Café Oye

Katarina Bangata 21, 116 39 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Café Oye

• Roza M
    Roza M skrev om Café Oye
    Under ett par spenderade jag tillsammans med en mycket god vän varje söndagsmorgon på detta café. Vi hängde på låset när de öppnade och bokade snabbt upp vår favoritsoffa. Frukosten här är MYCKET god. Vi brukade sitta i timmar utan att få sura miner. Personalen är mycket trevliga! Rekommenderas!
  • E J
    E J skrev om Café Oye
    Underbar atmosfär och super goda empanades! Charmig och go personal med glimten i ögat. Bra wi-fi och dessutom gratis. Bra med uttag. Rekommenderas!!!
  • Cilla H
    Cilla H skrev om Café Oye
    God mat och skön personal. Bästa fiket i stan!
  • Catrine G
    Catrine G skrev om Café Oye
    Jag ÄLSKAR Café Oye, underbart kaffe, skön personal och jättegoda mackor! Sen att de har mysiga lokaler, bra musik och GRATIS WIFI skadar ju inte heller!
  • Silvia H
    Silvia H skrev om Café Oye
    Vilken service! Jag kom in i cafét var kall och frusen. Såg att de hade varm choklad med mashmallows. Tea bakom disken har forskat fram hur mycket man skulle värma mjölken för att det ska hända med mashmallowsen. Det blev så gott!!! Tack!!
    Dom har också en tavla bakom kaffe bryggaren med information om vad för kaffe de har i sina kranar. Najs
    Emma K gillar detta

Katarina Bangata 21, 116 39 Stockholm