Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB

• 2019-07-30

Laila S skrev om Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB
    riktigt uselt företag,utförde stambyte i vår brf,okunnig personal som gjorde mer fel än nytta,6 månader efter "demoleringen" av min lgh har de inte rättat till alla felen,dessutom blev värdesaker från flera lgh stulna.Under arbetet "glömde" de låsa dörren efter sig,hände över sju gånger att jag kom hem och dörren inte var låst, och jag var inte den ena som drabbades. SÅ ANLITA INTE BMG !!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2011-08-07

C skrev om Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB
    Byggmästargruppen - skam och skandal på er! De tillför mer skada än nytta! Man får mer bekymmer än vad man hade från början! Deras referenser visar bara en sak, alla har råkat ut för samma sak! Det finns ingen yrkesheder, och du får helt enkelt leva med ett slarvigt och hastigt utfört arbete! De blånekar och mörkar sina misstag! Åtgärderna är av sämre kvalité och det slutar med att man själv får bekosta och rätta till deras misstag! Mitt råd är att ni dokumenterar allt från golv till tak, även ytterdörren (räkna med skrapmärken)! Besiktningsmannens jobb är inte heller någon höjdare!

Arbetet pågår i flera veckor och det är tyvärr svettigt för dem att släcka lyset efter dagens avslutade pass. Det är du som får betala för att lyset varit på dygnet runt i 8 veckor och byggmästargruppen kammar hem miljoner efter miljoner! Läs mer
    Laila S gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte