Alla kategorier Trafikskola Östergötland Norrköping Centrums Trafikskola Norrköping

Centrums Trafikskola Norrköping

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping — Visa karta

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen!

Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt!

Du kan självklart också ta körkort helt i din egen takt genom att själv bestämma hur ofta du vill köra och om du vill läsa teorin på egen hand eller hos oss i centrala Norrköping.

Läs vad 41 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping

• Maria J
    Maria J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag är mitt uppe i att ta körkort och har valt att köra med Centrums Trafikskola. Rekommenderar alla att komma hit! Receptionisten är grym och peppar och stöttar samt vägleder mig i mitt tänk om min väg till körkortet. Hon ger ett varmt intryck och får mig att känna mig som hemma. Min trafiklärare är en stöttepelare utan dess like och ser vad just jag behöver. En fin balans mellan stöttning och pushning. Det här med att ta körkort har varit och är en rejäl utmaning för mig, en riktig berg och dalbana. Tack för att ni finns och är med mig på min resa mot körkortet! / Mia
    Maria J gillar detta
  • Emma L
    Emma L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Mycket bra på alla sätt. Underbar personal och lärarna väldigt pedagogiska. Tror på en när man inte gör det själv. Toppbetyg från mig!
  • Anna L
    Anna L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra upplevelse. De försökte inte sälja på mig lektioner utan gav råd som jag själv fick välja att följa. Tyckte även de var bra på att snabbt analysera vad jag behöver träna på.
  • Helena S
    Helena S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    En fantastisk körskola. Personalen är kunnig, lättsam och skojfriskt. Man bemöts alltid på ett bra sätt å servicen är hög. Ett självklart val!
  • Nils Harry A
    Nils Harry A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det har varit en fröjd att få köra med centrums trafikskola. Proffsiga lärare, vänligt bemötande och bra service.
  • Ruba I
    Ruba I skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Hej! Jag tycker att centrum trafikskola är av de bästa skolan i Norrköping p.g.a.allla lärare som finns där, o deras erfarenhet.
  • Felicia O
    Felicia O skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det är en bra utbildning och skola som passade mig bra. Under de två veckorna jag var där hjälpte lärarna mig att lära mig på ett sätt jag inte visste att jag kunde lära mig. Intensivkursen var riktigt bra. Det var skönt att fokusera på studierna under en kortare tid, för det var lättare att få all information att fastna.
  • Josef G
    Josef G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Katastrof skola.......................................
  • Saddam W
    Saddam W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag heter Saddam adow wehliye.. Jag tycker att centrum trafikskolan är den bästa skola som man kan lära sig att köra bil.. Ni är väldigt snälla och jag tycker att ni använder det bästa sätt att ge kunskapen. Om jag ska betyg sätta er ska jag ge er ett A+.. Eftersom ni har låg pris med hög kunskap.. Tack igen..
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Fantastiska trafiklärare. Gick en intensivkurs och tog mitt körkort på 2 veckor. Rekommenderas varmt
  • Said J
    Said J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det är mycket bra trafikskola jag va så nöjd det det.jag tacka alla som jobbade med det.
  • Angelica L
    Angelica L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    När jag började på Centrums Trafikskola, registrerade de efter första körlektionen hur jag låg till. Sedan fick jag köra med olika körlärare vilket jag trodde skulle vara till en nackdel eftersom min tidigare trafikskolas körlärare (inte Centrums trafikskola) hade stora svårigheter att kommunicera som resulterade i att jag inte utvecklades. Här däremot verkade körlärarna använda sig av ett smidigare system som gjorde att varje körlärare jag hade, kunde utan problem, fortsätta från tidigare lektion och såg till att jag fick en utmaning på rätt nivå oavsett om de suttit i bilen med mig tidigare eller inte. De strävade efter att anpassa mina lektioner till att ha körlärare som jag trivdes bäst med.

Ett till stort plus hos alla körlärare var lugnet de hade när man övningskörde. Jag uppskattade att alla lät mig få koncentrera mig och att de gav feedback med jämna mellanrum. Att köra i 80 minuter är en bra tidslängd på att öva köra bil men samtidigt måste man vara jättefokuserad och det är svårt att alltid ha samma fokus i 80 minuter men det fungerade när körlärarna tog det lugnt som de gjorde och inte hetsade/stressade. När man kom hem efter lektionerna var man utmattad efter att ha övat intensivt och körlärarnas lugn bidrog till att man kunde fortsätta gå till lektionerna utan att ha ångest!

