Café Rival

2.8

4 omdömen om Café Rival

Christina S
Skrev om Café Rival

Jag glömde bort att kaffet smakade gott och att allt smakade gott efter att jag fick möta tjejen i kassan. Hon var lite upptagen med annat. Som att fnittra, smaka på kaffe, prata med kollegor, vimsa runt efter rätt saker. Övrig personal står, trots lång kö, och småpratar de också. Och inte med kunderna då. Näe. Sorry. Det finns mängder av caféer i stan där man som kund faktiskt känner sig välkommen. Skräpställe.

Josefine G
Skrev om Café Rival

Bra utbud, trevliga lokaler, lite småtrist personal (ganska "snorkig" men det upplever jag att de flesta som arbetar på Rival är, både i bar, på hotellet, restaurangen, bageriet etc). Tyvärr har jag flera gånger fått fel beställning. Men återvänder hit.

Erik N
Skrev om Café Rival

Mysigt café i anslutning till Hotel Rival. Bra utbud med flera olika alternativ till mat och fika och trevlig personal. Dessutom finns det en trevlig uteservering med utsikt över mariatorget.

Joakim N
Skrev om Café Rival

härligt fik/restaurang med gott kaffe och fika, god mat och trevlig service. Mitt på söder finns ett kändistätt vattenhål som inte blir för stroppigt.