Caravanhallen AB

1.8

5 omdömen om Caravanhallen AB

Leif M
Skrev om Caravanhallen AB

Var och tittade på begagnad husvagn 30/10-21 varvid en vagn tippade pga inget stödben var nerfällt, vagnarna var allmänt skitiga och i utställningslokalen såg det mer ut som ett rörigt lagerutrymme. Detta gällde Södertälje, i Haninge är det mycket bättre ordning.

KATJA J
Skrev om Caravanhallen AB

Nonchalanta, pratar i förbigående och helt ointresserade av att hjälpa kunder och återkopplar inte vid intresse.

Mats J
Skrev om Caravanhallen AB

Jag har precis samma upplevelse som Catherina D. Skulle köpa 2 kilar till husvagnen och ett insektsdraperi till dörren. Båda anställda satt i telefon, sneglade mot oss, men fortsatte att prata i telefon, och vi hörde att ena mannen INTE talade om husbilar eller husvagnar med den som han talade med. Efter cirka 25 minuter kom en emot oss, men samtidigt går det fram en kille och säger att han skulle vilja titta på en husbil, varpå han lämnar oss där, jag och den andra kunden ifråga sätter hans beteende, och han säger att hans...

Hans K
Skrev om Caravanhallen AB

caravanhallen i upplansväsby har handlat husvagnar av dom i 10års tid och dom är väldigt trevliga och kuniniga personalen är väldigt trevliga kör volvo v70 drar en kabe safir 09

Catherina D
Skrev om Caravanhallen AB

Otrevlig och nonchalant bemötande, dessutom kom de med oriktiga påståenden. Personalen tog sig inte ens tid att stanna och prata med mig, kastade komentarer när de passerade. Jag åkte dit för att ev köpa en husbil, det skall jag fortfarande göra fast absolut aldrig där.