Bygglösningar Norden AB

Bygglösningar Norden AB

Ring 073-087 15 43 www.bygglosningar.se
4.2

Välkommen till Bygglösningar Norden AB! Förverkliga drömmen om ett nytt badrum eller låt oss ta ditt kök till nästa nivå. Vi har sedan 2010 utfört väl genomförda renoveringar och vi tar dig från första offertförfrågan till slutfört projekt. Hos oss på Bygglösningar Norden AB kan du vara trygg i att kostnaderna inte löper iväg...

58 omdömen om Bygglösningar Norden AB

Sven Thomas W
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Företaget är i konkurs. Nu dyker det upp saker som inte är ufört på ett bra sätt, inte ens ett årsedan.

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 283 omdömen 4.6 av 283 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Marcus B
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Dom drog ut på tiden fruktansvärt, Massa fuskande och nu 4år senare är det fortfarande inte komplett och det läcker vatten mm. Har ett helt bibilotek med mail & sms med detta företaget som lovar att dom skall komma fixa allt men aldrig kommer och endast levererar ursäkter. Anders låsas vara trovärdig vid besök men när det kommer till kritan ljuger han. Varnar alla för detta bluffföretag.

CHRISTER F
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Mycket nöjd med Anders och Bygglösningar Norden. Professionella genom hela processen med ett resultat som var alldeles utomordentligt. Det var alltid lätt att få tag på ansvarig om man hade frågor under arbetets gång. Vi är jättenöjda med hur resultatet blev, stort tack till Bygglösningar för ett riktigt bra jobb! Kan varmt rekommendera dem till andra som ska renovera sina badrum.

ULRIKA R
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Bygglösningar Norden AB gjorde ett utmärkt badrums totalrenoveringsjobb i vår Torslandavilla våren 2021 och vi valde dem också för totalrenovering av vårt kök våren 2022, denna gång gjordes själva jobbet av Agostin Entraprenad. Även denna gång möttes vi av ett mkt professionellt sälj -och byggteam som utförde jobbet och tillhörande löpande dialog helt enligt förväntade krav (kvalitet, tid, pris etc) och också hanterade alltid förekommande småjusteringar på ett bra sett. Vi är mkt nöjda med vårt nya kök :)

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Ulrika och Thomas, tack för ett fint omdöme om oss, uppskattas mycket. Vänligen Anders

MATILDA W
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi är mer än nöjda med vårt badrum som Bygglösningar Norden fixade åt oss. Redan vid första mötet var Anders mycket proffsig och fantastiskt bemötande. Arbetsledaren Agostin har varit kanon att ha kontakt med under hela byggskedet och mycket rättvis, då det blev lite fel med måtten där spegelskåpet skulle in kompenserade han det på bästa sätt. Jag kan bara ge Bygglösningar positivt omdöme och rekommendera dem varmt. TACK!

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej, Tack för ert fina omdöme, alltid välkomna tillbaka. Vänligen Anders Bygglösningar Norden AB

Cat  K
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Badrummet ser fint ut tills man kollar närmsre. Vi hade väldigt mycket tålamod med detta företag. Men nu har vi tröttnat. De började i tid för renovering av vårat badrum och allt flöt på, dock hade de sönder en vattenledning så vi var utan vatten i 2 dagar. Sedan så hade de sönder en vägg som de fixade. Vi kan börja med att de gjorde rent färgpenslarna i våran dyra vita kommod. Den var inte längre vit. Byggkillarna hade bara lämnat allt. Färgfläckar i badrummet, och i hallen utanför. De hade inte gjort rent penslarna...

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Cat, Vi har fått klartecken och godkännande av extern besiktningsman gällande ert badrum. Allt är åtgärdad, jag kan hålla med om att det det tog något längre tid. Vänligen Anders Bygglösningar Norden AB

JOHANNES M
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Fantastiskt nöjda med Bygglösningar Norden och det arbete de gjort. De lämnade en bra och prisvärd offert och Anders hade ett trevligt och professionellt bemötande. Vår byggledare hette Agostin och var utomordentlig gällande kvalitet, bemötande och information. Alla frågor vi hade kunde han på ett trevligt och förstående sätt svara på. Mycket nöjda med både utförande och slutprodukt, stort tack!

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Johannes, Uppskattar ert omdöme gällande oss som företag, alltid välkomna tillbaka. Vänligen Anders

GERT L
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Bygglösningar hjälpte oss med en renovering av ett litet badrum. Blev mycket bra. Arbetsledaren(Adam) höll oss hela tiden informerade om hur arbetet fortskred. Vi är mycket nöjda med resultatet

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Gert och Kristoffer, Tack för ert fina omdöme, uppskattas mycket. Alltid välkomna tillbaka. Vänligen Anders

CHRISTIAN G
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi är mycket nöjda med resultatet på vårt badrum. Jag hade gjort en mycket noggrann skiss på exakt hur vi ville ha det, och resultatet blev ännu bättre än vad jag hade hoppats på. Rivningen av det gamla badrummet sköttes snyggt och snabbt, därefter började arbete med VVS, El och konstruktion. Alla killarna var mycket trevliga och effektiva. Kvalitetskontroll gjordes efter våtskiktet var klart. Kakelsättaren var oerhört duktig och snabb, och gjorde exakt som vi ville ha det. Projektet leddes av Adam som var lätt att få tag...

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Christian, Tack för omdöme, uppskattas mycket att du som kund berättar hur du upplevt oss. Alltid välkomna tillbaka. Hälsningar Anders

DICK F
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Hej, och tack för ett mycket fint utfört arbete. Ni har varit mycket lätta att sammarbeta med samt att hålla de tidsschema vi kommit överens om. Har vi sökt Er har ni alltid varit lätta att få kontakt med. Dessutom har konversationen varit tydlig, trevlig och professionell. Vi är mer än nöjda! Med vänlig hälsning, Dick Fäldt

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Dick, Stort tack för ditt fina svar, vi uppskattar när våra kunder inkommer med ett ärligt och fint omdöme. Alltid välkomna tillbaka. Hälsningar Anders

John P
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Jag kan inte rekommendera bygglösningar för badrumsrenoveringar. Enligt avtal skulle renovering starta 26/8 och ta ca 4veckor. Arbetet påbörjades 31/8 och godkändes som klart 27/12. 118 Dagar utan dusch och tvättmaskin. Första renovering dömdes ut totalt av oberoende besiktningsman varvid allt fick rivas ut och börjas om. Nästa uppsättning hantverkare påbörjar rivning och ny renovering 29/10 Bygglösningar erbjöd en kompensation för försenat arbete som inte täckte vad vi fått lägga ut för att säkerställa...

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej John, Enligt överenskommelse startade vi projektet något senare än vad vi kom överrens om. Enligt sista besiktningen från Gar-bo var allt klockrent utfört och 10 poäng. Samtliga intyg enligt säker vatten, elsäkerheten och Bkr är överlämnade. Önskar dig och er familj en trevlig dag Ni är alltid välkomna tillbaka!

MALIN S
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Under en badrumsrenovering som drabbats av besvärliga omständigheter såsom sjukdom och sena leveranser har Bygglösningars medarbetare visat förståelse och tålamod. Alla inblandade hantverkare har varit noggranna, trevliga och noga med att städa efter sig.

Per Edvard Gunnar O
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Hjälpte oss med en omfattande renovering av vardagsrum och hall. Sammantaget blev vi mycket nöjda med projektet. Proffsig projektplanering samt kompetent och trevlig projektledare. Lösningsorienterad inställning till byggtekniska utmaningar och förändringar under projektet. Visade stor förståelse för vikten att hålla tidsplan, vilket kändes tryggt. Vi återkommer gärna vid nästa projekt.

ELISABETH S
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi anlitade Bygglösningar när vi skulle bygga nytt gäst WC på vår övervåning och samtidigt totalrenovera badrummet på vår nedervåning. Första mötet vara väldigt proffsigt och Anders var supertrevlig och kom med tips och berättade hur arbetet skulle gå till. Sedan var offerten väldigt detaljerad med material, timmar och arbete så det kändes tryggt då det var första gången vi gjorde en så stor renovering. Väldigt bra med samarbetet med kakelpalatzet så man kunde se olika material och få en 3d layout på badrummen. Det enda...

Hej Elisabeth, Stort tack för ert fina omdöme. Hälsningar Anders

Annie Emilia H
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi anlitade Bygglösningar Norden AB för totalrenovering av vårat badrum. De skötte jobbet utan anmärkning från början till slut. Deras samarbetspartners var väldigt proffsiga, lätta att kommunicera med och slutresultatet blev perfekt! Vi skulle utan tvekan anlita bygglösningar Norden igen!

Hej Annie, Stort tack för ert fina omdöme, uppskattas mycket. Hälsningar Anders

PER E
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Bygglösningar Norden AB rekommenderas varmt! Vi valde att anlita Bygglösningar Norden AB för renovering av tvättstuga och badrum. Bemötandet har varit toppen från början till slut. Något vi uppskattar är snabbheten på att starta igång projektet och att slutföra det i tid utan att tumma på kvalitet. Hinder längs vägen blir det alltid i renovering men Bygglösningar och dess partners löser problem och visar ett högt kundfokus. Vi kommer kontakta Bygglösningar framöver!

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Per, Stort tack för ert fina omdöme, det uppskattas. Ser fram emot att se slutresultatet i januari. God Jul och Gott nytt år på er Hälsningar Anders

LINDA J
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi renoverade vårt badrum och är väldigt nöjda med resultatet och hela processen från start. Trevligt bemötande och alla hantverkare kändes proffsiga och erfarna. Tidsplanen vi fick höll med marginal vilket var ett extra plus. Kan absolut tänka oss att anlita igen.

Hej Linda, Stort tack för ert fina omdöme. Uppskattas mycket. Hälsningar Anders

Josefine Beatrice F
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Bygglösningar gjorde en totalrenovering av vårt badrum om 8 kvm. De hade proffsiga hantverkare, bra kontakter för material och väldigt bra process för att hantera och godkänna fakturor. För mig var det viktigt att veta vad allt skulle kosta och genom att använda portalen där alla kostnader godkänns innan arbetet görs så var jag alltid bekväm med hur arbetet framskred. Vi fick ett jättesnyggt badrum med spa känsla med snygga detaljer och finish. Anders var också väldigt bra på att ge input och idéer samt väga fördelar och...

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Josefine, Stort tack för ert fina omdöme, uppskattas mycket. Alltid välkomna tillbaka. Hälsningar Anders

EMELIE R
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi är mycket nöjda med resultatet av vår badrumsrenovering. Badrummet ser snyggt och välgjort ut. Enda nackdelen var att kaklet blev försenat vilket drog ut något på arbetstiden men utöver det har vi inget att klaga på. Kommer absolut anlita Bygglösningar om vi behöver hjälp i framtiden.

Stort tack för ert fina och ärliga omdöme. Uppskattas mycket. Hälsningar Anders

HANNA T
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi anlitade Bygglösningar Norden AB för totalrenovering av vårt badrum. Vi är otroligt nöjda med resultatet och upplevde att arbetet motsvarade de höga förväntningar vi hade efter att ha läst så många positiva recensioner och efter att ha haft ett mycket trevligt och informativt uppstartsmöte med Anders inför beställning. Offerten vi fick var tydlig och detaljrik vilket kändes tryggt. Självklart stötte vi på vissa utmaningar som kan inträffa vid renovering (så som en oväntad försening på två veckor) men Bygglösningar tog...

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Hanna, Stort tack för ert fina omdöme, värmer och uppskattas mycket. Önskar er en fin dag båda. Hälsningar Anders

MARIA B
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Jättenöjd med köksrenoveringen och resultatet. Bra och tydligt att använda TryggOffert i kommunikationen. Vi hade avstämning inför start och uppföljning efter avslut och det kändes väldigt bra.

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Maria, Stort tack för ditt fina omdöme, uppskattas mycket. Hälsningar Anders

Anna-Lena E
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi hade funderat under en längre tid på att renovera kök, gästtoalett och tvättstuga i vårt radhus. Det handlade om en ganska omfattande renovering där tvättstuga och gästtoalett skulle slås ihop till ett nytt rum på 5 kvm och en dusch installeras. I samma veva skulle ingången från köket till tvättstugan sättas igen och köket totalrenoveras. En komplicerande faktor var att vattenledningen kom in en bra bit in i det som skulle bli vår nya kombinerade gästtoalett, dusch och tvättstuga. Vi tog in offerter och valde Bygglösningar...

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Anna, Stort tack för ert fina omdöme, jag håller med ett komplicerat projekt som blev toppen. Hälsningar Anders

JOHAN L
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Bygglösningar Norden utförde totalrenovering av mitt badrum samt förberedde vatten och avlopp till mitt kök. Jag är mycket nöjd med resultatet som blev i enlighet med vad som var överenskommet. Några saker blev lite fel under resan men dessa åtgärdades snabbt utan diskussion efter att jag påpekat det. Projektet blev klart med väldigt lite avvikelse mot angiven tidplan och budgeten höll. Jag upplevde ett proffsigt utförande och ett proffsigt sakligt bemötande.

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Johan, Stort tack för ditt fina omdöme, ser fram emot att se ditt fina badrum. Vänligen Anders

SARAH S
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi kan varmt rekommendera Bygglösningar i Norden AB! Vi kontaktade ovan för att få hjälp med att bygga ett nytt badrum i vår källare. Trots låg takhöjd och liten yta var vår projektledare Anders både positiv och lösningsorienterad. Alla inblandade och inte minst Anders var behjälpliga, professionella och snabba med att svara på våra frågor och funderingar. Vi är mycket nöjda med det nya badrummet som Bygglösningar i Norden byggde samt renoveringen av det befintliga. Tidsplanen höll såväl som kostnaden för hela projektet.

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Sarah, Stort tack för ert fina omdöme, kommer gärna förbi och tittar på detta. Ha en bra dag Hälsningar Anders

Erik Ragnar L
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi är försiktiga med att använda hantverkare vi aldrig tidigare har arbetat med. Valet denna gång föll på Bygglösningar Norden och anledningen var en kombination av pris samt trevligt och proffsigt bemötande. Arbetet som bestod i renovering av ett mindre badrum utfördes med fin precision och utan slarv. Till saken hör att badrummet hade väggar som var sneda och de plattor vi valde var stora. Det innebar mycket arbete för att få upp dem i lod och med snygga fogar. Att killarna som utförde jobbet dessutom var mycket trevliga...

Hej, Stort tack för ert fina omdöme. Detta uppskattas mycket. Hälsningar Anders

Klaus Dieter Wilfried M
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Efter att ha tagit in ett antal offerter från olika firmor bestämde vi oss för att anlita Bygglösningar Norden. Vi har nu ett otroligt fint badrum vilket precis som vi önskade det. Är mycket nöjda med hela processen. Projektledaren var alltid nåbar för kommunikation, lyhörd för eventuella förändringar längs vägen och flexibel nog att anpassa sig till dessa. Då detta var vårt första större badrumsprojekt var det också viktigt att de kunde bidra med expertis i de fall vi inte hade tänkt på den bästa lösningen - vilket...

Hej, Stort tack för ert fina omdöme, uppskattas. mvh Anders

THIRES N
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Kort sammanfattat så motsvarade Bygglösningar Norden inte riktigt våra förväntningar. Utifrån alla positiva kommentarer så förväntade vi oss en firma av ganska hög klass men vi har sorgligt nog inte delat samma upplevelse med tidigare recensioner. Generellt kan man säga att det som ändå gjort att vi är okej med upplevelsen är att vi fick ett väldigt fint badrum med hög kvalité. Plus: * Badrummet blev riktigt bra och motsvarade våra förväntningar * Kunde starta arbetet relativt omgående * Detaljerad offert * Åverkan...

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Thires N, Vi önskar komma i kontakt med dig, vi kan tyvärr ej hitta någon med ditt namn i vårt system. Maila på info@bygglosningar.se eller ring 0730871543 då vi behöver ta del av ett D nummer med 4 siffror. Om avtalet står på någon annan så ber vi dig inkomma med rätt kontaktuppgifter. Är det som du skriver så tar vi självklart full ansvar och vill på något sätt kompensera dig, då vi står för kvalitet och service ut till våra kunder. Men vi är något förundrade över att du skriver så pass långt efteråt,...

Sven Risto Mattias B
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Nu när badrummet blev färdigt förra veckan ville jag passa på att lämna ett omdöme. Vi fick ett riktigt trevligt bemötande av Anders på Bygglösningar Norden och det trevliga bemötandet höll i sig från alla hantverkare och projektledare genom hela processen. Jobbet skulle ta 3-4 veckor och blev färdigt på tre veckor och två dagar. Hade gärna lagt med lite bilder för det blev verkligen så fint! Det var lite knivigt med en del detaljer, vi har ett fönster precis i dusch utrymmet som blev ett litet problem, men det ordnade upp...

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Mattias, Stort tack för ditt fina omdöme och rekommendation. Uppskattas verkligen. Alltid välkomna att höra av er. Hälsningar Anders

JOHN H
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi anlitade Bygglösningar Norden AB för totalrenovering av kök och badrum. Hantverkarna var oerhört vänliga, professionella och tillmötesgående. Under byggnationens gång fick vi ständigt förslag på lösningar till diverse problem som uppstod vilket vi uppskattade. Vi hade en kontinuerlig dialog och inga beslut fattades utan vårt godkännande. Offerterna var välformulerade och tydliga, och kommunikationsportalen underlättade hela processen. Vi är supernöjda med resultatet och rekommenderar Bygglösningar Norden AB varmt.

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej John, Stort tack för din fina rekommendation. Det uppskattas mycket. Hälsningar Anders

Hans Peter J
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Kan varmt rekomendera Bygglösningar Norden AB De hjälpte oss med vår köksrenovering i ett villakök på ca 30 kvm samt läggning av golv på 70 kvm samt slipning av befintliga golv i andra rum. Även ellarbeten målning och trapprenovering samt plattsättning utfördes. Arbetet gick smidigt från offert till projektavslut Duktiga hantverkare som var noggranna och lyhörda för våra önskemål Mycket bra kommunikationsplattform via tryggoffert och de oundvikliga problem som uppstod åtgärdades snabbt. Slutpriset hamnade rimligt nära ursprungsofferten och resultatet blev över förväntan

Hej Peter, Stort tack för ert fina omdöme. Hälsningar Anders

CAROLA S
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Då en tidigare entreprenör utfört ett uselt jobb som i sin tur ledde till vattenskada tog vi kontakt med Bygglösningar Norden. Vid första mötet så ingav Anders en trygghet, visade på hög kompetens och en prisbild var rimlig. Utförandet har varit helt enligt plan och kommunikationen med arbetsledare, snickare och Göteborgs Kakelhus varit mycket bra. Det är ett proffsigt utförande in i minsta detalj och vi har äntligen fått ett badrum som är säkert och som vi är stolta över. Tack!

Hej Carola och Anders, Stort tack för ert fina omdöme. Hälsningar Anders

JOHNNY A
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Kan varmt rekomendera Bygglösningar Norden AB. Blev proffesionellt mött från första början och det fördes en enkel och god kommunikation från start till färdigt bygge. Totalrenoverade fasad inklusive två st nya altaner och även totalrenoverat badrum, blev så mycket bätttre än vi hade tänkt oss. Hantverkarna höll rent om sig i och utanför huset. Ordnade skydd inomhus som höll under hela perioden. Det var kort och gott; ordning och reda. Jag vet i alla fall vem jag kontaktar nästa gång jag behöver hjälp med något igen, Tack Anders, Armin och gänget

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Johnny, Stort tack för ditt fina svar om oss. Uppskattas mycket, ni är alltid välkomna tillbaka. Hälsningar Anders

Micke W
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Från början bestämde vi oss för Bygglösningar då de hade det mest utförliga offerten när det var dags att göra om duschrummet. Vi hade bra kontakt med arbetsledaren under hela renoveringen och även via portalen. Resultaten blev över förväntningar! Rekommenderas!

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Micke, Stort tack för din fina rekommendation, uppskattas mycket. mvh Anders

Tina U
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi är väldigt nöjda med Bygglösningar Norden AB. Vi total-renoverade vårt 10 m2 badrum. • Tydlig projektledning • Tydlig offert • Badrummet var färdigt på exakt utlovad tid Hantverkarna var proffsiga,trevliga, noggranna och effektiva. Dessutom välstädat och snyggt efter varje dag. • Bra kommunikation hela tiden. Vi var även mycket nöjda med Kakelpalatzet (Peder V) där vi köpte i stort sett all inredning till badrummet

Hej Tina, Stort tack för din fina rekommendation, det uppskattas. mvh Anders

Annika Margareta U
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi har köpt en badrumsrenovering och vi är mitt upp i pågående bygge och framm till nu så är vi nöjda med det som hänt.arbetarna är flitiga när dom är på plats,

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej, Stort tack för din fina rekommendation, det uppskattas. mvh Anders

Pia N
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Efter att jag tagit in olika offerter för att renovera mitt badrum valde jag Bygglösningar Norden AB. De gav en tydlig offert på vad som ingick och vilka eventuella tillägg som skulle tillkomma under arbetets gång. Vid oklarheter eller frågor kunde jag ringa och fick förtydligande på vad som gällde. Slutresultatet på deras arbete blev otroligt bra. Arbetet utfördes mycket proffsigt och noga och hantverkare var mycket duktiga. Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera Bygglösningar Norden AB.

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Pia, Stort tack för ditt fina omdöme, det uppskattas mycket. Hälsningar Anders

THOMAS R
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Totalrenovering av ett stort badrum på övervåningen i vårt hus i Göteborg/Torslanda som Bygglösningar skötte alldeles utmärkt från start till mål enligt överenskommen tidplan (tog totalt ca 4 v). Bra och tydlig kommunikation före och under projektgenomförandet. Bra tempo, organisation och kvalitet samt t.ex. alltid välstädet på kvällarna när hantverkarna gick hem. Också extra plus att de få justeringar som behövdes sköttes proffsigt samt t.ex. inget tjafs om oförutsedda extra utgifter (som vi varit med om hos andra byggfirmor tidigare) En firma att rekommendera 👍

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Thomas, Stort tack för din fina rekommendation om oss och Armin som arbetsledare. Hälsningar Anders Bygglösningar Norden AB

Erik Lars Olof W
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Anlitade förtaget för renovering vintern 2019. Anlitade icke byggkunnigt folk som gjorde fel. Badrummet är fortfarande inte godkänt av besiktningsman. Anmälde till ARN som gick på min linje. Detta har dock företaget struntat i. Jag känner mig maktlös och lurad. Jag ångrar å det innersta att jag vid vårt första möte öppnade dörren...

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Erik, Tråkigt att du känner så, då vi hela tiden har arbetat med att göra dig nöjd. Även anlitat extern besiktningsman Mario Gordon, våtrumskonsult som godkänt ditt badrum. Vi har dragit om vattenrör gjort extra jobb hos dig utan att debitera en krona extra. Gällande skrivelse 2020-03175 från Almänna Reklamationsnämden, denna har vi gått efter 100 % och åtgärdat. Alltid bra med en sanning Erik. Vad mer kan vi göra för dig som kund, om vi nu kan få dig nöjd? Vänligen Bygglösningar

MATTIAS G
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Fantastiskt bra bemötande och förståelse för våra önskemål. Höll sig väl inom ramarna för budget och tidplan men var samtidigt flexibla för tilläggsarbete och kunde till exempel genomföra ett större el-arbete som behövde utföras. (De bytte och moderniserade vår gamla el-central.) Anders har hela tiden varit tillgänglig för dialog om någon fråga dykt upp under projektets gång.

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Mattias, Stort tack för ditt fina omdöme om oss. Detta uppskattas mycket. Hälsningar Anders

Jochen Hermann S
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Jag är mycket nöjd med Bygglösningar i Norden. Jag anlitade dem i samband med nybyggnation av badrum i ett äldre hus. Flera anpassningar behövde göras och både projektledning och hantverkare var mycket lyhörda för mina behov och önskemål. Dessutom var samtliga inblandade hantverkare mycket trevliga, noggranna och måna om att det skulle bli bra, både vad gäller funktion och finish. Kanske inte billigast men utmärkt resultat!

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Jochen, Stort tack för ditt fina omdöme. Uppskattas mycket. Hälsningar Anders

HANS S
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi är så nöjda! Proffsiga och kompetenta medarbetare. Älskar mitt nya badrum på 10 kvm. Rekommenderar dem!

Annette Marie D
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi renoverade badrum och tvättstuga. Är nöjda med resultatet. Arbetet tog något längre än planerat pga sjukdom hos hantverkare annars flöt jobbet på. Hantverkarna var noga med att städa efter sig varje dag, de följde byggstandarder och vi hade löpande en dialog med Anders och projektledare genom hela arbetet. Vi rekommenderar Anders och Bygglösningar.

Joel Ingmar R
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi är super nöjda med Bygglösningar. Arbetsledaren och även utföraren på plats har vart proffsiga och otroligt skickliga. Vi är verkligen nöjda med total leveransen.

LINDA M
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Bygglösningar Norden AB fick i uppdrag att hjälpa oss med vårt projekt, att bygga ut en entré på vårt radhus samt att renovera vårt kök. Innan projektet drog igång hade vi två planeringsmöten med Anders, vilket gav oss svar på många frågor och trygghet inför byggstarten. Bygglösningar har ett fint system där vi samlar kommunikation, offert, bilder och överenskommelser, så missförstånd enkelt kan undvikas. Våra två projekt löpte på snabbt och effektivt, parallellt med varandra. Under bygget skedde även löpande kontroller...

Malin N
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Jag kan varmt rekomendera Bygglösningar Norden Ab. Vi har fått vårt badrum totalrenoverat med ett utmärkt resultat. Skickliga hantverkare och snabb återkoppling på frågor. Ett genuint intresse för våra önskemål och mycket bra förslag på lösningar. Vi är supernöjda!

Svar från Bygglösningar Norden AB

Hej Malin, Stort tack för ditt fina omdöme. Vi är otroligt glada att vi fick renovera ert badrum och att ni är nöjda. Önskar er en God Jul och ett gott nytt år Hälsningar Anders

Lena P
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Vi har anlitat Bygglösningar Norden till vårt badrum och är jättenöjda. Bra upplägg, duktiga hantverkare och snabbt tempo. Mycket bra med slutbesiktning också

Annika L
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Toppenjobb med totalrenovering av mindre badrum med dusch och toalett från gammalt kakel och klinker till urblåst och nytt kakel och klinker med allt monterat på 11 dagar

Magnus Ö
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Projektet genomfördes med god kvalité och inom den planerade tiden. Stort plus för absolut mest noggranna och tydliga offerten jämfört med andra bolag. Även bra och tydlig kommunikation genom hela projektet. När något mindre problem upptäcktes så åtgärdades det omgående, på en söndag.

Gerd g k O
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Effektivt och noggrant utfört arbete. Kontakten med byggledningen fungerade utmärkt. Badrummet blev klart på 10 dagar. Mycket nöjd.

Anneli F
Skrev om Bygglösningar Norden AB

Mindre köksrenovering som gick lätt och smidigt. Bra bemötande och fint resultat.