Skrev om
Café Petit Four AB
Sålde en semla som var oätbar, sur och dåligt smakande grädde. När jag ringde vägrade de ta ansvar, skrattade åt mig och vägrade varken betala tillbaka eller ersätta med en ny. Totala skojare!