Alla kategorier Cafe Stockholms län Stockholm Kungsholmen Café Mocco

Café Mocco

Kungsholmsgatan 16, 112 27 Stockholm — Visa karta

Mocco [Kungsholmen] ligger i hjärtat av trendiga Kungsholmen och välkomnar dig till en varm, modern och exklusiv atmosfär. På Mocco behöver du inte trängas. Vi tycker att storleken spelar roll och i vår luftiga miljö kan du ta ut svängarna.

Läs vad 5 kunder tycker om Café Mocco

• Mårten S
    Mårten S skrev om Café Mocco
    Härlig miljö, trevlig personal, goda bullar och helt ok mat. De serverar även öl, vin och cider Läs mer
  • Lukasz L
    Lukasz L skrev om Café Mocco
    Fiket kanske är bra, men deras attityd är det inte. I dörren möts man av texten "Barnvagnar accepteras inte..." vilket fick mig att tröttna direkt. Förteelsen i sig har jag inget emot, men formuleringen av förbudet var för mig en indikation på ställets attityd överlag.

Vill man ändå fika där och har barnvagn finns en uteservering att sitta på. Läs mer
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Café Mocco
    Schysst café att jobba på. Kan dock bli rätt rörigt vid lunchtid. Dyrt, alldeles för dyrt. Läs mer
  • Katta
    Katta skrev om Café Mocco
    Dyrt och tråkigt, blivit besviken varje gång. Men rymlig och fräsch lokal. Läs mer
  • Lina K
    Lina K skrev om Café Mocco
    Helt ok fika...skulle gärna vilja se mer varm mat i deras meny. Härlig miljö har dem iaf. Ett bra söndags fik när man är och festar inne hos vännerna i stan. Synd att vi saknar sådant fik i vällingby. Läs mer