
    Vi anlitade Bygglösningar för total renovering av vårt badrum på cirka 4 kv m. Vi är nöjda och det blev fint. Visst behöver man själv under arbetets gång aktivt diskutera, fråga eller säga till underentreprenörerna om detaljerna eller om man vill ändra nåt från sin ursprungliga idé. Viktigast är att det finns en kommunikation och det har man antingen med projektansvarig på Bygglösningar via en portal på Internet eller direkt med hantverkarna. Vi valde själva handfatet och allt. Resultatet blev bra och snyggt. Läs mer
  • Matz T
    Matz T skrev om Bygglösningar Norden AB
    Vi anlitade Byggösningar iNorden för kök och badrum .. Mycket nöjda med allt . Gratis offertbesök med mycket specade priser på offert och tidsrymd som stämde även efter tilläggsarbeten ... Arbetsledaren Toni från Tege bygg Rydal och hans fantastiska gäng gjorde ett oerhört bra arbete och alla misstag rättades till genast efter bra dialoger . Kan varmt rekommendera Bygglösningar med Anders K som säljare och Toni, Martin, Justyna, Dominic och Zlanko som arbetslag Läs mer
  • Stefan G skrev om Bygglösningar Norden AB
    Har anlitat Bygglösningar och deras underentreprenör för en renovering av badrum och tvättstuga. Bra kommunikation och utförande från första början till sista plattan sattes. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Ludwig S skrev om Bygglösningar Norden AB
    Har anlitat Bygglösningar Norden AB för att installera kök och badrum hemma hos oss.
    Min upplevelse från början var mycket positiv, besöket genomfördes mycket noggrant, personen som var ute var noga med att gå igenom detaljer och lyssnade på oss som kund.
    Offerten var mycket detaljerad och förståligt. Vi blev erbjudna ytterligare ett möte för att gå igenom offerterna och detta gjordes på plats hemma hos oss. Något som inget annat företag kunde göra. Här tog man sig tiden att göra allt väldigt noggrant. I offerten fick vi 3D eller vyritnignar som det heter för att vi skulle kunna bilda oss en uppfattning om hur köket och badrummet skulle kunna se ut.
    Byggkillarna var fantastiska med mycket och gjorde vårt badrum och kök till något väldigt fint. Det var några problem på vägen men dessa löstes på bäst möjliga sätt. Vi fick även ett kostnadsförslag på dessa arbeten som var tillkommande och kunde godkänna dessa innan de fick utföras.
    Slutresultatet var mycket bra, tidsramen hölls trots att vi hade tillkommande arbeten.

Vi i vår familj har rekommenderat Bygglösningar Norden AB till andra familjer.

Hälsningar Ludwig Läs mer