Café Kladdkakan

Café Kladdkakan

Ring 08-20 02 80 www.kladdkakan.gastrogate.com
4.0

Hos oss finns alltid nått för alla, finns allt från stora matiga sallader med marinerade grönsaker till våra hälsotallrikar, samt olika grillade smörgåsar och stora lunch-smörgåsar.

7 omdömen om Café Kladdkakan

Björn W
Skrev om Café Kladdkakan

Hyfsat mysigt café i bra läge på turiststråket i gamla stan;) mkt trevlig tjej i kassan och en god frukostmacka till ok pris. Ingen fantastisk upplevelse, men stabilt!

Johan P
Skrev om Café Kladdkakan

Bra personal, stora matiga sallader och Sveriges största(?) chokladbollar! Gillar allt förutom själva inredningen som kunde varit mysigare men jag fikar alltid här om jag har vägarna förbi!

Anton J
Skrev om Café Kladdkakan

Oerhört trevlig personal, som alltid är vänlig trots mycket folk, och extremt hjälpsamma. Dessutom goda sallader, hälsotallrikar och fräscha bakelser. Prisvärt, ja, relativt billigt för Stockholm. Missa inte deras uteservering och goda latte. Favorithaket i Gamla Stan, for sure!

Fritjof A och Nikke L gillar detta
Susanna L
Skrev om Café Kladdkakan

mycket trevlig personal och riktigt goda bakelser, rekommenderar starkt !

Svante D

Ebba
Skrev om Café Kladdkakan

gamla stans godaste kafe ! kladdkakorna är mycket mumsiga!

Emma J
Skrev om Café Kladdkakan

På Café kladdkakan i Gamla Stan är personalen sjukt trevligt. Till och med bjuder på frukt! :) Det är bra priser, stort och roligt utbud av smörgåsar, sallader, hälsotallrikar och kakor/muffins/bullar. Cafét är fräscht, och mysigt inrett. Rekomenderas varmt!