Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Mölndal Cabonline Region Väst AB

Cabonline Region Väst AB

Åbäcksgatan 6B, 431 67 Mölndal — Visa karta

Övriga företag nära Cabonline Region Väst AB:

Box 8020, Göteborg
Välkommen till ett familjeföretag med mycket erfarenhet och engagemang inom snic... Läs mer ›
Mikael I:
Lösningsinriktade och positiva hantverkare som ger personlig service och bygger med kvalité

Läs vad 3 kunder tycker om Cabonline Region Väst AB

• Tobias B
    Tobias B skrev om Cabonline Region Väst AB
    Taxi Kurir Göteborg måste vara ett helt annat företag än motsvarande företag i annan stad. När vi dyker upp med väskor, barnvagn och två trötta barn vägrar Taxi Kurir i Göteborg att kör oss från stationen den knappa milen till hotellet. Anledningen är att de inte har någon barnstol till lill-grabben, de har dock en sittkudde men den är han för liten för.

Fine. Vi ringer till Taxi Göteborg och ber dem skicka en bil, operatören svarar snällt att det står en handfull taxibilar vid stationen och att de visst kan köra oss och att bilkudden duger gått till vår lille son. Jag håller med. Bredvid mig står föraren och skakar på huvudet, vägrar att hjälpa oss. Operatören menar att de ska hjälpa oss. Vi testar en till förare men även han vägrar.

Tur att det fanns andra taxibolag. Taxi Kurir diskriminerar oss småbarnsföräldrar. I alla fall i Göteborg.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Cabonline Region Väst AB