Alla kategorier Cafe Stockholms län Stockholm Norrmalm Norrmalm Café Avenyn

Läs vad 4 kunder tycker om Café Avenyn

• Ada B
    Ada B skrev om Café Avenyn
    Blev magsjuk!
    Köpte igår två portioner lunch-lax på Avenyn. Vi tog med till jobbet jag och en kollega. Den var inte god det var den inte. Den smakade gammalt och hade jag haft tid borde jag gått tillbaka med en gång samt slutat äta. En timme efter att vi ätit upp blev både jag och kollegan dåliga imagen. Inte kul. Gick idag tillbaka idag för att få tillbaka pengar och varna lite för en miss i matlagningen. Jag tror inte att Avenyn har genomgående dålig mat men det hade uppenbarligen blivit fel på den mat vi köpte. Detta inlägg hade aldrig skrivits om jag blivit bemött med respekt, en ursäkt och fått pengarna tillbaka. Icke så. Kvinnan jag talade med sa att de "bakar allt själva" osv osv och att jag och kollegan troligtvis blivit sjuka av något annat. Om något smakar lite dåligt samt att två personer blir magsjuka samtidigt efter att ha ätit klart ligger det ju väldigt nära tillhands att misstänka det man åt senast! Stöddig attityd och osmart. Vad hade det kostat att få mig nöjd med bibehållen respekt för Avenyn - 170 kr... Så rådet blir, gå någon annan stans och ät.
  • Kakbloggen G
    Kakbloggen G skrev om Café Avenyn
    Prisnivå: Kaffe och semla 65 kr

Atmosfär/klientel: Väldigt blandad klientel, affärssnubbar, tonårskids, nyblivna mammor. Klassisk konditorikänsla.

Utbud: Det mesta man kan hitta i ett klassiskt svenskt konditori med bullar, tårtor, klassiska kakor som hallongrottor och kolakakor.

Service/personal: Trevlig, men inget utöver det vanliga.

Smak: Bra grejer, men inget extra.

Utseende: Modell svenskt tantfik 1a, det man förväntar sig. Tyvärr var semlan allt för hög vilket gjorde kniv och gaffel nödvändig.

Annat: -

Läs fler recensioner på kakbloggen.se
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Café Avenyn
    Riktigt mysigt ställe med lite murrigt skön inredning. Dessutom svingod chailatte.
    Hit går jag Gärna igen!
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Café Avenyn
    Klassiskt konditori med bra kvalitet. Jag tog en kaffe och princesstårta när jag var där. Ett ställe där man kan sitta i timmar i de sköna sofforna. Sticker ut bland alla Starbucks-kopior i Stockholm.

Kungsgatan 51, 111 22 Stockholm