Alla kategorier Billack Västmanland Västerås Ditec CarWash Center Västerås - Ditec
Rekommenderat företag 2016 - CarWash Center Västerås - Ditec
Rekommenderat företag 2015 - CarWash Center Västerås - Ditec

CarWash Center Västerås - Ditec

En del av Diteccarwashcenter.se

Björnövägen 2, 721 30 Västerås — Visa karta

I över 30 år har vi tagit hand om bilar genom tvätt, rekonditionering och lackkonservering. Vår biltvätt är modern och avancerad och nu har vi även nya och fräscha tvätta-själv-platser där du kan rengöra, skölja, vaxa och glansbehandla med den senaste tekniken. En riktig spabehandling för din bil!

En ordentlig bilrekonditionering syns inte bara på din bils utseende utan även på andrahandsvärdet. Vi kan rengöra bilen på djupet både in- och utvändigt för att få bilen att kännas som ny!

Genom att utföra en lackkonservering på din bil kan du få lacken på din bil att hålla mycket längre. Vi är utbildade och auktoriserade för Ditec behandling.

Låt oss ta hand om din bil!

Läs vad 189 kunder tycker om CarWash Center Västerås - Ditec

• Tuisku U
    Tuisku U skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Bra och fint arbete,detta var vår 5:te bil och det blir flera.
  • Johan G
    Johan G skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Ett mycket grundligt och noggrant arbete. Bilen blev som ny.
    Trevligt bemötande.
  • Acando Consulting Ab
    Acando Consulting Ab skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Mycket väl genomförd rekond av bilen. Allt var mycket smidigt vid inlämning och när bilen var klar så fick jag både sms och telefonsamtal. Jättebra resultat på in och utsida.
  • Erik L
    Erik L skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Bra service, lätt att boka tid, har hittat synliga rester av icke omhändertagen överflödig ytbehandlingsvätska vid dörröppningar efter underhållsbehandling av Ditec-skyddet på min bil.
    2016-11-14 Representant för CarWash Center svarar Erik L
    Hej Erik! kom förbi så ska vi hjälpa dig. MVH Car Wash Center.
  • Magnus Gunnar L
    Magnus Gunnar L skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Väldigt bra service!! Fick hjälp av Jens, extremt kunnig, trevlig och väldigt professionell!! Stor eloge till honom!
  • Carl-göran H
    Carl-göran H skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Alltigenom ett proffsigt o trevligt bemötande.
    Har utfört DITEC lackbehandling på ett utmärkt sätt och hållit lovade tider.
  • Göran A
    Göran A skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Tveksamhet om vilken behandling som skulle göras. Vid lämna det av bilen fanns det ingen tid bokad vilade sig att man tittade på fel år i bokningen. Behandlingen skulle ta två dagar men vid lämna det endast en dag undrar om jag fick den behandling som jag bokat. Bilen var rengjord invändigt ett plus
  • Andreas H
    Andreas H skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    De kunde hjälpa mig redan dagen efter med rekond när jag haft råttbesök i nya bilen. Blev fundersam när jag kom dit och personalen sprang runt med hörlurar. Inte så kundvänligt kanske. Resultatet blev jättebra men de missade två råttlortar.
    2016-11-10 Representant för CarWash Center svarar Andreas H
    Hej Andreas! Hörselkåporna är till för att skydda personalens öron. Vi rekommenderar att dom använder dom skyddsutrustningar som krävs för att skydda sin hörsel/hälsa. Kul att höra att du var nöjd med resultatet men tråkigt att vi missade två råttlortar.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Otroligt bra service. Duktig personal. Är väldigt nöjd med allt. Kan verkligen rekommendera stället.
  • Jan-erik L
    Jan-erik L skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Väl bemött information om både pris och behandling av bilen
  • Peter A
    Peter A skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Jag köper tvätt och recond. Recond har alltid blivit utförd till min fulla belåtenhet. Däremot har biltvätt fallit ut med skiftande resultat. Orsaken till det är personalen, ibland högtrycksspolas bilen manuellt ibland inte, det är oftast orsaken till det skiftande resultatet vilket då resulterar i ett missnöje från mig som kund. Det är inte billigt att maskintvätta en bil, med hänsyn till priset borde personalen alltid se till att resultatet blir till kundens belåtenhet.
    2016-11-14 Representant för CarWash Center svarar Peter A
    Hej Peter! Roligt att du är nöjd med våran Rekond. Angående vår biltvätt så har personalen till uppgift att bedöma varje enskild bil. Ibland bedöms bilen som extra smutsig, då spolas den manuellt med vårt högtryck. Vår tvätt tunnel är så pass tilltagen att vi ska klara att få rent bilen utan större manuella ingrepp, detta för att göra personalens arbetsmiljö så skonsam som möjligt. Du måste haft oturen att det varit slut på kem eller dyligt. Prisbilden är marknadsmässig och vi har många mervärden ex, gratis dammsugning, torkdukar, mattvätt, lång verkningsgrad på tvättkemikalierna, Shinex Airvax, däckglans, dubbelunderspolning, trippelskum, kort väntetid mm.
    Prata med vår trevliga personal så hjälper vi dig gärna. Välkommen åter!
  • Pär M
    Pär M skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Det fick snabbt och enkelt att boka en tid samt att Jag är mycket nöjd både med bilen och bemötandet från personalen! De har verkligen putsat upp HELA bilen!

Jag kan verkligen rekommendera Car Wash Center i Västerås!
  • Arne T
    Arne T skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Mycket nöjd. Ren och fin bil. Trevligt bemötande.
  • Inger B
    Inger B skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Alltid trevliga duktiga killar som ger det lilla extra. Motortvätt, ditecbehandling mm.
  • Sabina T
    Sabina T skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Mycket bra resultat, duktig personal, trevlig personal. Snabba!
  • Ellinor O
    Ellinor O skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Den personal som jag hade kontakt med, var inte kunnig.
    Bilen som jag hyrde var inget vidare skick på.
    Har dessutom upptäckt repor på huven efter behandlingen.
    2016-11-10 Representant för CarWash Center svarar Ellinor O
    Hej Ellinor! Du hade lite otur som träffade vår nyrekryterade personal när du var hos oss. Bilen är omhändertagen på bästa sätt och vi bedömer inte skadan på huven som att vi orsakat den. Emellertid så har vi nu hjälpt dig att polera repan på huven.
  • Lennart B
    Lennart B skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Har varit en nöjd kund i många år på CarWash.
    Nu har de blivit en komplett bilvårdsanläggning med Ditecbehandlingar, den vanliga tvätten, gör det själv tvätten samt möjligheten att dammsuga ur bilen.
    Kan varmt rekommendera CarWash
  • Reino L
    Reino L skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Bemötandet var helt ok, men arbetet uselt, dåligt polerat och opolerade områden samt vax/polermedel rester i fronten. Skulle givetvis ha kontrollerat bilen innan jag åkte men man förutsätter att det blir bra för dom pengarna. Kommer aldrig mer lämna mina bilar mer hos CarWash Västerås
    2016-11-10 Representant för CarWash Center svarar Reino L
    Hej Reino! Vi tar vårt fulla ansvar på din kritik och kompenserar dig till fullo som överenskommet.
  • Ronnie A
    Ronnie A skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Mycket nöjd med arbetet på bilen
  • Mikael P
    Mikael P skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Bra, prisvärda, bra resultat.
  • Robert M
    Robert M skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Ditec-dekalerna fick jag ingen fråga om. Vill inte ha dekaler på min bil, och absolut inte agera reklampelare gratis. Resultatet var inte som förväntat. Femtusen är det knappast värt. Dock trevlig personal.
    2016-11-10 Representant för CarWash Center svarar Robert M
    Hej Robert! Tråkigt att du inte uppskattade dekalerna, självklart skulle vi frågat dig. Angående resultatet så är du välkommen ner när som helst för en bedömning/åtgärd.
  • Sandra Å
    Sandra Å skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Kunnig och hjälpsam personal! Mina lyktor vart som nya! Mycket nöjd med carwash center västerås.
  • Nyman Helena N
    Nyman Helena N skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Blir alltid nöjd både vid tvätt och annan behandling.
  • Magnus V
    Magnus V skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Sämsta sämsta. Lånebil som i verkligheten kostade.mycket dåligt! Även jobbet dåligt.
    2016-11-10 Representant för CarWash Center svarar Magnus V
    Hej vi rekommenderar att du tar kontakt med Jari Timonen kvalitetsansvarig på tel 070-7154575
  • Jan H
    Jan H skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Car Wash gjorde några mindre missar vid återbehandling av min Ditecbehandlade bil. De tog fick fullt ansvar genom att se till att bilen blev i kanonskick och följde upp rutinerna internt på att utmärkt sätt och återförde till mig. Stor ansvarskänsla och strävan att utvecklas ytterligare med kunden i centrum.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Alltid lika trevligt att få bilen snygg hos er
  • Joakim H
    Joakim H skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Bra, proffsigt bemötande.Har haft bilen i drygt en månad men måste säga att resultatet motsvarar förväntningarna.
  • Maria E
    Maria E skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Min bil fick som vanligt god omvårdnad och såg ut som "ny" trots de många åren den har rullat i väder och vind.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Mycket bra :-) ¿??????????????????
  • Lennart T
    Lennart T skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Trevligt bemötande och förstklassigt resultat av Ditec-behandling.
  • Christina B
    Christina B skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Trevligt bemötande och bilen blev fantastiskt fin
  • Erik K
    Erik K skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Fenomenalt bemötande från början till slut. Personalen upplevs som mycket kund- och serviceinriktade. Tjänsten jag köpte var en Ditec Lackskyddsbehandling med tillhörande Glasbehandling. Resultatet blev mycket bra. Återvänder gärna till CarWash Center flera gånger. Jag kan rekommendera detta företag till flera kunder.
  • Christer B
    Christer B skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Bra jobb, stenskott fixade , något stenskott missat men ett bra jobb!
  • Robin N
    Robin N skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Kanonjobb! Jätte nöjd med resultatet.Trevlig o bra personal. Kan varmt rekommendera carwash center i västerås!
  • Niklas L
    Niklas L skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Bästa porrengöringen för bilen. Rekommenderar det stark att åka till Carwash Center Västerås och göra en Ditecbehandling.
  • Manoj P
    Manoj P skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Car wash center Vasteras is a happy experience, professional service and value for money.
  • Marcus Ö
    Marcus Ö skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Jätte trevlig personal och bra service.
  • Aki H
    Aki H skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    De gjorde ett bra jobb med lackkonserveringen. Även efter behandlingen vart kanon..👍👍
  • Patric F
    Patric F skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Bra service och jag är nöjd med bilens utseende efter behandling
  • Christina D
    Christina D skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Bra resultat på reconden , blev väldigt nöjd
  • Kenneth K
    Kenneth K skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Rekonditionering. Allt levererades enligt mina förväntningar och kommunikationen fungerade väl.
  • Bengtåke C
    Bengtåke C skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Allt var okej från start till mål för Underhållsbehandling nr. 2.
  • Per A
    Per A skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Bra bemötande. Fin service. Väl utfört jobb.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Hade bílen inne på Ditec efterbehanling, bra service och bemötande från början till slut.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Lämnar en sunkig gammal smutsig bil och får tillbaka samma bil fast i nybilskick! Hade det inte varit för att modellen ser gammal ut, så hade man trott att den kom direkt från fabriken.
  • Malin T
    Malin T skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Ett alldeles utmärkt mottagande både vid bokning och inlämning
  • Leif Gunnar B
    Leif Gunnar B skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Tycker attt personalen alltid är trevliga och tillmötesgående.
    Leif Björkström
  • Lena H
    Lena H skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Supernöjd! Allt fungerade smidigt, från bokning till hämtning av ren och skinande bil!
  • Robin L
    Robin L skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    Mitt sammanfattade betyg av företaget är dåligt. Dålig, dyr maskintvätt. Påpekar man brister efter tvätt så känner man sig som världens besvärligaste person trots att dom skyltar med att man ska påpeka om man är nöjd eller inte.
    MEN, det jag var där för, nämligen att rikta upp en buckla grejade dom MED BRAVUR! Snyggt gjort och för en billig peng!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om CarWash Center Västerås - Ditec
    snabbt och bra utfört rengöring av plastlykta fram

Björnövägen 2, 721 30 Västerås