Cecilia Mircica Psykiatri AB

Cecilia Mircica Psykiatri AB

9 omdömen om Cecilia Mircica Psykiatri AB

Johan I
Skrev om Cecilia Mircica Psykiatri AB

En fantastiskt klinik och läkare som verkligen lyssnar och förstår än och även ger fantastiskt hjälp och tips 👌 Skulle varmt rekommendera Cecilia om just du behöver stöd och hjälp 🙏

Agneta irene H
Skrev om Cecilia Mircica Psykiatri AB

Väldigt professionellt bemött på alla områden. Detta var vår första kontakt inom privatsektorn och vi måste säga att Cecilia räddade hela vår familj. Hon är proffs både på samtalsterapi och inom medicinering.

Maria alexandra H
Skrev om Cecilia Mircica Psykiatri AB

Jag kunde inte ta mej fram på något sätt tills jag hitta hit. För första gången hade jag någon som såg mej & kunde hjälpa mej att faktiskt komma framåt. Här finns någon som kommer hjälpa med all sin kunskap, som verkligen hjälper en att ta sej an livet igen. Jag är så otroligt tacksam att någon efter alla år faktiskt tog sitt jobb på allvar & hjälpte mej när jag tappat hoppet om att hitta mej själv igen. Inga ord räcker, alla som börjar tappa hoppet om hjälp med sina problem på olika områden borde verkligen få chansen...

David öyvind F
Skrev om Cecilia Mircica Psykiatri AB

En otrolig mottagning med proffsigt bemötande och en enorm kunskaps bas där du som patient är i centrum och får bästa vård tänkas kan.

Ingela V
Skrev om Cecilia Mircica Psykiatri AB

Mycket bra bemötande och jag har fått otroligt mycke hjälp. Hos min läkare eller psykiatriker så har det alltid varit rakt på sak. Man känner sig i rätt händer av någon som vill hjälpa och bryr sig.

Eva-lena S
Skrev om Cecilia Mircica Psykiatri AB

Jag har haft Cecilia som läkare i flera år, det har fungerat mycket bra, är väldigt nöjd med alla kontakter, besök vi haft.

Carina A
Skrev om Cecilia Mircica Psykiatri AB

Har haft Cecilia som läkare i många år. Har regelbundna kontakter och är lätt att få kontakt med. Man får ett bra bemötande.

Rose-marie C
Skrev om Cecilia Mircica Psykiatri AB

Fantastisk läkare med mycket kunskap och omsorg emot patient. Lyssnar verkligen in patientens behov av stöd/hjälp. Svara snabbt när man söker kontakt. Uppskattas oerhört mycket.

Annastasia johanna T
Skrev om Cecilia Mircica Psykiatri AB

Efter alla år så har jag hittat bästa hjälpen. Stor kompetens och mycket kunnig. Bästa psykiatrin att söka sig till om man behöver hjälpen.