Call4Care

Call4Care

call4care.se
  • BadgeTwoYears
4.2

Välkommen till Call4Care! Vill du ha en snabb, prisvärd och stressfri flytt eller städning. Vi är en flytt och städfirma som vill underlätta för dig i vardagen oavsett om det gäller flytt- eller städtjänster. Våra tjänster: Flytthjälp, flyttstädning, byggstädning, kontorsstädning, visningsstädning, Dödsbo Städning, Dödsbo...

145 omdömen om Call4Care

Sedan starten hos Reco 2021

Lars M
Skrev om Call4Care

Bra kommunikation, fick ett fast pris med studentrabatt. Flyttkillarna var väldigt serviceminded flytten gjordes snabbt och effektivt.

Philip A
Skrev om Call4Care

Fantastisk kundupplevelse från början till slut. Kan verkligen rekommendera Call4Care om du behöver flytthjälp eller städning.

Underbart ! Tack så mycket Philip för fina ord :) mvh Team Call4Care AB

Jan-Erik B

Noggran städning till belåtenhet

Härligt att höra ! Tack så mycket Erik :) mvh Team Call4Care AB

Cassandra T
Skrev om Call4Care

I definitely recommend Call4Care! They were quick, professional, and extremely helpful. I was behind on packing when they arrived, and they were able to assist me in finishing and lending supplies I had run out of, such as tape and plastic wrap. They then drove everything to my storage space in Malmo without me. I was under a lot of stress and they were able to relieve so much of that for me! Will absolutely use them again in the future.

Svar från Call4Care

Thank you so much Cassandra :) your words means a lot to us :) Kind Regards, Team Call4Care AB

Elisabeth J
Skrev om Call4Care

Bra utfört arbete. Rent och fint. Lite språksvårigheter men engelska gick bra

Härligt att höra ! Tack så mycket :) mvh Team Call4Care AB

Andreas S
Skrev om Call4Care

Fixade flyttstädningen utan bekymmer, även med fönster som inte gick att putsa från insidan!

Härligt att höra ! Tack så mycket Andreas :) mvh Team Call4Care AB

Gerd U
Skrev om Call4Care

Jättebra, fin kontakt, hoppades på ett bra jobb, och det infriades

Härligt ! Tack så mycket Gerd :) mvh Team Call4Care AB

Jakob S
Skrev om Call4Care

Bra och flexibelt samarbete. Fint resultat

Vad Kul att höra ! Tack så mycket Jakob :) mvh Team Call4Care AB

Jolanta J
Skrev om Call4Care

Jag är nöjd att jag var bra bemötande av er . Har ni flyttat mina möbler och andra saker med bra kvalitet det betyder att alla saker var inte skadat och personen var väldigt snällt. Lägenhet var väldigt bra städat av er och var snällt. Jag har rekommenderat er till mina kollegor.

Svar från Call4Care

Tack så mycket Jolanta för den fina ord :) Uppskattat verkligen. mvh Team Call4Care AB

Anna T
Skrev om Call4Care

Trevligt och korrekt bemötande från första kontakt via telefon till dagen då det var dags för städning. Noggrant städat. Flyttstäd.

Härligt att hör ! Tack så mycket Anna :) mvh Team Call4Care AB

Maj-Britt L
Skrev om Call4Care

De var snabba att svara och bra att kommunicera med. De är flexibla och vänliga. Vi beställde flyttstäd. Enligt besiktning av de inflyttade var det bra städat. Skulle vara fint om de som städar kan prata svenska eftersom vi är äldre och hör ganska dåligt. De kunde lite knackig engelska. Tack för städningen och vänligt bemötande.

Tack så mycket Maj-Britt :) Tack för tipsen :) mvh Team Call4Care AB

Halldora S
Skrev om Call4Care

Jättebra flyttstäd av Call4Care ;-)

Kanon ! Tack så mycket Halldora :) mvh Team Call4Care AB

Stig- Åke B
Skrev om Call4Care

Samar, han som ledde städningen, kom och presenterade sig, och vi kom överens om var han skulle lämna nyckeln efter uträttat arbete. Han ringde mig och talade om när dom var klara och lämnade nyckeln på överenskommen plats. Dagen efter åkte jag och inspekterade deras jobb. Jag blev positivt överraskad. Allt var prydligt och väldigt rent. Dom hade gjort ett fantastiskt arbete. Så rent har det aldrig varit och ändå är jag väldigt noga med städning. En stort tack till Samar och hans medhjälpare, ett fantastiskt bra utfört arbete. Mvh Stig-Åke

Svar från Call4Care

Underbart ! Tack så mycket Stig för fina ord :) Samar tackar er :) mvh Team Call4Care AB

Nour R
Skrev om Call4Care

jätte nöjd, duktiga städare , lätt och kommunicera med företaget , de är flexibla med kunden behovs om tid och städning, hade ingen stress under flytten och flyttstädning för att de bjuder 14 dagars garanti för städning . kommer tillbaka absolut om jag ska flytta igen 👍🏻

Tack så mycket Nour :) mvh Team Call4Care AB

Gabriella K
Skrev om Call4Care

Jag är jätte nöjd med flyttningen.. Grabbarna jobbade noga.

Tack så mycket Gabriella :) mvh Team Call4Care AB

Mikael B
Skrev om Call4Care

Beröm godkänt. Husägaren var mycket nöjd.

Tack så mycket Mikael :) mvh Team Call4Care AB

Hanna E
Skrev om Call4Care

Jättebra städning. Vi blev nöjda!

Tack så mycket Hanna :) mvh Team Call4Care AB

Curt E
Skrev om Call4Care

Fast jag hade beställt extra städning av garage fick jag reaktionen när personalen kom till adressen: Jaha ska vi ta garaget också - vad ska vi städa där? Vi hade bestämt att de skulle ringa en timme innan all städning var klar så vi kunde åka dit och låsa dörrarna men de ringde och sa att nu är det klart och vi lämnar huset och därmed dörrarna upplåsta. Det är inte acceptabelt!! Vid eftersyn av arbetet har de helt missat dammsugning bakom samtliga element. Det blev påbackning av jobbet. Dessutom var ena altandörren helt öppen. Gick inte att stänga dörrhandtaget. Dåligt!!

Tommy S
Skrev om Call4Care

Städningen var helt OK ,däemot var det lite märkligt att Städpersonalen tvättade egna kläder och hängde ut på klädställningen som vi skulle ta bort . MvhTommy

Therese L
Skrev om Call4Care

De tog snabbt kontakt, jag var bortrest när städningen utfördes och dom löste nyckelhämtning i förväg mycket enkelt. Städningen godkändes utan anmärkning av min köpare av lgh !

Tack så mycket Therese :) mvh Team Call4Care AB

Shamsi G
Skrev om Call4Care

Duktig och snälla personal. Är nöjd med den företaget och kom tillbaka när det är behöves. Tack

Tack så mycket Shamsi :) mvh Team Call4Care AB

Ruben J
Skrev om Call4Care

All flytt hanterades som det skulle. Trevligt bemötande.

Tack så mycket Ruben :) mvh Team Call4Care AB

Zeljko O
Skrev om Call4Care

De har jobbat koreket men de har kommit en time för sent.

Tack så mycket Zeljko :) mvh Team Call4Care AB

Melissa H
Skrev om Call4Care

Vi skulle mötas vid klockan 7 på morgonen i lägenheten dom skulle städa, 07:01 ringer dom mig och efterfrågar hur länge dom ska behöva vänta på mig, kunde inte svenska. Jag var var på plats 07:02.. men annars snabba och bra städat! Bra pris!

Tack så mycket Melissa :) mvh Team Call4Care AB

Moonchild S
Skrev om Call4Care

Obs: call4care verkar lägga ut allt sitt arbete på enskilda anställda (företag/frilansare). Som ett resultat kan din körsträcka variera, och det är en risk att hyra tjänster genom dem eftersom du aldrig vet vad du kommer att få. Städare inte hade tillräckligt/rätt städmaterial. och var konstig på jobbet och klagade på att lägenheten var "väldigt smutsig" medan den inte var det. Tog bestickinlägget från köket, satte inte tillbaka kylen på plats och levererade överlag oacceptabel rengöring. Jag var tvungen att åberopa städgarantin...

Svar från Call4Care

Hejsan , Tack för er Feedback ! Vi har åtgärdat städ brister på första hand direkt efter inkommit reklamation samt köpt en Ny Bestickinlägget. Hyresvärd hade godkänt och blev nöjd. Hör av er om ni vill ha något mer hjälp :) Ha en Trevlig dag ! mvh Team Call4Care AB

Bilal W
Skrev om Call4Care

Fantastiskt jobb av fantastiska personer. Riktigt snäll och hjälpsam och viktigast av allt väldigt bekväm att kommunicera. 5*

Tack så mycket Bilal :) mvh Team Call4Care AB

Samir S
Skrev om Call4Care

Jag är jätte nöjd Dem va jätte trevliga trevligt bemötande flexiba och smidiga proffsigt gjorde min flytt allt var perfekt Betyg 5av5

Tack så mycket Samir :) mvh Team Call4Care AB

Annika W
Skrev om Call4Care

Bra bemötande, i tid. Proffsiga trots att jag gav lite sämre förutsättningar. Bad om en extra tjänst som inte var något problem alls att fixa. All flytt gick smidigt, utan att något gick sönder. Vänliga, tillmötesgående och smidigt. Tack 🙏🏽

Toppen Toppen ! Tack så mycket :) Ha en Trevlig Dag ! mvh Team Call4Care AB

Gladys P
Skrev om Call4Care

Var inte bra städat alls, ugnen var smutsig, lådarnar i köket var smutsig

Svar från Call4Care

Hej , Tråkigt ! ni får gärna ta kontakt med vår Kundtjänst för att snabbt hantering samt åtgärden. Ha en Trevlig dag ! mvh Team Call4Care AB

Helen S
Skrev om Call4Care

Mycket god service. Blev ett missförstånd kring en tvättstuga som skulle städats, efter två timmar var den städad. Passade tiderna.

Härligt ! Tack Helen :) mvh Team Call4Care AB

Bengt W
Skrev om Call4Care

Bemötande var bra. Men städningen var inte så bra som jag förväntade mig.

Svar från Call4Care

Hej Bengt, Tråkigt att höra ! ni får gärna ta kontakt med vår kundtjänst om ni vill ha något hjälp. Ha en Trevlig dag ! Team Call4Care AB

Elisabeth A
Skrev om Call4Care

Mycket tillmötesgående! De visste vad jag behövde.

Super :) Tack mvh Team Call4Care AB

Adrian Ingemar W

Tack för ett bra service och trevligt utmaning

Härligt ! Tack mvh Team Call4Care AB

Emmy Ö
Skrev om Call4Care

Oproffsigt bemötande via sms i efterhand. Fick även mothugg efter denna recension om varför jag gav negativt omdöme.

Berglind K
Skrev om Call4Care

Toppen bra! Pålitliga och trevliga. Utfört mycket fin städning.

Toppen :) Tack Tack :) mvh Team Call4Care AB

Marina M
Skrev om Call4Care

Call4Care hjälpte oss med vår flyttstädning. Både vi och de nya ägarna av lägenheten var jätte nöjda med städningen. Vi fick hjälp med kort varsel, trevligt bemötande och de dök punktligt upp enligt avtalad tid! Vi rekommenderar och kommer att använda Call4Care nästa gång också.

Super Härligt att höra :) Tack Marina mvh Team Call4Care AB

Anna H
Skrev om Call4Care

Bra pris, allt funkade utmärkt! Skulle varmt rekommendera

Härligt att höra :) Tack så mycket. mvh Team Call4Care AB

Katarina B
Skrev om Call4Care

Bra och duktig personal. Blev som jag förväntade mig fast bättre. Noggrann flyttstädningen av vår lägenhet.

Härligt att höra :) Tack så mycket. mvh Team Call4Care AB

Rosel J
Skrev om Call4Care

Duktiga killar som var trevliga o jobbade tålmodigt o snabbt, trots att förutsättningarna inte var de bästa! Enda negativa var att lastbilen inte verkade vara på topp, bolmade avgaser...

Tack Rosel :) mvh Team Call4Care AB

Jan-erik G

Snabb smidig flytt. Bra pris. Alla jobbar effektivt

Svar från Call4Care

Toppen Toppen :) Tack så mycket Jan-Erik Ha en Trevlig dag ! mvh Team Call4Care AB

Mats J
Skrev om Call4Care

Duktiga och snabba. Noggranna mm.

Härligt ! Tack så mycket Mats :) Ha en Trevlig Dag ! mvh Team Call4Care AB

Mariana R
Skrev om Call4Care

Har anlitat flyttfirma .Flytten gick mycket smidig killarna var jätte duktiga det flöt på hela tiden .Mycket nöjd vi kom överens om fast pris från början .Jag rekomanderar varmt seriöst företag utan krångel .Ni är bäst !!!! Mycket nöjd

Hej Mariana, Härligt att höra ! Tack så mycket :) mvh Team Call4Care AB

Anna S
Skrev om Call4Care

Bokning av tjänster, snabb återkoppling och en trevlig ton i alla mejlkonversationer.väldigt nöjd. 5 stjärnor av 5. Flytthjälp - ingen kunde prata svenska vilket inte var några problem för mig, men bra att informera om. De var 30 min försenade. Annars väldigt nöjd de var duktiga lyhörda och hjälpsamma.och trevliga. 4 stjärnor av 5. Städningen- samma sak här ingen kunde svenska. På det stora hela nöjd , några lister som inte hade torkats av kylskåpsdörrarna var randiga . 3 stjärnor av 5.

Hej Anna, Stort Tack :) mvh Team Call4Care AB

Lena A
Skrev om Call4Care

Bra bemött, hade höga förväntningar och dom införlivades. Mycket snäll och trevlig person som utförde vår städning inför flytten

Topen Topen :) Tack Lena ! mvh Call4Care AB

Gustav M
Skrev om Call4Care

Bra bemött vid beställning och under jobbet. Flyttstäd av lägenhet var helt utan anmärkning.

Hej Gustav , Toppen Toppen ! Stort Tack :) mvh Team Call4Care AB

Ulrica C
Skrev om Call4Care

Mycket bra både med flytt och städning!

Hej Ulrica , Härligt att höra ! Stort Tack :) mvh Team Call4Care AB

Kristina Å
Skrev om Call4Care

Trevligt bemötande vid första telefonkontakt. Tydlig offert. Nycklarna kunde lämnas ut dagen före städning och returnerades efter utförd städning utan att jag behövde vara närvarande på städdagen. Några småsaker som hade missats men nöjd och prisvärd städning av en liten lägenhet. Bra och snabb kontakt vid frågor.

Hej Kristina , Toppen ! Stort Tack :) mvh Team Call4Care AB

Karin R
Skrev om Call4Care

Fick snabbt och bra bemötande. Personalen som skötte flytten var mycket noggranna och försiktiga. Ni borde ge dem bättre redskap att använda för deras skull. Ex bärsele till piano. Men de gjorde som sagt ett mycket bra arbete och jag är nöjd med tjänsten från beställning till avslut.

Hej Karin , Härligt att höra ! Stort Tack mvh Team Call4Care AB

Samina B
Skrev om Call4Care

Väldigt fin service och bra bemötande via Mail och telefonsamtal Snabb återkoppling Vi köpte flyttstädning

Hej Samina , Fint ! Stort Tack mvh Team Call4Care AB

Eva M
Skrev om Call4Care

allt funkade bra, duktiga killar som kom i tid och var lyhörda för våra önskemål

Hej Eva , Stort Tack :) mvh Team Call4Care AB