Alla kategorier Trafikskola Östergötland Norrköping Centrums Trafikskola Norrköping

Centrums Trafikskola Norrköping

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping — Visa karta

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen!

Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt!

Du kan självklart också ta körkort helt i din egen takt genom att själv bestämma hur ofta du vill köra och om du vill läsa teorin på egen hand eller hos oss i centrala Norrköping.

Läs vad 207 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping

• 2019-08-20

Maria R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Superbra! Känns verkligen som att dom vill hjälpa en att ta körkortet istället för att bara vilja tjäna pengar på en. Läs mer
  • Adam Mohamed E

2019-08-10

Adam Mohamed E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Den är bra trafikskola
    De har bra lärare
    De är snacka olika språk svenska arabiska kurdiska
    Jag tror de är en bra skola
    Adam Läs mer

Daniela H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag gick på en intensivkurs och allt var bra. Körskolan hade en planering som de gick efter och lärarna var väldigt pedagogiska och snälla. Jag rekommenderar starkt Centrums Trafik skola ifall man vill ta sitt körkort!! Läs mer

Joakim J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det har varit en bra upplevelse. Jag tycker jag har blivit bemött väldigt bra i resorptionen och av lärarna. Måste också säga att min lärare Marcus ska ha en stor eloge för att han stog ut med mig och för att han är riktigt kunnig inom yrket Läs mer

Kader A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    En jätte bra trafikskola som hjälper verkligen, rekommenderar stark tack för hjälpen :) Läs mer
  • 2019-07-27

Anders G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag genomförde en två veckors intensivkurs hos Centrum Trafikskola som ledde till att jag fick körkort. Lärarna håller överlag bra nivå och jag fick väldigt bra hjälp av receptionisterna! Sammantaget kan jag rekommendera Centrum Trafikskola (och boendet på vandrarhemmet) för det som är sugen på att ta körkort. Läs mer
  • 2019-07-26

Vanessa P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Duktiga körlärare, tack för att ni hjälpte mig att ta mitt körkort! Dock något rörigt i receptionen och rörigt med bokning av lektioner. Annars jättebra. Läs mer
  • 2019-07-16

Awaz Fawzi K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Centrums Trafikskola är en bra skola som lärde personen som vill får körkort och dem har jätteduktiga lärare. Jag rekommendera alla personen som fråga mig om körkort att gå och skriva deras namne på centrums trafikskola. Läs mer
  • 2019-07-11

Mariam A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bästa körskolan i stan, trevlig personal spm alltid stöttar eleverna tills de nära sina mål. Läs mer
  • 2019-07-10

Andreas M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag körde intensivkurs nr 3, hade ingen erfarenhet alls innan jag kom dit. Jag blev väl bemött när jag kom till skolan och kände mig väldigt välkommen.

Jag tvingades ut lite grann i trafiken redan under lektion två och fick komma igång direkt med körningen. Jag förväntade mig två intensiva veckor och det var precis det jag fick.

Allt var bra uppstyrt och alla är riktigt snälla. Jag lyckades med teorin och uppkörning på första försöket, men ett tips är att ha kört lite innan du kommer dit för att få ut maximalt av dina veckor.

Stort tack till min lärare Marcus! :) Läs mer
  • Fadi M

2019-07-10

Fadi M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
    Bästa trafikskola i Norrköping Läs mer
  • 2019-07-03

Dennis R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett paket och dom var väldigt hjälpsamma. Väldigt bra lärare som stötta hela vägen till körkortet. Man kände sig väldigt välkommen. Läs mer
  • 2019-06-20

Nancy B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte fina och trevliga personal i Centrum trafikskola, har köpt paket 2 och kunde klara mig från första uppkörning utan att köra privat innan. Så mycket nöjd och tackar jätte mycket min trafiklärare Magnus som hade tålamod och var lugnt på körlektioner. Vill tipsa Centrum trafikskola till alla som vill ta körkort så snart så möjligt med goda kunskaper.

MVH
    Nancy Bajjour Läs mer
  • 2019-06-18

JONNY J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Superbra trafikskola, rekommenderas starkt!! Underbar, trevlig och hjälpsam personal! Tusen tack för all eran hjälp!
    Med vänliga hälsningar
    Jonny Jonsson Läs mer
  • 2019-06-17

Albin P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    De va riktigt bra, rekommenderar denna skola till de jag känner! Läs mer
  • 2019-06-16

Nhela A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag rekommenderar skolan för de sim vill ta körkort. Bra bemötande av personal och trevlig miljö. Bilarna var bra och man känner sig säker. Läs mer

Li F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Vill man ha pedagogiska lärare söker man sig hit. Extra stjärna till Hilda för all hjälp! Läs mer

Nora G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Fantastiskt bemötande och otroligt duktiga pedagoger. Man möts av stora leenden av personalen i en trevlig miljö. Är mycket nöjd med mitt val av trafikskola! Tack för att ni gjorde vägen till körkortet spännande och rolig! Läs mer

Joakim L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    I sin helhet var allting jättebra. När det strulade med mina lektioner så löste receptionisterna detta mycket bra. Själva lektionerna i sig var bra. Gick väldigt fort och var utmanande men det var precis så jag ville ha det! Läs mer
  • Kunyanee P

2019-06-01

Kunyanee P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tack alla lärare dom var lunga ock väldigt duktiga. Jag är väldigt nöjd med alla er. Läs mer
  • 2019-05-25

Refaat A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra och hjälpsam personal, mycket kunniga. Precis vad man behöver. Tack för all hjälp!! Läs mer
  • 2019-05-24

Simon L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Fantastiskt duktiga och kompetenta körlärare samt trevlig personal! Denna trafikskolan rekommenderas starkt! Läs mer
  • Thomas T

2019-05-24

Thomas T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte Paket 3, 2v intensivkurs körkort B, manuell.
    Vart bemött av företaget både professionellt och familjärt avslappnat. De bryr sig väldigt mycket om ens tidigare kunskaper och erfarenheter inför en bokning.
    Förväntningarna jag hade inför detta var lika höga som förväntningarna jag ställt mot mig själv.

Nu hade jag för egenskaper när jag kom dit. Jag kunde växla, bromsa, backa och allmän kunskap om att köra bil. Men intensivkursen är väldigt hård, det är mycket press och naturligtvis stress inför proven. Men trafikskolan lärde ut väldigt pedagogiskt och lugnt samtidigt de ökade inlärningskurvan.

Jag rekommenderar starkt Centrums trafikskola efter att fått erfarenheten.

Nu är jag hemma med körkortet på väg i brevlådan! Läs mer
  • 2019-05-17

Alva L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Personalen var jätte trevlig och positiva vilket ger en bra stämning. Dom kunde alltid hjälpa till om man inte förstod. Läs mer
  • 2019-05-16

Taghreed T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    De är snälla och läraren som heter Isam är duktig. Läs mer
  • Miryam Y

2019-05-15

Miryam Y skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bästa Trafikskola!! ❤️
    TACK för allt Läs mer
  • 2019-05-13

Michael H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag bytte trafikskola efter missad första uppkörning, då den trafikskolan inte hade några lediga tider. Centrums trafikskola lyckades att hitta körtider och kombinera detta med mitt heltidsjobb. Tack för er flexibilitet, professionella bemötande och de många nyttiga tipsen som gjorde att jag fixade uppkörningen på andra försöket! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-13

André F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte körlektioner samt några teori lektioner. Väldigt proffsig personal, man blir väl bemött. Läs mer
  • Pamela V

2019-05-13

Pamela V skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Underbara lärare som är måna om sina elever. Rekommenderar varmt till dem som vill ta sitt körkort. Läs mer
  • 2019-04-16

Mogos Y skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Alla är glada och hjälpsamme bästa trafikskolan Läs mer
  • 2019-04-16

Abdi J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bästa trafikskola.
    Jag har lärt mig mycket från er.
    Glada personal, och lärare som är roliga. Läs mer
  • 2019-04-10

Wilma O skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Körlärarna ä inte så bra men dom i reseptionen ä as bra o snälla Läs mer
  • Sara P

2019-04-10

Sara P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tog en 2 veckors intensivkurs och är dundernöjd! Blev stöttad och peppad hela vägen!
    Det är en väldigt familjär stämning och alla är supergoa! Plus i kanten att jag lyckades ta körkortet på första försöket också! Läs mer
  • 2019-04-09

Linda N skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tog en intensivkurs. Väldigt trevliga och bra bemött. Både av receptionisterna och körlärararna. Kändes som de kämpade med en till målet. Precis som det ska vara. Teorilektionerna är toppen.

