Café Baresso

4.4 i betyg av av 7 omdömen

Läs vad 7 kunder tycker om Café Baresso

• 2020-05-29

Anders K skrev om Café Baresso
    Salladen bra, kaffet standard inget märkvärdigt, inredning o miljö kunde varit bättre men helt ok Läs mer
  • Ida A

2013-08-27

Ida A skrev om Café Baresso
    Riktigt goda sallader rekommenderas. Läs mer
    Jakob J gillar detta
  • Josefine G

2010-11-10

Josefine G skrev om Café Baresso
    Bra utbud, både gällande mat, småmat och fika. Trevlig personal, mysigt. Men för mycket trasiga möbler. Soffor med stora hål känns ofräscht. Läs mer
    Andreas H gillar detta
  • 2009-12-18

valentina k skrev om Café Baresso
    Baresso är det BÄSTA fiket i stockholm!
    Godaste kaffet, godaste bakelserna, och godaste maten! Baresso är ett jättemysigt fik med jättesnäll och trevlig personal.
    Jag rekommenderar verkligen baresso, du kommer inte bli missnöjd! ;D Läs mer
  • eleni k

2009-12-15

eleni k skrev om Café Baresso
    Mysigaste caféet på södermalm med mycket god mat & dryck (rekommenderar deras latte!) som är värt priset. Mycket trevlig personal som alltid har ett léende på läpparna. Man känner sig alltid välkommen på baresso, rekommenderar starkt till människor som älskar att fika. ;) Läs mer
  • Jonathan S

2009-12-14

Jonathan S skrev om Café Baresso
    Jag rekommenderar Baresso till alla lunch- och fikasugna människor! Ett varmt och mysigt ställe med ett läge mitt i söders hjärta. Ett personligt bemötande och ALLTID bra service.
    // Jonathan Sundqvist Hedefalk Läs mer
  • Andreas H

2009-06-06

Andreas H skrev om Café Baresso
    There can only be one!
    Underbar stämning, underbar personal, underbar mat, underbara uteplatser - dessutom alltid lagad på plats!

Har följt utvecklingen sen detta öppnade för tre år sedan. Dessa har visat hur man med hjärta och hårt slit kan leverera! Läs mer
    Janne J gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte