Centrums Trafikskola Norrköping

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen!

Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt!

Du kan självklart också ta körkort helt i din egen takt genom att själv bestämma hur ofta du vill köra och om du vill läsa teorin på egen hand eller hos oss i centrala Norrköping.

Läs vad 294 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping 2

• Oliver Nils Erik L
    2021-08-13
    Tack så hemskt mycket centrum för en super bra och snabb körkorts utbildning hos er.
    Stort tack till Emad bästa körläraren
    2021-08-04
    Äntligen har jag körkort!
    Efter en två veckors intensivkurs på Centrums Trafikskola så fixade jag uppkörningen. Jag hade övningskört privat i perioder (när jag var 20 och 30 år gammal) men aldrig kommit så långt att jag skrivit teorin eller gjort en uppkörning. En intensivkurs kändes lite som sista chansen. Tack vare min fantastiska lärare Emad, som med stort tålamod och kunskap vägledde mig både genom grunder och finlir, kände jag mig redo för uppkörningen. Även om det givetvis var väldigt nervöst. Jag rekommenderar varmt Centrums Trafikskola - mycket trevliga och kunniga lärare som såg vad jag behövde och gav mig alla nycklar för att klara det. Tack!
    2021-07-22
    Superbra trafikskola med toppen lärare! Jag gick en intensivkurs och det funkade så bra för mig. Man lär sig så snabbt och får bra feedback. Skulle varmt rekommendera en intensivkurs på Centrums!
    2021-07-19
    Jätte bra bemötande och otroligt trevlig, kunnig och bra personal.
    2021-07-04
    Kan bara säga bra saker om Centrums! Det är en super trevlig miljö på trafikskolan och lärarna får en att känna sig som hemma.

Tog själv intensivkursen på 1,5 vecka och klarade både teorin och uppkörningen med manuell utan problem (däremot krävs det att man har lite förkunskaper + att man är villig att plugga hårt under intensivkursens gång).

Speciellt tack till Najat som var min huvudlärare!
    2021-07-02
    Väldigt nöjd med bemötande och ”tjänsten”.
    2021-06-22
    Såå bra, rekommenderat till alla mina kompisar osv! Supernöjd alla va jätte trevliga o kommer nästan sakna att inte träffa dem längre! Klarade både teori o uppkörning på första försöket! Extra tack till Farshad o Khabat!!
  • Adam P
    2021-06-15
    Klev in en dag i april och sa att jag ville skaffa körkort, rätt var det var så hade vi lyckats boka in hela utbildningen. Omboka lektioner och flexibiliteten har varit toppen för mig som arbetar obekvämt och som jobbar mycket övertid och beordrad övertid.

Har kört med 7 olika lärare, alla är trevliga, särskilt bra har varit att köra med Nadjat och Faryad.

Bra upplevelse/erfarenhet rakt igenom.
    2021-06-03
    Jag heter Johannes och har tagit bil körkort på Centrums trafikskola. Jag gick dit efter att ha försökt nå en annan körskola i stan där mitt äldre syskon gick. Men då jag ej fick respons därifrån så bytte jag o testade att kontakta Centrum. Direkt fick jag svar ifrån de och kunde boka in tider. Hela processen har gått jättesmidigt och enkelt, jag kontakta de rätt så sent men fick kortet tidigt ändå! De hjälpte mig med allt jag behövde men var också trevliga o roliga att umgås med!
    Så fort jag behövde boka om en tid var det inga problem, det löste de direkt!
    Stor beundran till denna skola och rekommenderar den till alla som ska ta körkort!
    2021-06-03
    Jag gick på en två veckor intensivkurs, alla var trevliga och väldigt bra pedagogiskt.

