Alla kategorier Trafikskola Östergötland Norrköping Centrums Trafikskola Norrköping

Centrums Trafikskola Norrköping

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping — Visa karta

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen!

Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt!

Du kan självklart också ta körkort helt i din egen takt genom att själv bestämma hur ofta du vill köra och om du vill läsa teorin på egen hand eller hos oss i centrala Norrköping.

Läs vad 166 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping

Nathalie M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte några lektioner. Trevlig och hjälpsam personal. Bra lärare. Läs mer
  • 2018-12-08

Sara T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Väldigt trevliga och kompetenta körlärare som på ett pedagogiskt sätt lär ut körning så man verkligen lär sig på riktigt. Rimliga priser, grym kundservice av tjejerna i receptionen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-08

Ting H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte en 31 lektioners paket plus några lektioner extra innanför körprovet. Har aldrig kört bil innan jag kom till centrum trafikskolan. Fick lära mig allt från början. Jag minns alltid de första lektionerna hur mina händer skaka och hur panik jag var när vi var ute för trafiken. Tack för allt stöd och hjälp , jag lyckas fått min körkort i så kort tid vilken jag hade inte förvänt. Läs mer
  • 2018-12-07

Carolina W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett två-veckors paket för att ta körkort. Duktiga och trevliga lärare, ett varmt bemötande och klarade med deras hjälp att ta körkortet. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2018-11-26

Mohammad S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag har fått så mycket lektioner som jag behövde o jag har lärt mig mycket. Läs mer

Ruah A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tack så micke det varit underbart skolan o lärare Läs mer

Hanna S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag hade kört en del själv och valde därför att ta en kortare intensivkurs. Tyckte verkligen att det hjälpte mig och ”finslipade” min körning. Tog i slutet av kursen äntligen mitt körkort! Läs mer

Natnael Z skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte trevlig personal! Jag blev hjälpt igenom hela utbildningen, inget kändes oklart. Engagerade och kunniga lärare med ett riktigt driv att utbilda. Jag är mer än nöjd! Läs mer
  • Lara J

2018-11-24

Lara J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag fick mycket hjälp av eran erfarna läraren.jag är nöjd och rekommenderar centrumstrafikskolan till alla som vill ta körkort Läs mer
  • Daniel S

2018-11-22

Daniel S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Efter två veckors intensivkurs klarade jag teori- och körprov galant. Jag hade kört en del innan men fick hjälp att sätta grunderna ordentligt och få alla delar av körningen på plats. Efter den utbildning jag fick känner jag mig mycket trygg även i Stockholmstrafiken.

Teorin fick jag studera in på egen hand med stöd av inlärningsfrågor och övningstest. Det passade mig utmärkt.

Att få göra proven direkt inpå utbildningen var en viktig faktor för mig i valet av utbildare och utbildningsort.

Norrköping är dessutom en mycket trevlig stad - till och med i november. Läs mer

Fredrika D skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte trevligt personal i receptionen 😊blev alltid bra bemött.
    Bra lärare
    Bra tider
    Rekomenderar verkligen till andra 😀 Läs mer

Agnes L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Gick intensivkurs hos Centrums trafikskola i en och en halv vecka och kom hem med ett körkort! Trevligt och proffsigt ställe, stort tack till allihopa och speciellt tack till Huner! Läs mer

Nellie F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte det största paketet med 31 lektioner och tyckte min upplevelse var fantastisk. Man möts av bra personal både i receptionen och i bilen. De ser verkligen till att du får ut så mycket som möjligt av varje lektion. Rekommenderar till alla Läs mer
  • 2018-11-06

Axel E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett paket med 30 körlektioner och intensivkurs, bra att det finns att välja! Bra lärare, mötte förväntningarna. Läs mer
  • 2018-11-05

Tove P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    En bra trafikskola. Bra planering, jag fick möta många trafiklärare vilket var bra för att få olika inputs och det minskade nervositeten inför själva uppkörningen. Bra bemötande och hjälpsamma. Läs mer
  • 2018-10-07

