Välkommen till Call4Care!

Vill du ha en snabb, prisvärd och stressfri flytt eller städning. Vi är en flytt och städfirma som vill underlätta för dig i vardagen oavsett om det gäller flytt- eller städtjänster.

Våra tjänster: Flytthjälp, flyttstädning, byggstädning, kontorsstädning, visningsstädning, storstädning och mycket mer.

Hos oss på Call4Care är du välkommen som företag eller privatperson. Vi har lång erfarenhet inom flytt och städ vilket gör oss till ett företag att lita på inom branschen. Vi hjälper dagligen kunder med flytt och städ i hela Sverige. Varmt välkommen till oss på Call4Care!

Läs vad 65 kunder tycker om Call4Care 2

• 2022-08-16 Insamlad av företaget
    Varsamma med möblerna. Jobbade snabbt och effektivt.
    Städfirman var inte bra. Flömde en massa och allt var inte rent.
  • 2022-08-16 Insamlad av företaget
    Vi blev vänligt bemötta och när det visade sig att allt vårt bohag inte fick plats i den tänka lastbilen ordnade företaget en bil med extra släp så allt fick plats.
  • 2022-08-16 Insamlad av företaget
    Jag fick en rekommendation till att boka Call4Care och hade höga förväntningar. Jag beställde flytthjälp och flyttstäd. Dagen innan flytten blev jag uppringd och de lämnade info om vilken tid de skulle komma. Han påpekade hela tiden att jag hade bokat 101 kvm. Jag sa då att vi har även ett garage med grejer i, cyklar däck m.m. Detta var inte inräknat i 101 kvm sa han då. Det slutade med att de kom med 2 st mindre lastbilar och fick inte med sig alla grejer utan vi fick själva återvända 25 mil för att hämta upp resten. Annars ville de ha ytterligare betalt. Jag hade uppskattat om de hade hört av sig nån vecka innan och frågat hur mycket grejer vi hade så kunde vi ha kommit överens om hur vi skulle lösa det hela.
    Själva flytten gick bra, snabba och trevliga killar. Allt kom fram helt.
    Städningen va helt ok, inte mer. Har inte hört något av personen som flyttade in efter oss.
    Sammanfattningsvis var det helt ok.
  • 2022-06-15 Spontant omdöme
    Kan tyvärr inte alls rekommendera dessa. De blandar ihop adresser, kommer försent, far med uppenbara osanningar, håller inte vad de lovar och saknar taktkänsla.

Betala er ifrån framtida irritation och välj ett seriöst företag.
  • 2022-05-16 Spontant omdöme
    Smidigt, snabbt, enkelt, trevlig personal och mycket effektivt arbete!

Rekommenderas starkt till dig som vill ha det smidigaste du kan få i stan!
  • 2022-04-11 Spontant omdöme
    Anlitade de för flyttstädningen. Prisvärt, mycket flexibla med datum och helger utan påverkan på resultatet och priset. Rekommenderar varmt ❤️
  • 2022-04-10 Spontant omdöme
    Anlitade dem för flytthjälp och och flyttstäd. Allt kom fram helt och städningen fick vi ingen anmärkning på alls! Dessutom var priset väldigt bra!

Rekommenderar call4care starkt !
  • 2022-03-11 Spontant omdöme
    I had booked them for kitchen cleaning. I didn't like the comments they were making in their native language about cleanliness of kitchen. I payed them to clean my kitchen & not comment about it. I even paid them more after they complained that its going to cost extra . After that many stuff in the kitchen still were not cleaned properly like dish washer was unclean, kitchen tiles were not cleaned properly.
  • 2022-02-28 Spontant omdöme
    Fantastiskt flyttstäd till ett otroligt förmånligt pris. Dessutom snabb och trevlig korrespondens. Rekommenderas starkt!
  • 2022-01-24 Spontant omdöme
    Bra bemötande av personalen. Mycket väl utfört arbete. Jag kommer att anlita Call4care AB igen.
  • 2022-01-24 Spontant omdöme
    Mycket nöjd med min flyttstäd! Bra kommunikation, fantastiskt bra städat och bra pris. Rekommenderas.
  • 2022-01-20 Spontant omdöme
    Jag är supernöjd, kom prick kl 8 som vi sa, trevligt bemötande, väldigt noggrann städning och gjorde ett kanonjobb!
  • 2021-12-20 Insamlad av företaget
    Inte den bästa städningen men bra bemötande
  • 2021-12-12 Insamlad av företaget
    Vi förväntade oss att företaget skulle flytta våra möbler och det gjorde de. Försvårande var bristande språkkunskaper i svenska.
  • 2021-12-11 Insamlad av företaget
    Helt okej utförd flyttstädning till ett bra pris! Snabb och bra respons på frågor. Kan rekommenderas.
  • 2021-12-11 Insamlad av företaget
    Svårt att kommunicera med varandra.
    Kom inte till avtalad tid.
    Inte gjort allt riktigt så dom fick komma och göra om.
  • 2021-12-08 Insamlad av företaget
    Skoavtryck och ingen ren känsla tyvärr. Vi behöver komma i kontakt med företaget
  • 2021-12-05 Spontant omdöme
    Anmälde på rekommendation och är jättenöjd med resultatet.
  • 2021-12-04 Spontant omdöme
    Anlitade Call4Care för flyttstäd. Städ med garanti, ett trevligt och vänligt bemötande så vi starkt rekommenderar Call4Care.
  • 2021-12-02 Insamlad av företaget
    Ringde med ganska kort varsel för flyttstäd men Call4Care hade en tid ledig samma vecka. Städningen var bra överlag men besiktningsmannen noterade ett par slarv.
    flyttstäd.
    trevligt bemötande och bra information vid beställning. godkänd besiktning.
    prisvärt.
    Superduktig personal. Supernöjd med städningen
  • 2021-12-01 Insamlad av företaget
    De utförde uppdraget till belåtenhet!
  • 2021-11-21 Spontant omdöme
    Trevliga, snabba, noggranna, prisvärda
  • 2021-11-21 Spontant omdöme
    Ett mycket seriöst företag! Fick hjälp med både flytt och städ samtidigt som jag kunde utföra mitt arbete ostört!
    Tack så mycket Call4Care
  • 2021-11-20 Spontant omdöme
    Call4Care är grymma på det dom gör!! Rekommenderar dom verkligen
  • 2021-11-19 Spontant omdöme
    Super trevliga, snabba och effektiva killar som hjälpte oss med flytten. Kommer att anlita dem framöver vid behov.
  • 2021-11-19 Insamlad av företaget
    Vi beställde flytthjälp och städning med Call4care AB. Bra service, mycket duktiga personal! Jag har redan rekommenderat er till mina vänner /grannar.
  • 2021-11-19 Insamlad av företaget
    Utmärkt kundkontakt som är snabb och effektiv, Bra kvalitet på tjänsten. Nöjda kunder är vi!
    Tack Jashoda 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-11-19 Insamlad av företaget
    Bra pris samt duktiga och noggranna städare. riktigt nöjd! rekommenderar verkligen!
    Tack Tazim 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-11-15 Insamlad av företaget
    Mycket dåligt bemötande. Extrem vårdslöshet av personalen, avvikande och icke-konform handling.
  • 2021-11-05 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd. De missade damm längst in ovanpå skåpen bara, de skulle haft med en längre stege så hade de nått ända in.
    Tack Pär för ett bra Feedback :)
    Tråkigt att personal har missat lite. ni får gärna ta kontakt med vår kundtjänst för mer hjälp.

Ha en Trevlig Kväll !
    mvh
  • 2021-11-04 Insamlad av företaget
    I had an awful tenant in one of the recently renovated apartments by Victoria Park. I decided to return apartment and requested Call4Care to carry out the move-out cleaning.

They have done a great job and took care of small details as well. Finally, I was able to get out of rental agreement after an all-okay final inspection.

Highly recommended!!
    Thanks Bilal 😊

Have a nice day !
    Kind Regards,
  • 2021-11-04 Insamlad av företaget
    Jag har haft både flytttjänst och flyttstäd och personalen var mycket bra. Flytten gick snabbt och smidigt och personalen var jätteduktiga och när det gäller städningen så var dom också väldigt duktiga men dessvärre fick dom komma tillbaka och fixa en del missar men det löste sig till sist. Överlag är vi väldigt nöjda med era tjänster och er personal så flytten får högsta betyg och städningen får lite mindre i betyg p.g.a några missar. M.V.H Hans Lind.
    Tack Hans 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-11-03 Insamlad av företaget
    Jättebra och klar dialog och felfritt städat. Vi anlitade för flyttstäd och både köpare och säljare var väldigt nöjda! Inget att anmärka på ☺️
    Rekommenderar varmt!
    /Lisa
    Tack Lisa 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-11-01 Insamlad av företaget
    En bra firma som utförde städningen exemplariskt och enligt överenskommen tid. Rekommenderas 🙏
  • 2021-11-01 Insamlad av företaget
    Väldigt bra utförd städning med kort varsel. Supernogranna och trevliga!
    Tack Huma 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-10-30 Spontant omdöme
    Mycket mycket fint städat va det. Så mycket tacksam o min hyresvärd också mycket nöjd med allt så många tack till er rekommenderas verkligen tack tack kram till er alla 😀😀
    Tack Tobbe 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-10-30 Insamlad av företaget
    Fantastisk service och Lösningsorrienterat! Vänligt! Tryggt!. Ett företag som gör "det lilla extra" för en.

Rekommenderas starkt!
  • 2021-10-30 Insamlad av företaget
    Otroligt bra bemötande! Trots sista minuten-förfrågan fixade de städningen och flyttning med glänsande resultat.
    Jag är väldigt nöjd med flyttt och städ tjänster.
    Rekommenderas varmt!
  • 2021-10-29 Insamlad av företaget
    Snabbt bra och bra pris trevlig personal
    Tack Leif 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-10-27 Insamlad av företaget
    Det var svårt i början med kontakt till er. Städarna var toppen dom gjorde ett mycket bra jobb dom rekommenderar vi gärna TACK.
    Tack Göran 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-10-25 Spontant omdöme
    Anlitade dem för flyttning. Underbart och snabb service. Snäll personal. De lindade också i våra möbler i plast. Skulle starkt rekommendera för flyttning
    Tack saher 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-10-17 Spontant omdöme
    Ett företag som är effektiva, försiktiga med möblerna, prisvärda och flexibla. Jag är väldigt nöjd och kommer fortsätta använda er vid projekt där jag behöver bärhjälp.
    Tack Made 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-10-14 Spontant omdöme
    Allt funkade jättebra.. mycket nöjd från första kontakten till slutfört arbetet
    Tack Meriem 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-10-12 Spontant omdöme
    Bra kontakt, fick snabba svar. Bra flyttstädning. Det funkade perfekt från offert till faktura.
    Prince Waclaw
  • 2021-10-04 Insamlad av företaget
    Arbetarna kunde inte svenska. De hade inte vatten eller mat med sig och de blev trötta och kunde inte jobba bra.
    Hejsan Resa,
    Tack för en omdöme :)
    Personal som hjälpte er talar Flytande Engelska och lite Svenska.
    Vi fick "10 poäng med Utmärkt" på Flytt uppdrag Rapport som du själv har signerat efter Flytten och tog totalt 3timmar att klara som var mellan 9-12am. Vår Frukost tid är mellan 8-8:30 och Lunch är 12-13 och alla anställda har egen mat :D
    Du får gärna ta kontakt med vår kund tjänst om du fortfarande undrar över något :)
    Nöjd kund är alltid Vår Prio :)

Ha det bra !
  • 2021-09-21 Insamlad av företaget
    Beställde flyttstädnig gjorde ett utmärkt jobb . Trevlig och kunnig personal . Fick väl godkänt av vårt hyresbolag som besiktade lägenheten .
    Kan rekommenderas bra pris och service .
    Tack Alf 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-09-06 Insamlad av företaget
    Jag bendrade tjänsten och hur personalen såg efter mig från min allra första kontakt med dem.
    Tack Severin 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-09-05 Insamlad av företaget
    Perfekt städat. Fick inga synpunkter på kontrollen.
    Tack Jon 😊 Ha en Trevlig dag! Mvh Team Call4Care Call4Care