Alla kategorier Trafikskola Östergötland Norrköping Centrums Trafikskola Norrköping

Centrums Trafikskola Norrköping

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping — Visa karta

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen!

Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt!

Du kan självklart också ta körkort helt i din egen takt genom att själv bestämma hur ofta du vill köra och om du vill läsa teorin på egen hand eller hos oss i centrala Norrköping.

Läs vad 86 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping

• Anna W
    Anna W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kunniga lärare med mycket tålamod. Engagerade receptionister och härlig stämning bland eleverna. Rekommenderar verkligen Centrums trafikskola.
  • Astrid R
    Astrid R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog körkort på en intensivkurs med Centrums trafikskola. Jag lärde
    mig hur mycket som helst och det var en tydlig läroplan så planeringen var utmärkt och det passade mig perfekt!!!
  • Fatimah H
    Fatimah H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Ett stort tack till Centrums trafikskola och extra Stort Tack till bästa Yvonne och Isam som har haft så mycket tålamod med mig vid körlektionerna, och Karina som gör ett super jobb i receptionen! Och ditt stöd, jag är så glad att jag valt er..
  • Lena W
    Lena W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag fått bra hjälp o bra bemötande av alla som kobbar.
  • Christian M
    Christian M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte trevlig personal och ansträngde sig verkligen för mitt mål, vilket jag kom fram till.
  • Fanny A
    Fanny A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    En toppen trafikskola som alltid peppade när de kändes tufft och hjälpte till med allt ! Kan varmt rekommendera centeums trafikskola.
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Receptionisterna var exakt lika glada och engagerade som lärarna vilket var motiverande för min del. De levde upp till mina förväntningar och lite till. Att de lyckades få mig att ta mitt körkort till det datum vi bestämde kändes fantastisk & jag är väldigt glad att jag valde att gå på den här körskolan. Jag köpte tjänsterna Large Paket & intensivkurs.
  • Filip N
    Filip N skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra skola med trevliga och kompitenta lärare. Skulle rekomendera den för alla som planerar att ta körkort. Dock så är det dåligt att man måste boka dubbellektioner (80 min), skulle underlätta och man kunde köra enkellektioner (40 min) istället.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag bokade in en ingensivkurs i mitten av juli hos Centrumstrafikskola, receptionisten/tenrna, tyckte jag redan över telefon var hjälpsamma och trevliga. Under de två veckorna lärde jag
    Mig mycket, jag upplevde att jag fick individanspassad hjälp och att personalen var tillmötesgående.
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Mycket bra trafikskola är hel nöjd med min vistelse i Norrköping
  • Joel H
    Joel H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Utbildningen på centrums trafikskola var över all förväntan! Mycket trevliga, engagerade lärare och personal. Jag klarade min utbildning på en vecka, med hjälp utav att ha kört privat under drygt 1 år. Mycket nöjd med upplägget av utbildningen och deras goda kunskap hjälpte mig att nå mitt mål. Rekomenderas starkt!
  • Peter B
    Peter B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Extremt hjälpsam och otroligt trevlig personal. Bättre trafikskola har jag inte varit på.
  • Hazem S
    Hazem S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    De går inte att beskriva med ord om hur fantastisk trafikskola centrums är. Toppen personal med toppen service
  • Malin E
    Malin E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det var lite rörigt i receptionen, man får vänta länge och personalen verkade inte känna någon brådska med att hjälpa. Själva körlektionerna var bra, bra hemsida där man kan ha koll på hur läraren tänker angående hur man ligger till. När vi skulle betala lektioner osv blev det krångel med betalningssystemet så det tog tid innan jag kunde betala. Det stod att jag gjort fler lektioner osv än vad jag verkligen gjort.
  • Natalia L
    Natalia L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tack från Stockholm!!
    Tusen tack! Jag klarade det!! Mycket tack för ert fantastiska stöd. Ni är så fina människor som uppmuntrar och peppar hela vägen. Kommer aldrig att glömma den här veckan.
    Rekommenderar verkligen varmt er skola. Ni bidrar med mycket så att man når målet.
    Ni är underbara. Tack till alla, speciellt till dig Khabat. Du är en klippa :)
    Kram från Natalia
  • Victor E
    Victor E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tycker att jag lärde mig mycket på körlektionerna, hade en underbart bra lärare som var riktigt bra i praktiken och teoretiskt med mig
  • Matilda U
    Matilda U skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Proffsiga och trevliga! Lyssnar till kunden. Allt gick mycket smidigt och bra!
  • Martin H
    Martin H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
  • Isabella L
    Isabella L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Trevlig personal med mycket bra tips och råd. Väldigt lärorika körlektioner och viktig information på riskutbildningar. På körlektionerna har jag har fått hjälp med allt från hur man växlar och tar sig framåt med bilen, till att kunna manövrera bilen själv. De levde upp till mina förväntningar då jag lärde mig något nytt varje körlektion och utvecklades i min körning. Teoriböckerna lärde mig massor och det fanns bra tester att göra via Elevcentralen för att se utvecklingen. Sammantaget bra bemötande, planering och kunskap.
  • Adeline T
    Adeline T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jättebra bemötande ända från start. Trevlig personal som fick ihop ett bra schema för min intensivkurs på två veckor. Riktigt bra och pedagogiskt lärare fick jag som såg till att jag fixade körkortet utan problem. Kunde inte varit nöjdare med all hjälp m.m jag fått! :)
  • Lovisa I
    Lovisa I skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Gick fort att boka intensivkurs men fick betala för körkorsböcker jag inte behövde, betalade extra på grund av uppkörning på en lördag.. fick ingen information om det.

Jag fick ett schema med körskolelärare men dem byttes inför varje lektion. Visste aldrig vem jag skulle köra med. Organiserat och förvirrande.

