Alla kategorier Catering Södermanland Eskilstuna Café Sylvia HB

Café Sylvia HB

Gultbrunnsvägen 8, 633 47 Eskilstuna — Visa karta

Vi blandar det bästa av café-, bar- & restaurangkultur!
Avslappnad trevlig service, prisvärd mat och dryck av hög kvalitet och en
skön miljö är sakerna vi hoppas du minns av ditt besök hos oss.
Johan Olof Wallins Väg 5, 17164, SOLNA
Bee'S Asian Catering
Camilla S:
Enormt bra service, bra priser, trevlig personal. Anlitade dem till min mammas 6o-års fest och är benägen att säga att om man ska anlita någ...

Läs vad 6 kunder tycker om Café Sylvia HB

• Lash B
    Lash B skrev om Café Sylvia HB
    För mig har fikastunderna på Café Sylvias uteservering varje vår blivit i det närmaste heliga. Här träffar man vänner, bekanta och okända, eller chillar med sin latte tillsammans med en god bok i solen.

Stället har en högst blandat publik och kan särskilt rekommenderas till dem av oss som är lite försynt gubbsjuka. Goda bakverk är svårt att få nog av.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Café Sylvia HB
    God mat. Trevlig och vaken personal.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Café Sylvia HB
    Väldigt trevligt ställe. Jag har även haft ett födelsedagsfirande där som blev mycket lyckat. Bra lokaler och bra priser!
  • mikael b
    mikael b skrev om Café Sylvia HB
    Mitt andra hem, eller börjar det bli mitt första !?
    Din vän på söder - ett avslappnat ställe som aldrig behöver en 150 kg vakt i dörröppningen.
  • sofia w
    sofia w skrev om Café Sylvia HB
    Grymt mysigt café i retrostil, med massor av godsaker på menyn. De har också öppet kvällstid vilket gör att man kan sitta där hur länge som helst! God mat har de för övrigt, pröva deras carpaccio med parmesanost! De har också jättegoda smörgåsar och bagels :)
  • sanna j
    sanna j skrev om Café Sylvia HB
    mysigt o gulligt cafe.. underbart goda mackor och latten ska vi inte prata om.. äter här väldigt ofta och får alltid samma trevliga bemötande, så personalen är helt suveräna och får alltid god och bra mat, fika eller annat gott. toaletterna är väl städade så det rär ett plus, på många andra ställen i etuna är toaletterna inte så fina men här är det kanon. pröva vanlij latte det är ett måste!

Gultbrunnsvägen 8, 633 47 Eskilstuna