Mycket nöjd
  • Alioune Ibrahima Tamsir N
    2021-05-29
    Mycket mycket bra lärare med mycket bra tips och service av topp klass de nästan garanterat att klara körkortet om du går till dom!
    2021-05-06
    Mycket pedagogiska och peppande, vilket varit särskilt bra för mig som tyckt att körkortsprocessen blivit aningen ångestladdad. Ett stort tack till Faryad, Huner, Khabat som alla tragglat med mig. Tack Jane för flexibiliteten i repan. Och ett speciellt tack till Emad, utan dig hade det inte gått. Tack för alla skratt! Vi syns på vägarna 🚘🤟🏼
  • Thyra S
    2021-05-02
    Jag tog en intensivkurs på två veckor hos Centrums trafikskola och var inte nöjd. De skyltar tydligt med att det är möjligt att klara av att ta körkort som nybörjare på två veckor men när jag kommer dit så säger min lärare på första lektionen att jag inte kommer klara av det. När vi klagade på detta sa de att läraren inte alls hade sagt så och skyllde ifrån sig. Allmänt dåligt bemötande och dåligt planerad kurs. Jag skulle inte rekommendera Centrums trafikskola!
    Hej
    Va tråkigt att du tycker så. Vi skyltar absolut inte att vi ger ett körkort på två veckor.
    En intensivkurs är individuellt anpassat. Detta framgår även i våra avtal innan man påbörjar sin utbildning. Vi människor är olika och lär oss olika antal lektioner kan bli mer eller mindre detta beror på elevens utveckling. Önskar dig lycka till med din utbildning.
  • Ilian N
    2021-04-28
    Professionella, kunniga och erfarna handledare. Emad är fullständigt suverän. Tack för hjälpen med körkort på första försöket!
    2021-03-19
    Världsbäst, har försökt ta körkortet i ett par år, gått till 7 olika trafikskola men centrums trafikskola är något helt annat!
  • Leyla ö
    2021-03-17
    Bästa trafiksjolan i Norrköping
    2021-03-15
    En super bra trafikskola som jag hade hört mycket bra om ! Och det stämde allting jag hade hört ! Dem är verkligen jätte bra ! Tog mitt körkort på en månad 👍🙏 från första körningen
    2021-03-10
    Tack 🙏
    En underbar trafikskola, som ger en otroligt mycket hjälp och stöd !
    Ni är bäst ! 💖
    Och har ni chans så åk med emad, en jätte bra trafiklärare som verkligen ger en all hjälp man behöver !
    2021-03-02
    Jag fick hjälpen som jag behövde ,det var bra och jag har fått bra bemötande. Jag hade en bra lärare som hjälpte mig. Jag säger tack för allt.
    2021-02-24
    Proffsiga, trevliga och super duktiga
  • Anna K
    2021-02-22
    En väldigt bra trafikskola där trafiklärarna var väldigt trevliga och humoristiska! Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola, speciellt intensivkursen.

Jag hade Emad som körskolelärare och han var väldigt förstående och rolig. Tack för allt!!

Jag saknar er redan och kommer 100% att besöka er så fort jag är på besök i Norrköping igen, mina AMOs <333333
  • Akbar A
    2020-12-03
    Alltid bra bemötande! Bra och trevliga lärare som är stöttande och lugna under körning. En riktigt bra trafikskolan, de förklarar med enklast och bästa sätt
    2020-11-12
    bra Trafikskolan.jag vill rekommendera till alla mina van
    2020-11-12
    bästa trafikskolan i Norrköping , jättesnälla personalen och hjälpsamma .tack för att ni hjälper mig mycket att få körkort so snabbt .
    2020-11-01
    Mycket professionella och trevliga lärare! Fick körkort direkt. Rekommenderar till alla. Emad är bäst :)
  • Ruzanna Z
    2020-10-30
    Jag är mycket nöjd ☺️ Och stor tack till er
    Rekommenderar till alla ta centrum trafikskolan 🙌
    2020-10-30
    Jag tog en 2 veckors intensive kurs och kunde inte blivit mer nöjd. Min lärare emad lärde mig från grund till körkort hur man skulle anpassa sig och köra i trafiken. Jag kunde inte varit mer nöjd att jag valde just centrums trafikskola.
    2020-10-01
    Väldigt bra på vissa grenar men kunde varit bättre i pris och inkluderat mer, men nöjd överlag då jag har körkortet
  • Emil B
    2020-10-01
    Supertrevlig personal som hjälpte mig med min körning på ett väldigt pedagogisk och lärorikt sätt. Jag kände mig alltid välkommen och även om jag gjorde misstag så var de alltid positiva och hjälpsamma
    2020-07-21
    Gjorde 2 veckors intensivkurs.
    I stort sett aldrig kört bil innan.
    Skolan var bra och min handledare väldigt lärosam.
    Bilarna är lättkörda och bra.
    Skolan ligger centralt och även boendet man kan boka via skolan till ett förmånligt pris.
    Har bara bra att säga....
  • LUDVIG L
    2020-07-01
    Mycket professionella, trevliga och hjälpsamma lärare! Ställde upp i alla lägen och såg till att jag kunde utvecklas varje lektion. Lärde mig massor under de två veckor jag gick intensivkursen och klarade sedan körprovet!
    2020-06-27
    Jag köpte paket två men fick lägga till tre lektioner mot slutet. Tyckte personalen i kassan tog emot mig bra och förklarade tydligt vad som skulle ske på exempelvis risk tvåan osv. Även trafiklärarna bemötte mig bra och lärde mig nya saker varje lektion. Hade totalt tre stycken lärare, men de flesta hade jag bara en. Han gav tydliga instruktioner om ”dagens lektion” och vad vi skulle träna på under nästa.

