Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB

1.0

4 omdömen om Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB

Adriana L
Skrev om Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB

Värsta mardröm att ha Byggmästaren gruppen som entreprenör. Arbetarna saknar erfarenhet, cheferna bortförklarar alla fel genom att hitta på saker. Jag rekommenderar inte Byggmästaren gruppen till någon.

Tom H
Skrev om Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB

Ett riktigt dåligt företag med en projektledning som inte bara är dålig utan också rent otrevlig. De är riktigt bra på en sak- att ta betalt. Så bra att de försöker ta betalt för icke utförda arbeten utöver de utförda. Håll er borta från detta företag!

Laila S
Skrev om Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB

riktigt uselt företag,utförde stambyte i vår brf,okunnig personal som gjorde mer fel än nytta,6 månader efter "demoleringen" av min lgh har de inte rättat till alla felen,dessutom blev värdesaker från flera lgh stulna.Under arbetet "glömde" de låsa dörren efter sig,hände över sju gånger att jag kom hem och dörren inte var låst, och jag var inte den ena som drabbades. SÅ ANLITA INTE BMG !!!!!!!!!!!

Tom H gillar detta
C
Skrev om Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB

Byggmästargruppen - skam och skandal på er! De tillför mer skada än nytta! Man får mer bekymmer än vad man hade från början! Deras referenser visar bara en sak, alla har råkat ut för samma sak! Det finns ingen yrkesheder, och du får helt enkelt leva med ett slarvigt och hastigt utfört arbete! De blånekar och mörkar sina misstag! Åtgärderna är av sämre kvalité och det slutar med att man själv får bekosta och rätta till deras misstag! Mitt råd är att ni dokumenterar allt från golv till tak, även ytterdörren (räkna med skrapmärken)!...

Tom H och Laila S gillar detta