Enda negativa jag kan säga är att priset är alldeles högt. Och har lite blandade åsikter om att lektionerna är 80 min. Överlag var jag nöjd. :) Läs mer
  • 2019-03-28

Sally S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Rekommenderar inte!! Fick köra med sex olika lärare (p.g.v att de har brist om tider!!) och varje lärare har olika info om samma sak
    Det är mycket saker som gör att jag inte rekommenderar den här skola
    Dålig upplevelse! Läs mer
    2019-04-02 Centrums Trafikskola svarar Sally S
    Hej Sally. Jätte tråkigt att du upplevt det så hos oss. Som du säkert märkt är vi väldigt eftertraktade och därav så fullbokade, har man då en tidspress så är de väldigt svårt för oss att boka in på samma lärare. Och detta har vi informerat vid bokning.
    Vi alla är olika individer och lär och tolkar information på olika sätt. Vi gör så gott vi kan och du är fortfarande varmt välkommen för att slutföra din utbildning hos oss ?
  • 2019-03-27

David A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte en tvåveckors intensivkurs, eftersom jag klarade både kunskapsprovet och körprovet kan jag inte klaga på något.
    Utmärkt trafiklärare vid namn Ano som jag hade mest av tiden. Läs mer
  • 2019-03-11

Lovisa G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    En fantastisk trafikskola. Ofantlig snäll o familjär personal. Hjälper o stöttar en hela vägen. Fick mitt schema exakt efter önskemålen som passade mig, var aldrig några problem.
    En otroligt seriös trafikskola jag varmt rekommenderar.
    Dom pushar o peppar o väldigt pedagogiska i sitt utlärande.
    Jag är jättenöjd o färdig med mitt körkort som jag i början trodde näst intill var omöjligt då jag gått på annan körskola innan. Här lärde man sig snabbt o utvecklades tack vare den otroligt kunniga personalen.. Läs mer
  • Åsa Q

2019-02-27

Åsa Q skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag har köpt en intensivutbildning för automatbil. Jag körde 27 lektioner a 40 min på cirka 10 dagar. Det blev lite väl intensivt och jag klarade inte körprovet. Jag körde hemma i cirka 1,5 månad och klarade sedan provet. Jag har hela tiden blivit positivt och vänligt bemött. Proffsiga körlärare och tillmötesgående receptionister. Läs mer
  • 2019-02-25

Hanna G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Dem bemöter en bra och ställer upp om man behöver hjälp med körkortet och ger bra råd Läs mer
  • 2019-02-09

Sara G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Blev väldigt väl bemött och kände mig genast trygg. Körde med flera instruktörer men mest med Yvonne. Hennes erfarenhet är påtaglig och jag lärde mig mycket av henne. Alla anställda från chefen till receptionisterna får en att känna sig hemma. Det märks att de alla vill att du ska lyckas.
    Efter 15 lektioner tog jag teorin och uppkörningen på första försöket.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Reynaldo G

2019-02-08

Reynaldo G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Trevliga lärare och haft mycket nytta av lektionerna! Läs mer
  • 2019-01-15

Leo L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Växlade mellan 4 olika trafiklärare, alla grymt bra! Läs mer
  • 2018-12-23

Nathalie M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte några lektioner. Trevlig och hjälpsam personal. Bra lärare. Läs mer
  • 2018-12-08

Sara T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Väldigt trevliga och kompetenta körlärare som på ett pedagogiskt sätt lär ut körning så man verkligen lär sig på riktigt. Rimliga priser, grym kundservice av tjejerna i receptionen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-08

Ting H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte en 31 lektioners paket plus några lektioner extra innanför körprovet. Har aldrig kört bil innan jag kom till centrum trafikskolan. Fick lära mig allt från början. Jag minns alltid de första lektionerna hur mina händer skaka och hur panik jag var när vi var ute för trafiken. Tack för allt stöd och hjälp , jag lyckas fått min körkort i så kort tid vilken jag hade inte förvänt. Läs mer
  • 2018-12-07

Carolina W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett två-veckors paket för att ta körkort. Duktiga och trevliga lärare, ett varmt bemötande och klarade med deras hjälp att ta körkortet. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2018-11-26

Mohammad S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag har fått så mycket lektioner som jag behövde o jag har lärt mig mycket. Läs mer

Ruah A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tack så micke det varit underbart skolan o lärare Läs mer

Hanna S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag hade kört en del själv och valde därför att ta en kortare intensivkurs. Tyckte verkligen att det hjälpte mig och ”finslipade” min körning. Tog i slutet av kursen äntligen mitt körkort! Läs mer

Natnael Z skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte trevlig personal! Jag blev hjälpt igenom hela utbildningen, inget kändes oklart. Engagerade och kunniga lärare med ett riktigt driv att utbilda. Jag är mer än nöjd! Läs mer

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping