Alla kategorier Snickare Norrbotten Luleå Byggproffset i Luleå AB

Volontärgatan 9, 974 43 Luleå — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Byggproffset i Luleå AB

• Johan h
    Johan h skrev om Byggproffset i Luleå AB
    Jag anlitade detta företag i maj 2017 för att bygga upp garaget som man har planerat en längre tid eftersom inte min kunskap fanns för bygget så fick det bli ett företag och de blev detta tyvärr Byggproffset i Luleå ab.

Allt började bra men sen när resningen av bygget kom så vart det en hel del fel de första en kompis sa när han kom förbi var om han hadde isolerat ovanför där garageportarna och jag frågade Fredrik om han hadde gjort det/ Svaret var så här oj de gick lite för fort där.

Sen när Byggproffset hadde börjat med taket då kom det stora problem med felmonterade takplåtar mot hus även jäkligt vågit åtdragna takplåtar.
    Och i detta nuet så tog jag in en besiktningsman som slog ner på detta fuskbygge och hittade även mera än 10 st punkter som var fel.

Sen när allt ska slutbetals efter allt strul med denna oseriösa byggfirma så ska jag betala 80000kr mera för detta bygget som bara blev helt fel.

Har även gjort ett omdömme på en annan sida (hitta.se) och när han fick syn på detta så ringer han upp och säger att jag måste ta bort de från sidan för de ser inte bra ut och att jag inte får skriva ut ett omdömme och.
    Då svarar jag han så här att jag vill inte att du ska ge en annan familj samma problem som vi hadde med dig denna sommar 2017.

Så mitt omdömme är 1 av 10 akta er för detta oseriösa företag med dåliga byggkundskaper. Läs mer
    Robert M gillar detta