Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sollentuna Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB

Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB

Hammarbacken 6B, 191 49 Sollentuna — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 1 kund tycker om Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB

• C
    C skrev om Byggmästargruppen Entreprenad Gl AB
    Byggmästargruppen - skam och skandal på er! De tillför mer skada än nytta! Man får mer bekymmer än vad man hade från början! Deras referenser visar bara en sak, alla har råkat ut för samma sak! Det finns ingen yrkesheder, och du får helt enkelt leva med ett slarvigt och hastigt utfört arbete! De blånekar och mörkar sina misstag! Åtgärderna är av sämre kvalité och det slutar med att man själv får bekosta och rätta till deras misstag! Mitt råd är att ni dokumenterar allt från golv till tak, även ytterdörren (räkna med skrapmärken)! Besiktningsmannens jobb är inte heller någon höjdare!

Arbetet pågår i flera veckor och det är tyvärr svettigt för dem att släcka lyset efter dagens avslutade pass. Det är du som får betala för att lyset varit på dygnet runt i 8 veckor och byggmästargruppen kammar hem miljoner efter miljoner!

Hammarbacken 6B, 191 49 Sollentuna