Alla kategorier Kläder Jönköping Jönköping Carlings

Östra Storgatan 28, 553 21 Jönköping — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Carlings

• Kristofer R
    Kristofer R skrev om Carlings
    Rörig butik, svårt att hitta.
  • Mattias Klaesson M
    Mattias Klaesson M skrev om Carlings
    Riktigt bra klädbutik som har riktigt bra utbud på kläder. Personalen är väldigt tillmötesgående och hjälper en och kommer med råd. Extra stort plus att det spelas riktigt bra musik varje gång man är där.
  • Carina  E
    Carina E skrev om Carlings
    Carlings är en mysig liten butik där man hittar fina och dessutom tuffa kläder. Även ett jätteplus till personalen som är oerhört hjälpsamma, de kommer båda med goda råd och frågar om man vill ha hjälp vilket långt ifrån alla butiker gör idag. De har även band-tröjor vilka är svåra att hitta i andra affärer.
  • Rasmus P
    Rasmus P skrev om Carlings
    Som affär är carlings i city precis som alla andra carlings. Ganska speciell inredning, speciell musik (som i mitt tycke spelas alldeles för högt). Det som utmärker denna carlings är den fantastiska personalen som alltid är trevlig och tillmötesgående. Ett plus också till butikschefen som inte bara är trevlig att prata med hon är också trevlig att titta på ;)
  • Linus P
    Linus P skrev om Carlings
    Carlings i Jönköping har något av den trevligaste butikspersonal jag stött på! Ska tillkännages att jag inte handlar där överdrivet mycket, men ibland. Dock så går jag ibland bara in där för att prata med den trevliga personalen! Man vet ju vad carlings har att erbjuda för typ av kläder, men jag rekomenderar just denna butik pga det enorma engagemanget man får från personalen!
    Rasmus P gillar detta

Östra Storgatan 28, 553 21 Jönköping