Alla kategorier Cafe Stockholms län Stockholm Södermalm Södermalm Gamla Stan Gamla Stan Café Kladdkakan

Café Kladdkakan

Stora Nygatan 32, 111 27 Stockholm — Visa karta

Hos oss finns alltid nått för alla, finns allt från stora matiga sallader med marinerade grönsaker till våra hälsotallrikar, samt olika grillade smörgåsar och stora lunch-smörgåsar.

Läs vad 7 kunder tycker om Café Kladdkakan

• Björn W
    Björn W skrev om Café Kladdkakan
    Hyfsat mysigt café i bra läge på turiststråket i gamla stan;) mkt trevlig tjej i kassan och en god frukostmacka till ok pris. Ingen fantastisk upplevelse, men stabilt!
  • Johan P
    Johan P skrev om Café Kladdkakan
    Bra personal, stora matiga sallader och Sveriges största(?) chokladbollar! Gillar allt förutom själva inredningen som kunde varit mysigare men jag fikar alltid här om jag har vägarna förbi!
  • Anton J
    Anton J skrev om Café Kladdkakan
    Oerhört trevlig personal, som alltid är vänlig trots mycket folk, och extremt hjälpsamma. Dessutom goda sallader, hälsotallrikar och fräscha bakelser. Prisvärt, ja, relativt billigt för Stockholm. Missa inte deras uteservering och goda latte. Favorithaket i Gamla Stan, for sure!
    Fritjof A, Nikke L gillar detta
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Café Kladdkakan
    mycket trevlig personal och riktigt goda bakelser, rekommenderar starkt !
  • Svante D
    Svante D skrev om Café Kladdkakan
  • Ebba
    Ebba skrev om Café Kladdkakan
    gamla stans godaste kafe ! kladdkakorna är mycket mumsiga!
  • Emma J
    Emma J skrev om Café Kladdkakan
    På Café kladdkakan i Gamla Stan är personalen sjukt trevligt. Till och med bjuder på frukt! :) Det är bra priser, stort och roligt utbud av smörgåsar, sallader, hälsotallrikar och kakor/muffins/bullar. Cafét är fräscht, och mysigt inrett. Rekomenderas varmt!

Stora Nygatan 32, 111 27 Stockholm