Call4Care

Call4Care

Välkommen till Call4Care!

Vill du ha en snabb, prisvärd och stressfri flytt eller städning. Vi är en flytt och städfirma som vill underlätta för dig i vardagen oavsett om det gäller flytt- eller städtjänster.

Våra tjänster: Flytthjälp, flyttstädning, byggstädning, kontorsstädning, visningsstädning, storstädning och mycket mer.

Hos oss på Call4Care är du välkommen som företag eller privatperson. Vi har lång erfarenhet inom flytt och städ vilket gör oss till ett företag att lita på inom branschen. Vi hjälper dagligen kunder med flytt och städ i hela Sverige. Varmt välkommen till oss på Call4Care!

Läs vad 7 kunder tycker om Call4Care 2

• 2021-07-05
    Snabba på svara, bra service, jätte trevligt bemötande samt bra utfört arbete. Rekommenderas!
  • 2021-07-01
    Mycket nöjd med bemötande och flyttstädning. Rekommenderar!
    Tack så mycket :) Ha en trevlig dag ! mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-06-30
    Rakt igenom bra bemötande. Stark lösningsorientering trots udda önskemål från mig som kund och stor tidspress.

(Flyttstäd)
    Tack så mycket :) Ha en trevlig dag ! mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-06-28
    Bra bemötande men pratade inte svenska.
    Förväntningarna var att allt i flytten skulle vara helt och det var det.
    Att städningen skulle vara bra utförd men det var den inte då väggar i duschen och 2st. golvbrunnar var smutsiga.
    Att fönstertvätten skulle vara bra utförd och det var den.

Köpte flytt, städ och fönster.
  • 2021-06-24
    Köpte en flytt, från ett hus till ett annat. Tjänsten i sig var helt okej. Flyttpersonalen var trevliga och service-inriktade. De utförde flytten professionellt och var försiktiga. Det blev dock ett missförstånd. De hade inte kalkylerat med så många kartonger som det var. Hade inte plats för allt. Tycker detta är anmärkningsvärt. På frågan om hur många kartonger jag ville ha och jag nämnde 100 - 150 tog de sig för huvudet och tyckte det var mycket. Jag frågade vad som var normalt och fick till svar att 50 - 60 var normalt. Okej, jag tog då det. De var också och inventerade huset. Ändå blev de förvånade när antalet översteg detta. Jag tycker detta är lite professionellt. Nåja, priset var billigt och får vara nöjd utifrån det. Slutsummerat: bra service och bra pris. Lite tråkigt med missförstånd bara. Kan rekommendera dem men det är viktigt att vara tydlig. Mvh
    Tack så mycket Daniel för ett feedback. Ha en Trevlig midsommar ! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-06-20
    Bra städat, väldigt flexibelt
    Tack så mycket 😊😊 Ha en trevlig kväll ! Mvh Team Call4Care Call4Care
  • 2021-04-13
    Flytthjälpen fungerade utmärkt. Profesionell, snabb service.Trevlig personal.Allt utan anmärkning. Rekomenderar.
    Härligt att höra ! Tack så mycket 😇 Ha en Trevlig kväll ! Mvh Team Call4Care AB Call4Care