Alla kategorier Husvagnar Stockholms län Haninge Caravanhallen Stockholm AB

Kilowattvägen 2, 136 44 Handen — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Caravanhallen Stockholm AB

• Nina M
    Nina M skrev om Caravanhallen Stockholm AB
    Vi bestämde oss för en Adria husvagn hösten 2010, komplett var den DÅ men när vi ska hämta den tre veckor senare efter iordningsställande saknas inredning i vagnen - en vägg, inklusive dess beslag för fastmontering i vagnen. De hade helt sonika monterat loss och sålt väggen inklusive beslag för fastsättning till annan kund – under tiden vi väntade på vår vagn! Och säljer en ofullständig vagn till oss till fullt pris. Jag påpekade felet direkt vid leveransen (tror de på allvar att kunder är korkade och inte ser saker?) och blev lovad att de ska återställa vagnen som den var när vi köpte den. Men inget händer, sen dess har vi fått kriga och bråka som tusan för att få den saknade inredningen i vagnen. Väggen kom men inget att fästa den med och detta har vi påpekat en hel del gånger för dom, gett dem telnr till oss och de lovar att återkomma, skrivit ut bilder och gett för att visa dem vad som *fortfarande* saknas. Ännu ingen hjälp från deras sida. Alls.

Vi känner oss lurade, snuvade på vagnen, blåsta, dumförklarade, helt utan upprättelse. Så vad ni än gör – KÖP INGENTING FRÅN CARAVANHALLEN I HANINGE! Det finns andra mycket bättre husvagns- och husbilsförsäljare med tillbehör i Stockholm, såna där MED kundservice och kundvård för det kan man inte påstå att Caravanhallen i Haninge har.

Jag tycker jag har haft gott tålamod och gett dem en hel del chanser under detta år för att de ska slippa bli uthängda, ingenting händer och vi är fortfarande på ruta 1: en ofullständig vagn till fullt pris så nu tar jag bladet från mun och berättar hur de agerar.

Kilowattvägen 2, 136 44 Handen