Bra lärare och intensivt.
  • Mizgin K
    Mizgin K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Mycket fint bemötande från första besöket till slut med massa stöd av all personal! Tack alla för all hjälp och tips och tålamod! Bästa trafikskolan i stan! Nu har jag mitt körkort klart på 3 månader! Såå glad och stolt! Jag kan varmt rekommendera Centrums trafikskolan till er som vill ta körkortet!🌹🎈
  • Doaa J
    Doaa J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det var det bästa valet jag gjort på länge!!!
    Bra bemötande och underbara trafiklärare.
    Speciel tack till min trafiklärare khabat javanmari, och Isam.
    Fick mitt körkort på endast 3 veckor.
    Körning och teori från första gång tack vare Centrums trafikskola :)
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte trevlig personal, och suverän lärare!
  • Marie-louise H
    Marie-louise H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Super trevlig hjälpsam personal
  • Idha A
    Idha A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra första upplevelse vid inskrivning.
    Lite rörigt med dubbelbokningar, men det löste sig bra!
    Superduktiga trafiklärare 👍
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag är verkligen jättenöjd med centrums trafikskola, extremt duktiga lärare och riktigt trevlig personal.
  • Gill F
    Gill F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte nöjd med min intensivkurs . Trevliga lärare och personal. Centralt läge . Rekommenderas hjärtligt .
  • Marta S
    Marta S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Riktigt bra körskola, tummen upp!
  • Ali M
    Ali M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det var jättebra trafikskolan! Kan rekomemderas
  • Emil M
    Emil M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Trevligt bemötande! Och väldigt hjälpsamma, rekomenderar varmt:)
  • Jasmine D
    Jasmine D skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Centrums trafikskola gjorde mycket för att hjälpa mig med körkortet. När jag själv gjort en miss att jag behövde glasögon och kom på det en vecka innan provet så hjälpte de mig att boka om och gjorde allt för att jag skulle få den bästa hjälpen. Pga ombokningen så har jag fått köra med nästan alla lärare på skolan och alla är riktigt duktiga och pedagogiska men med sina egna tillvägagångssätt. Ett extra stort tack till Yvonne som är den lärare jag kört mest med och lärde mig massor!
  • Jennelie L
    Jennelie L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Otroligt bra trafikskola med grymma lärare och en härlig miljö som man känner dig välkommen till varje dag. Jag hade noll erfarenhet och tog mitt körkort på två veckor hos Centrums Trafikskola!
  • Rana I
    Rana I skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Fantastiskt lärare och trevligt bemötande tack centrum trafikskola
  • Helene K
    Helene K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Rekommenderar denna trafikskola Starkt! Mkt engagerad personal med Stort hjärta som får eleverna att tro på sig själva och därmed elever som lyckas. Fem 🌟 av fem möjliga.
  • Sofi J
    Sofi J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kunde inte valt en bättre trafikskola! Hjälpsamma med allt och kan inte vara mer än super nöjd!
  • Svante H
    Svante H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag hade en fantastisk upplevelse på Centrum Trafikskola, alla lärare var fantastiskt trevliga och hjälpsamma.
  • Ivan P
    Ivan P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Världens trevligaste bilskola! Carina i receptionen är himla varm och söt :)
  • Dennis Z
    Dennis Z skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Körskolan va sjukt bra rekommenderar den starkt 👍
  • Challa K
    Challa K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Helt klart Sveriges bästa trafikskola 😁👍🌹
  • Felicia K
    Felicia K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Lyckades ta körkortet efter en två veckors intensivkurs utan att ha tidigare övningskört. Rekommenderar verkligen min körlärare Daniel Nordin.
  • Sahar S
    Sahar S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    bästa trafikskolan med professionella och tålmodiga lärare! rekommenderar starkt:)
  • Matilda G
    Matilda G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Hade en väldigt bra upplevelse. Alltid ett glatt hej när man kom in. Fick dessutom världens härligaste trafiklärare Martina som hjälpte mig massor, så tusen tack till henne.
  • Christina R
    Christina R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tålmodig, pedagogisk och kunnig hjälp. Inte billigast, men bäst!
  • Mats I
    Mats I skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Riktigt bra och bra lärare. Väldigt bra på att lära ut och pedagogiska
  • Maria J
    Maria J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag är mitt uppe i att ta körkort och har valt att köra med Centrums Trafikskola. Rekommenderar alla att komma hit! Receptionisten är grym och peppar och stöttar samt vägleder mig i mitt tänk om min väg till körkortet. Hon ger ett varmt intryck och får mig att känna mig som hemma. Min trafiklärare är en stöttepelare utan dess like och ser vad just jag behöver. En fin balans mellan stöttning och pushning. Det här med att ta körkort har varit och är en rejäl utmaning för mig, en riktig berg och dalbana. Tack för att ni finns och är med mig på min resa mot körkortet! / Mia
    Maria J gillar detta
  • Emma L
    Emma L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Mycket bra på alla sätt. Underbar personal och lärarna väldigt pedagogiska. Tror på en när man inte gör det själv. Toppbetyg från mig!
  • Anna L
    Anna L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra upplevelse. De försökte inte sälja på mig lektioner utan gav råd som jag själv fick välja att följa. Tyckte även de var bra på att snabbt analysera vad jag behöver träna på.
  • Helena S
    Helena S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    En fantastisk körskola. Personalen är kunnig, lättsam och skojfriskt. Man bemöts alltid på ett bra sätt å servicen är hög. Ett självklart val!
  • Nils Harry A
    Nils Harry A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det har varit en fröjd att få köra med centrums trafikskola. Proffsiga lärare, vänligt bemötande och bra service.

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping