Centrums Trafikskola Norrköping

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping — Visa karta

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen!

Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt!

Du kan självklart också ta körkort helt i din egen takt genom att själv bestämma hur ofta du vill köra och om du vill läsa teorin på egen hand eller hos oss i centrala Norrköping.

Läs vad 258 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping

• 2020-05-22

Eili K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte körlektioner och de har bemött mig bra.

Företaget har trevliga personal som hjälper till hela vägen. Läs mer
  • 2020-05-22

Pether Ä skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra upplägg, väldigt kompetenta. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-20

Amir G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra.
    Huner var mkt bra lärare.....,........ Läs mer
  • 2020-04-21

Khatoun A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte ett paket och jag fick mer förtroende när jag övningskörde i Centrum trafikskola. Min upplevelse var super bra. Läs mer
  • 2020-04-21

Linda W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra upplägg och stöttande hela vägen. Både min egen instruktör och de övriga. Stort plus för kundservice i receptionen. Läs mer
  • 2020-04-19

Terry N skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag valde körkortspaket 3 och rekommenderar verkligen det paketet. Bra bemötande och pedagogiskt utlärningsätt. Tog körkortet (automatik) på två veckor som jag hade hoppats på. Det går om man tar hjälp av alla tillgängliga resurser som finns från körskolan. Läs mer
  • 2020-04-16

Felicia S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte bra trafiklärare, hade en intensivkurs på 2 veckor hade aldrig kört bil innan! Blev väldigt imponerad på hur bra trafiklärarna var! Läs mer
  • 2020-04-10

Bassam A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag har köpt "intensiv 2 veckor" paketet.
    Information på båda teori delen & under kör lektioner hjälper att man ha inklusiva förståelse för alla situationer.
    Samarbetande lärare & hjälpsam personlen.
    Bassam A Läs mer
  • 2020-04-10

Kewin F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    jag tog en intensiv vecka samt 4 separata lektioner.
    personalen på företaget var trevliga och förstående. enkla att pratta med.

Jag hade inte några förväntningar. hoppades bara på att de kunde hjälpa mig att utveckla min körning vilket de gjorde och jag är väldigt tacksam för det.

Alla jag träffade var väldigt snälla och förstående över min situation. de hjälpte mig att utveckla min förmågan samt så var deras stöd och goda råd väldigt skönt att ha då man inte inte hade klarat uppkörningen innan. Läs mer
  • 2020-04-09

Alexandra S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte stora paketet och det räckte väl när jag skulle ta körkortet , bemötande var bra alla var trevliga och lärde mig allt jag behöver veta när jag ska ut och köra i trafiken , har nog aldrig varit så nöjd som när jag har kört med er skola :D Läs mer
  • 2020-03-18

Silva K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    تعالم ممتاز جدا وشكرا على جهودكم المبذولة Läs mer
  • 2020-03-16

Ella H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte centrums trafikskolas största ”körkortspaket”. Alltså en intensivkurs på 2 veckor. Alla som jobbar där är vänligt bemötande och verkar väldigt måna om att man ska klara att ta körkortet på 2 veckor.

Om man klarar det på 2 veckor eller inte är ju olika från person till person. Det beror på hur mycket tidigare erfarenhet man har, hur snabblärd man är osv.
    Jag hade ingen körvana sedan tidigare och klarade inte uppkörningen efter de 2 planerade veckorna. Som tur var hade jag tid att stanna kvar några dagar extra för att öva och sedan köra upp igen.
    Under hela denna process var centrums stöttande och förstående.

Något som jag hade önskat är att jag fått köra med olika lärare under min intensivkurs, det är bra att vänja sig med att köra med olika människor. Men tycker att det är bra att köra med en och samma lärare när man lär sig grunderna.

Jag har centrums trafikskola att tacka för att jag nu har körkortet! Så tack! Läs mer

Martina K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Super nöjd att jag valde centrums trafikskola. Alltid trevligt bemötande! Läs mer

Vincent B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte en och en halv veckas paket.
    Blev bemött väldigt väl av både handledare och receptionist.
    Isam var otroligt pedagogisk och har rekommenderat just honom till flertal kompisar.
    /Vincent Läs mer

Max S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kom till centrum trafikskola efter ett misslyckande på en annan enligt mig dålig körskola, fick otroligt mycket hjälp och dom var väldigt pedagogiska och stöttande.
    Gav dom en 4 av 5 dock för att det fanns en lärare som höll på och sucka och himla med ögonen bär man gjorde fel och kändes väldig oprofessionellt annars extremt bra👍. Läs mer
  • Rickard N

2020-03-11

Rickard N skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra lärare rakt igenom. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-07

Faten B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag fick allt hjälp jag behövde😊👍 Läs mer
  • 2020-02-05

Seham I skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag blev bemött på ett mycket bra sätt. Personalen var trevliga och hjälpsamma. De försökte anordna prov datum så snabbt som möjligt och det gjorde så att jag hade möjligheten att ta körkortet. Jag skulle verkligen rekommendera Centrums Trafikskola eftersom de gör allt för att kunna hjälpa sina kunder att nå sina mål. Läs mer
  • 2020-02-05

Zakariya A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tycker ni är dom bästa trafikskolan Läs mer
  • 2020-01-29

Adin V skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte allting separat. Jag blev bemöt på ett trevligt sett av alla faktiskt. Jag förväntade mig precis de som trafikskolan erbjöd. Läs mer

Lennie O skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Intensiv
    Jättebra
    Att klara kortet på första försöket
    Allt gick galant! Läs mer

Ahmad H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte det största paketet och det funkade jättebra både med betalningen och planeringen. Att dem fixade nya tider även om jag nt kunde den lektionen osv. Bra trafikskola och rekommenderas Läs mer

Abbas Y skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det var fantastiskt bra för mig! Läs mer
  • Bashar D

2020-01-02

Bashar D skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    - Jag köpte KÖRKORTSPAKET 2.
    - Duktiga och snälla personal och körlärare.
    - Jag fick körkortet på första försök på båda prov. Läs mer
  • 2020-01-02

Oliver T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte intensivkurs. Det hela var bra men ibland lite rörigt då jag fick köra med väldigt många olika lärare. Läs mer
  • 2020-01-02

Calle B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Trevlig pesonal som gör allt för att få en lyckas med sitt mål att ta körkort. Läs mer

Nesrin R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra lärare och god bemötande Läs mer

Lina H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Gick snabbt och fick mycket stöd av all personal Läs mer

Gustav E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Smidigt och enkelt samt fantastisk bra personal. Läs mer

Victor P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Allt var super bra och alla ni va jätte bra till hjälp, tack så jätte mycket för hjälpen och jag kan verkligen rekommendera eran körskola Läs mer
  • 2019-11-24

Frida J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag var på intensivkurs i Norrköping på 10 dagar, och körde minst 3 lektioner per dag. Gjorde och klarade teoriprovet under denna period. Körskollärarna ansåg inte att jag var redo för att köra upp så vi bokade en ny tid. Åkte upp till Norrköping varje helg fram till min uppkörning som jag då klarade!

Jag skulle rekommendera att använda sig av Centrums trafikskola, det är bra lärare som alla har olika utbildningsstil.

Om man letar efter en intensivutbildning och inte bor i Norrköping ska man vara medveten om att får relativt många spårvagnar här (något som jag inte var medveten om! Läs mer
  • 2019-11-21

Isabella P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Otroligt hur bra personal och lärare det finns på Centrum! Läs mer
  • 2019-11-21

Manar A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte bara lektioner av dom. Blev bra bemöt av alla personal och fick lära mig mycket Läs mer
  • 2019-11-01

Nicole O skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett paket med risketta, risktvåa, körlektioner m.m i mars 2019. Har sen dess fått jättebra hjälp i receptionen, superbra lärare som fått riskettan och risktvåan att bli roliga och lärorika och en grym körlärare. Tack vare dem klarade jag uppkörningen på första gången. 5/5 stjärnor i betyg. Läs mer
  • 2019-10-29

Hasan O skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tog några körlektioner och lånade bil till uppkörningen. Det här är den bästa trafikskola i hela Norrköping. De är kunniga och är inte ute efter att lura dig, utan här sträver de efter att lära dig. Jag är jätte nöjd och tack vare Centrumstrafikskola har jag idag körkort. 5 av 5 🚗 Läs mer
  • 2019-10-17

Lahoud K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Centrums trafikskola i Norrköping kan jag rekomendera till alla som vill ta körkorten på riktigt! Och inte tappa tid och pengar.

Jag fick veta om skolan av mina kusiner, många kompisar föreslåg den till mig också. Det visar att skolan har bra rykte.

Jag trodde att jag behövde många körlektioner när jag började. Eftersom jag hade och jag hade en skada i axeln och jag hade inte kört i länge. Jag trodde att jag behövde minst 18 st lektioner. Men jag klarade uppkörningen med exakt 11 st. Jag är nöjd och skolan var bättre än vad jag trodde.

Tusen tack till centrums trafikskola och alla personal som jobbar där. Utan er skulle jag inte klara körkorten. Läs mer

Fatimatulzahraa M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte dåligt bemöt, dålig service, dryga och respektlösa personal. Läs mer

Stephanie R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte det största paketet samt extra lektioner. Blev bra bemött. Hade förväntningar om att dom ska vara snälla pushande och duktiga och dom levde upp till dom förväntningarna Läs mer

Benjamin H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Intensiv kurs på 2 veckor.
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt, hade inga särskilda förväntningar men hade hoppas på lite bättre service.
    Blev alltid stressad av sekreterare som sa att jag inte hade betalat fast jag hade gjort de! Det var det ändå jag blev lite arg på annars allt var bra. Läs mer
  • Drita B

2019-10-15

Drita B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Toppen lärare som ger sitt allt för att eleven ska bli en säker förare! :) Läs mer

Aras K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tycker det är jättebra skola på alla sätt trevliga och man blir väl mött och bra lärare som kan hitta elevernas fel och ändra det på kort tid. Jag kände mig trygg och kände mig hemma och det är skönt känsla och få då kan man prestera bra också. Läs mer
  • 2019-10-07

Yonathan T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Duktiga lärarna, bra bilar, jag som utbildare intensiv kurs är den bästa om man vill ta körkortet snabbt samt blir bästa förare också. Läs mer
  • 2019-10-07

Robin V skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Ni hade fått fullt. Om en viss lärare inte att o sucka o mumla o himla med ögonen. När vi va ute o körde otroligt oproffsigt. Men annars helt perfekt ja har lärt mig otroligt mycket Läs mer
  • 2019-09-19

Sona T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Personalen var mycket hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-09-01

Marco L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Mycket bra skola! Rekommenderar starkt. Kom särkil Jag hade kört mycket innan, men behövde öva på trafikregler, så skolan rekommenderade 10 dagarskurs. Jag klarade allt, både teori och uppkörning på första försöket, och behövde aldrig vara orolig då de inte skickar någon till prov om de inte tror de är redo. Läs mer
  • 2019-08-31

Naomi S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte intensivkurs paket 3 samt extra 14 lektioner.
    I början tyckte jag att det blev för många byten av lärare vilket jag inte uppskattade. Detta kunde dock lösas sen. Efter det blev jag nöjd.
    Tycker att jag fick bra bemötande och framför allt stöd under svåra stunder.

Skulle definitivt rekommendera Centrums trafikskola till andra. Läs mer
  • 2019-08-23

Teodor S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Llllllllkkkkkkkkkkkkjjjjjjjjjjjjjjhh Läs mer
  • 2019-08-23

Ida A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
  • 2019-08-21

Beate B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag gick intensivkurs på 2 veckor och klarade allt. Man fick inte någon bra förklaring över allting och man visste inte vart man skulle för vissa lektioner osv. Mina förväntningar var att klara körkortet vilket jag gjorde. Jag hörde två lärare prata dåligt om en elev framför mina ögon, de visste om att jag var där men valde att prata om det ändå. Min lärare, Huner, suckade några gånger när jag gjorde fel i trafiken istället för att förklara vad som var fel och vad som hände men han förblev lugn och skrek aldrig på mig men han var väldigt barsk Läs mer
  • 2019-08-21

Hampus L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag blev riktigt trevligt bemött, jag förväntade mig att bli klar och få ett körkort och det fick jag Läs mer

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping