Alla kategorier Restaurang Kronoberg Växjö Cava Tapas & Bar AB

Båtsmanstorget 1, 352 30 Växjö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Cava Tapas & Bar AB

• Johanna J
    Johanna J skrev om Cava Tapas & Bar AB
    Bra restaurang med jättegod mat och det godaste vinet jag druckit! Om du får besök en vardag eller helg, spelar ingen roll. Hit kan du ta med dina vänner när som helst, maten smakar alltid lika bra och restaurangen är alltid lika trevlig. Speciellt att rekommendera är deras i särklast godaste efterrätt för den som gillar lakrits och cremé bryle. Den slår allt!
  • Robin A
    Robin A skrev om Cava Tapas & Bar AB
    Bra restaurang som serverar mycket goda maträtter och drycker. Bra service av personalen och mysigt inredd med bra bakgrundsmusik. Ett bra val att gå till på en lördag kväll för att bara njuta av god mat i gott sällskap.
  • Karin K
    Karin K skrev om Cava Tapas & Bar AB
    Fantastiskt trevligt och personligt bemötande,många olika rätter beställdes alla lika goda och aptitligt serverade även till barn med speciella önskemål om vad som inte fick finnas på tallriken.Återkommer gärna. Rekommenderas
  • Christer M
    Christer M skrev om Cava Tapas & Bar AB
    Bra ställe, ingen överdrivet stor meny men alla i mitt sällskap var nöjda med maten, fisk som kött. Okej service och mysig lokal belägen i Växjö centrum.
  • Barbro G
    Barbro G skrev om Cava Tapas & Bar AB
    Fräscht och ganska nytt ställe på Båtsmanstorget. Maten var alldeles fantastisk när jag var där nyligen, men jag har hört andra som inte varit lika nöjda. Bra vinutbud.

Båtsmanstorget 1, 352 30 Växjö