Tack vare centrums trafikskola tog jag mitt körkort.
    2020-06-26
    Super trevliga, hjälpsamma och stöttande! Rekommenderas starkt!
    2020-06-25
    Köpte intensivkurs på två veckor samt extra hjälp med teorin mycket nöjd med allt! Dom levde upp till alla mina förväntningar och bäst av allt jag klarade körkortet snabbt och smidigt med deras hjälp.
    2020-06-25
    Det var roligt och snabbt eftersom jag fick godkänd på lätt sätt och person tränarna var väldigt snäll och duktig
    2020-06-23
    Jag köpte körlektioner i pkt&några få lösa. Jag tyckte paketsystemet var bättre än att köpa enskilda hela tiden som jag tidigare på annan skola haft upplevelser av.

Jag blev bemött väl av handledare och receptonisten som jag hade mest kontakt med.

Jag hade förväntningar att få fler körlektioner än min andra skola kunde erbjuda, samt även att kunna köra även under sommaren, om jag skulle behöva fler lektioner eller om jag hade misslyckat uppkörningen. De hade mer tid vilket jag uppskattade. Då jag ville ta körkort snabbare än just juni. Allt jag behövde var mängdträning i mängder innan uppkörning. Och jag tkt körskolan gjorde upp en bra plan för mig.

Bra körpaket,hjälpsam lärare och receptionist som hittade ett alternativt sätt att förklara undervisningen på tyckte jag,bra priser,rekkomenderar.
    2020-05-22
    Jag köpte körlektioner och de har bemött mig bra.

Företaget har trevliga personal som hjälper till hela vägen.
    2020-05-22
    Bra upplägg, väldigt kompetenta. Rekommenderas varmt!
    2020-05-20
    Bra.
    Huner var mkt bra lärare.....,........
    2020-04-21
    Jag köpte ett paket och jag fick mer förtroende när jag övningskörde i Centrum trafikskola. Min upplevelse var super bra.
    2020-04-21
    Bra upplägg och stöttande hela vägen. Både min egen instruktör och de övriga. Stort plus för kundservice i receptionen.
    2020-04-19
    Jag valde körkortspaket 3 och rekommenderar verkligen det paketet. Bra bemötande och pedagogiskt utlärningsätt. Tog körkortet (automatik) på två veckor som jag hade hoppats på. Det går om man tar hjälp av alla tillgängliga resurser som finns från körskolan.
    2020-04-16
    Jätte bra trafiklärare, hade en intensivkurs på 2 veckor hade aldrig kört bil innan! Blev väldigt imponerad på hur bra trafiklärarna var!
    2020-04-10
    Jag har köpt "intensiv 2 veckor" paketet.
    Information på båda teori delen & under kör lektioner hjälper att man ha inklusiva förståelse för alla situationer.
    Samarbetande lärare & hjälpsam personlen.
    Bassam A
    2020-04-10
    jag tog en intensiv vecka samt 4 separata lektioner.
    personalen på företaget var trevliga och förstående. enkla att pratta med.

Jag hade inte några förväntningar. hoppades bara på att de kunde hjälpa mig att utveckla min körning vilket de gjorde och jag är väldigt tacksam för det.

Alla jag träffade var väldigt snälla och förstående över min situation. de hjälpte mig att utveckla min förmågan samt så var deras stöd och goda råd väldigt skönt att ha då man inte inte hade klarat uppkörningen innan.
    2020-04-09
    Jag köpte stora paketet och det räckte väl när jag skulle ta körkortet , bemötande var bra alla var trevliga och lärde mig allt jag behöver veta när jag ska ut och köra i trafiken , har nog aldrig varit så nöjd som när jag har kört med er skola :D
    2020-03-18
    تعالم ممتاز جدا وشكرا على جهودكم المبذولة
    2020-03-16
    Jag köpte centrums trafikskolas största ”körkortspaket”. Alltså en intensivkurs på 2 veckor. Alla som jobbar där är vänligt bemötande och verkar väldigt måna om att man ska klara att ta körkortet på 2 veckor.

Om man klarar det på 2 veckor eller inte är ju olika från person till person. Det beror på hur mycket tidigare erfarenhet man har, hur snabblärd man är osv.
    Jag hade ingen körvana sedan tidigare och klarade inte uppkörningen efter de 2 planerade veckorna. Som tur var hade jag tid att stanna kvar några dagar extra för att öva och sedan köra upp igen.
    Under hela denna process var centrums stöttande och förstående.

Något som jag hade önskat är att jag fått köra med olika lärare under min intensivkurs, det är bra att vänja sig med att köra med olika människor. Men tycker att det är bra att köra med en och samma lärare när man lär sig grunderna.

Jag har centrums trafikskola att tacka för att jag nu har körkortet! Så tack!
    2020-03-11
    Super nöjd att jag valde centrums trafikskola. Alltid trevligt bemötande!
    2020-03-11
    Köpte en och en halv veckas paket.
    Blev bemött väldigt väl av både handledare och receptionist.
    Isam var otroligt pedagogisk och har rekommenderat just honom till flertal kompisar.
    /Vincent