Alla kategorier Husvagnar Stockholms län Södertälje Caravanhallen AB

Norrhemsvägen 3, 152 57 Södertälje — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Caravanhallen AB

• Mats J
    Mats J skrev om Caravanhallen AB
    Jag har precis samma upplevelse som Catherina D. Skulle köpa 2 kilar till husvagnen och ett insektsdraperi till dörren. Båda anställda satt i telefon, sneglade mot oss, men fortsatte att prata i telefon, och vi hörde att ena mannen INTE talade om husbilar eller husvagnar med den som han talade med. Efter cirka 25 minuter kom en emot oss, men samtidigt går det fram en kille och säger att han skulle vilja titta på en husbil, varpå han lämnar oss där, jag och den andra kunden ifråga sätter hans beteende, och han säger att hans husbilstittande var mer värt för honom än det vi ville ha. Jag lämnade sakerna på disken och köpte dom på annat håll.
  • Hans K
    Hans K skrev om Caravanhallen AB
    caravanhallen i upplansväsby
    har handlat husvagnar av dom i 10års tid och dom är väldigt trevliga och kuniniga personalen är väldigt trevliga
    kör volvo v70 drar en kabe safir 09
  • Catherina D
    Catherina D skrev om Caravanhallen AB
    Otrevlig och nonchalant bemötande, dessutom kom de med oriktiga påståenden.
    Personalen tog sig inte ens tid att stanna och prata med mig, kastade komentarer när de passerade. Jag åkte dit för att ev köpa en husbil, det skall jag fortfarande göra fast absolut aldrig där.

Norrhemsvägen 3, 152 57 Södertälje