Byggzonen Skåne

3.6

9 omdömen om Byggzonen Skåne

Hans  A
Skrev om Byggzonen Skåne

Kan varmt rekommendera dom, bra kommunikation, svarade alltid på mina frågor och jobbet blev klart när de lovade. Tack ska ni ha grabbar !! // Hasse i Höllviken

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 283 omdömen 4.6 av 283 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Erik N
Skrev om Byggzonen Skåne

Byggzonen i Skåne AB, under ledning av Mathias Persson (Perzon), är ett högst oseriöst företag som absolut ej håller vad de lovat. Trots skriftligt avtal med överenskommen starttid för ett dräneringsprojekt påbörjades inte arbetet. Mathias svarade inte i telefon och inte på mail,så efter åtta veckors tröstlös väntan anlitade jag advokat att häva avtalet. Varning!! Erik

Stefan A
Skrev om Byggzonen Skåne

Använde Byggzonen när vi renoverade huset, bra bemötande från både snickare och han som hade firmen, allting löpte på och vi är supernöjda med vårt nya hem. En firma att rekommendera i dessa fuskbyggartider, vissa verkar inte ens vara hantverkare men denna firman levde verkligen upp till våra förväntningar. // Stefan Andersson

Mathias P
Skrev om Byggzonen Skåne

Lite kommentarer till de två kunder med negativa bedömningar: Maria S hade gjort det lättare om hon hört av sig till oss och beskrivit vad som var problem så vi fått en chans att bemöta det, hursomhelst så valde kunden att trots vår avrådan använda svart fog mot vita lågpriskakelplattor(som man köpt själv) vilket vi ansåg var svårt att få snyggt då väggarna var dåliga eftersom huset var ett betonghus från ca -50 tal, dessa lågprisplattor sällan håller korrekta avvikelser på plattor därför kan man uppleva en viss ojämnhet...

Malin A
Skrev om Byggzonen Skåne

Hade hjälp av denna firma att bygga till vårt hus i somras, resultatet blev över förväntan, mycket lösningar under resans gång som jag och min man inte ens tänkt på. Har bokat in dem nästa sommar till att bygga ett trädäck till vår nya uteterass, hoppas det blir lika fint...

Lars J
Skrev om Byggzonen Skåne

Bra genomförd badrumsrenovering, killarna gjorde vad som utlovats, dock blev jobbet försenat en vecka men det kan man kanske inte skylla på firman då det var jag som missat att se ut det kaklet jag skulle ha i tid och sedan var det leveranstid på detta. På det hela är vi väldigt nöjda med utförandet och bemötandet, killarna kom med fräscha ideer som blev bättre än vad vi tänkt från början så allting är väldigt uppskattat. Mvh Lars på Limhamn

Anders j
Skrev om Byggzonen Skåne

Detta företag hjälpte oss med en stor tillbyggnad 2009, bra bemötande och visade stort engagemang. Att vi valde just detta företag berodde på att de hade de flesta yrkesgrupper i samma firma och därigenom slapp vi stå som roddare till alltihopa. Att alla var svenskar och gick att kommunicera med var bara ett plus för oss. Vi har efter de slutförde arbetet även gjort en beställning av dem på en ny innertrappa som kommer levereras snart, varit och tittat hos en annan kund som de levererat till och vi hoppas resultatet blir lika fint hos oss. Kan varmt rekommendera denna firma.

Per O
Skrev om Byggzonen Skåne

Ett helt värdelöst "byggföretag". Kan verkligen inte rekommendera någon att anlita dessa. De kan inte vara riktiga hantverkare, helt omöjligt. De borde ägna sig åt något annat yrke. Felkonstruktioner, byggfel, obefintlig byggledning, lögner och obefintlig kvalitet och engagemang. Det som står på deras hemsida är ren lögn.

Maria S
Skrev om Byggzonen Skåne

Vill höja ett varningens finger för detta företag. Tog hjälp av dem då vi totalrenoverade vårt badrum hösten 2009, och resultatet var minst sagt amatörmässigt. Klinkerplattorna på golvet är ojämna (vilket samlar vatten), fogarna på framförallt golv och mellan vägg och tak är under all kritik. Fick Byggzonen att komma tillbaka och göra om fogarna på valda ställen, där de själva höll med om att de misslyckats, men trots detta ser det hela fortfarande riktigt uselt ut. Dessutom blev det en hel del krångel angående "vad som...