Amani A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • 2018-10-07

Agnes W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag bokade en intensivkurs, alltså hade jag redan kört mycket hemma men jag kände att det var dags att ta allt samman och ta körkortet. Vilket jag också gjorde. På en vecka fick jag den hjälp och de råd jag behövde för att klara uppkörningen, vilket kändes så skönt och kul. Läs mer
  • 2018-10-05

Rebecca J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Ett seriös, målinriktat och positivt bemötande från min trafiklärare Yvonne! Läs mer

Oscar E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag gick en intensivkurs hos Centrums Trafikskola. Trevlig personal och trevliga körlärare som finns där i både med och motgång. Härligt gäng som jag kan tacka för mitt körkort 😀 Läs mer

Tommy L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kom med grundläggande kunskaper och 7 dagar senare var det klart. Mycket nöjd med hela genomförandet. Läs mer

Samira M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Super bra, duktiga och hjälpsamma Läs mer

Astrid M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Efter två års tragglande med privat övningskörande räckte det med 6 dagars intensivkurs för att jag skulle få mitt efterlängtade körkort. Proffsigt och vänligt bemötande från alla som jobbar på Centrums trafikskola. Jag är supernöjd! Läs mer

Ronja F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag bokade in en intensivutbildning i god tid under sommaren. Av personliga skäl avbröt jag intensivutbildningen och fick sprida ut resterande körlektioner under hela sommaren istället. Jag fick mycket god hjälp och dessutom nya vänner från personalen! Dessutom klarade jag både uppkörningen och teorin trots motgångar. Med personlig hjälp av receptionisterna löste sig allt och jag är väldigt tacksam! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Therese H

2018-09-06

Therese H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Fick all den hjälp jag behövde och hade världens bästa körlärare, klarade både teoriprov och körprov på första försöken! Tack för hjälpen! Läs mer

Patrycja Z skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Denna trafikskola har verkligen hjälpt mig hela vägen till mitt körkort. Jag körde med alla lärare och tycker att alla är trevliga och föklarar saker på bra sätt. Jag kände att de verkligen bryr sig om sina elever och vill det bästa för alla. Jag kan även säga att det var bätte än vad jag hade förväntat mig efter dåliga upplevelser med andra trafikskolor! Rekommenderar denna skola till alla som vill ta sitt körkort snabbt och köra säkert, dessutom om man tar intensivutbildning med boende så kan man koppla av från vardagen och ha mini-semester. Läs mer

Stefan L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte en veckas intensiv kurs. Precis det jag ville ha speciellt utformat för mina behov till ett väldigt överkomligt pris. Stort pluss att alla lärare jag körde med var toppen! Väldigt pedagogiska och tydliga. Läs mer

Nathalie L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog en 2 veckors intensivutbildning på Centrums trafikskola och är väldigt nöjd! Jag hade knappt kört någonting innan men med mycket stöd och hjälp från både min körlärare och andra personalen från körskolan så gick det jättebra! Väldigt hjälpsam och trevlig personal. Kan absolut rekommendera Centrums trafikskola varmt! Läs mer

Sally M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Paket 31 körlektioner
    Jätte bra bemötning, lite förseningar till körlektionen men klarade allt på första försöket ändå så Läs mer
  • Felicia M

2018-07-22

Felicia M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte en intensivkurs på 2 veckor och är super nöjd med bemötandet från personalen på skolan, extremt hjälpsamma med att göra allt för att man ska klara uppkörningen samt teorin på bästa sättet. Jag tycker absolut att körskolan lever upp till det jag hade förväntat mig och lite till, rekommenderar dom verkligen :) Läs mer
  • 2018-07-22

Martin B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte en intensivkurs och hade knappt kört något alls innan. Jag fick ett mycket fint bemötande och efter 8 dagars utbildning hade jag körkortet i hand. Jag kan å det varmaste rekommendera denna körskola!
    / Martin Läs mer
  • 2018-07-20

Joanna V skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte minsta paketet som innehöll körlektioner samt teoriböcker och lån av bil till uppkörning. Mina förväntningar var inte så höga då Jag tvivlade mycket på mig själv och min körning efter att jag tidigare varit inskriven på annan körskola som jag blev mycket besviken på. Jag tycker att jag blev mycket väl omhändertagen på centrums trafikskola där jag känner att jag lärde mig mycket samt blev motiverad och peppad under min tid där. Trafiklärarna har mycket god kunskap inom ämnet och lär ut på ett pedagogiskt sätt vilket ledde till körkort för min del. Jag är mycket nöjd med centrums trafikskola och rekommenderar alla som vill ta körkort snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2018-07-19

Marin B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag körde ca 20 lektioner.
    Handledaren var väldigt bra och utbildade mig på ett professionellt sätt.
    Jag visste inget förens jag köpte paketet.
    Jag rekommenderar er varmt. Läs mer
  • 2018-07-18

Erik S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Gick en intensivkurs under 1 vecka. Jag blev bemött på ett bra sätt. Förväntningarna jag hade var att körskolan skulle ta mig på alvar och det gjorde dom. Det dom skulle kunna förbättra är att ge mera beröm under körningarna. När dom gav beröm kände iallfall jag att det gick bättre. Läs mer

Amanda T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog en veckas intensivkurs, jag kom dit med dåligt självförtroende men lämnade trafikskolan med mitt körkort!! kunde inte varit nöjdare, dom peppade verkligen mig och gjorde allt dom kunde för att jag skulle kunna få det rosa kortet! Läs mer

Akbar A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det är bästa trafikskola Och jättebra personalen Läs mer

Hugo B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra upplägg. Trevlig personal. Seriös approach. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2018-05-16

Kristoffer S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett intesinkurs paket på 2 veckor. Har blivit extremt väl bemött. Personalen har varit riktigt trevliga och det här varit extremt roliga 2 veckor och lyckades ta mitt körkort. Hade aldrig klarat de utan dom. Tack för allt. Läs mer
  • Jakob E

2018-05-16

Jakob E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Den här körskolan lever upp till sitt rykte att hjälpa körkortselever hela vägen fram! De är otroligt hjälpsamma och vill att du ska lyckas! Läs mer

Mathias G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog en två veckors intensivkurs och klarade teoriprovet samt uppkörning på första försöket. Trevliga lärare/receptionister. Väldigt bra skola som jag rekommenderar starkt. Läs mer

Emina H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Ångrar inte en sekund att jag valde centrums trafiksskola! Super trevliga och hjälpsamma! Läs mer

Kenny R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra trafikskola och väldigt bra personal Läs mer

Hampus J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte risk 1 samt halka + onlineprov o 3 körlektioner. Väldigt bra receptionist o de lärare jag fick ha höll en hög nivå. Anpassade lektioner utefter behov, lättkörda bilar Läs mer

Nathalie N skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Två veckors intensivutbildning!
    Fantastiskt trevlig, kunnig och bemötande personal. Ville verkligen vara till hjälp!
    Rekommenderar gärna till andra! Läs mer
  • Viveca G

2018-05-11

Viveca G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Världens bästa skola! Så omhändertagna, trevliga och hjälpsamma. Tog en intensivkurs på två veckor och klarade både uppkörningen och teoriprovet på första försöket. Alla trafiklärarna är kunniga och professionella, Martina som var min trafiklärare kan jag varmt rekommendera. Stort tack! Läs mer
  • 2018-04-18

Nina S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra bemötande och trevlig scervice. Läs mer
  • 2018-04-18

Najah D skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Hjälpsamma och bra handledare Läs mer
  • Rebeka W

Rebeka W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tycker att bemötandet värt riktigt bra o och även tålamodet med körningen.! Tack vare deras tålamod jag klarade detta!! Riktig bra folk som jobbade! Läs mer
  • Nea M

Nea M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jättenöjd! Tog mitt körkort på 8 dagar och fick all hjälp, stöttning och pepp jag behövde för att klara det! Läs mer
  • Carolina M

Carolina M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Familjärt bemötande, mån om den blivande bilisten, uppstyrt schema och en svår, men bra, stad att lära sig köra bil i! Läs mer

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping