C E C i Sverige AB

C E C i Sverige AB

Ring 031-795 32 25 www.crossendurocompaniet.com
3.4

Cross- och Enduro Companiet - allt till din cross, utrustning och delar på samma ställe. Totalt 10 000 olika slitdelar och reservdelar. Honda. Kawasaki. Suzuki. KTM. Yamaha. Fox. Fiddy.

5 omdömen om C E C i Sverige AB

Vincent K
Skrev om CEC Motorcycles

Riktigt schysst ställe, lämnade in min bakdämpare när jag skull på semester, 4 dagar in så va den färdigt o redo att hämtas. Istället för de priset dem sa fick jag de myyycket billigare. Även riktigt schysst personal där, som är både kunniga och villiga att hjälpa till. Toppen ställe att åka till om du ska köpa hoj eller bara fixa hojen.

Adam N
Skrev om CEC Motorcycles

Riktigt bra ställe, drar alltid hit när jag behöver någon del till hojen. Personalen är även väldigt hjälpsamma. Rekommenderar starkt

Arvid H
Skrev om CEC Motorcycles

Har köpt alla delar till hojen där och den är alltid lika hjälpsamma och hittar de man söker. Dem har även en bra sida på nätet men många sprängskisser så man lätt själv kan beställa sina grejer hemifrån.

Mikael H
Skrev om CEC Motorcycles

Köpa ny MC=inga problem. Köpa tillbehör=inga problem. Jag har köpt en ny Svartpilen 401 hos CEC och den har nu gått drygt 200 mil (servad på CEC vid 100 mil). Den fick jag lösa bärgning på själv efter att motorn tappat all kraft, check engine lampan tänts, abs lampa tänts och varning om quick shifter failure (aldrig använts). Nu har den stått där en vecka och de ska titta på den först den 18/6 dvs om ytterligare ca tre veckor. Allt frid och fröjd tills det blir problem alltså, det är då det visar sig om man har bra...

Jan sigvard O
Skrev om CEC Motorcycles

Företaget ville inte leva upp till ett tidigare givet åtagande. När jag förklarade mitt missnöje med detta möttes jag av ett ironiskt och avspisande ”trevlig helg!”. Ett bemötande som vittnar om dåligt kundomhändertagande. Särskilt i ett nystartat företag!