Centrums Trafikskolans insats var bättre än min förväntning eftersom jag trodde att den skulle vara lik min tidigare trafikskolas insats. Insatsen var klockren på grund av: bra kommunikation med mig som elev, ingen negativ stress från körläraren i bilen under körlektionerna, bra kommunikation mellan alla som jobbade på trafikskolan, bra på att lösa problem snabbt, flexibla, samt den tydliga känslan av att alla vill ens eget bästa.
  • Gabriel D
    Gabriel D skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Mycket bra trafikskola med bra upplägg och duktiga och pedagogiska lärare. Rekomenderas starkt
  • Tina S
    Tina S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Helt underbara människor arbetar på denna trafikskola.
    Trots mina 50+ har dom lyckats lära mej köra bil!!
    Omtänksamt, välplanerat och proffsigt upplagt, med en individuell läroplan.
    Stort TACK!!
    Tina från Stockholm.
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    bra skola om du ska ta körkort. Rekomenderas!
  • Vira Y
    Vira Y skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tyckte att dem var professionella i sitt arbete. Vi la upp en väl fungerande plan på min körning och övade extra på det jag behövde inför uppkörningen.
  • Lia B
    Lia B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Catalina, bilarna och Yvonne var det som var bra
  • Maria C
    Maria C skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Duktiga,engagerade lärare. Trevliga vid bemötandet samt att de vill att elever ska lyckas
  • Senada M
    Senada M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Världens bästa körskola med underbara lärare som verkligen vill att man ska lyckas!
  • Tove G
    Tove G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag hyrde bara en bil vid uppkörningen, har egentligen inte kört med dem mer än så. Därför svårt att ha någon åsikt.
  • Nathalie M
    Nathalie M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Världens bästa lärare , finns ingen bättre trafikskolan än Centrums Trafikskola.
  • Mujesira K
    Mujesira K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Väldigt nöjd! Man får alla informationer som man behöver, rekommenderar hjärtligt.
  • Karar Samir I
    Karar Samir I skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bästa trafikskolan som gör allting för att sin elev klarar både teorin och körning!!
  • Georgije V
    Georgije V skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kunde absolut ingenting om att köra bil eller bara kunskap om bilen. Lärde mig allt under två veckors intensiv-kurs i Centrums Trafikskola. Dom tog hand om mig och lyssnade på mina bekymmer & frågor samt besvarade dom enkelt för mig. Supernöjd, tog körkortet direkt!
  • Emma R
    Emma R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Supernöjd! Klarade uppkörningen på första försöket tack vare min körskollärare Magnus som var hur bra som helst!
  • Iftekharul A
    Iftekharul A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Lärarna ger en form av trygghet till bättre inlärning. De är flexibla och väldigt vänliga.
  • Martin G
    Martin G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Underbar personal och mycket bra lärare, rekommenderar starkt
  • Anna-Elsa L
    Anna-Elsa L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Underbar personal, anpassad utbildning och fokus på det man behöver. Kunde inte valt en bättre trafikskola!
  • Emma P
    Emma P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra körlärare. Väldigt bra pris.
    Lite strul med administrationen då de missade att prata med mig om att boka in tider för risktvåan och uppkörning.
    Vid två tillfällen var bilen inte på plats när min lektion började.
    Svåra att få tag i ibland.
    Dock en ny körskola så mkt kan säkert ha berott på detta.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Fantastisk bra personal och bra bemötande. Kände mig säker på min körförmåga vid uppkörningen.
  • Adrian H
    Adrian H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Härlig skola med gryma lärare! Sjysta priser dessutom
  • Sirwan J
    Sirwan J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Vi är inte nöjda med service och bemötande på körskolan.vi fick byta lärare hela tiden
  • Maria Y
    Maria Y skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Hur trevlig personal som helst, mycket skratt o glada miner. Gör verkligen allt för att man ska lyckas. Toppen körskola o rekommenderas starkt!
  • Erik Å
    Erik Å skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Sköna människor, och duktiga lärare. Men ett sämre och lite pinsamt dålig koll på sina elever och kommunikation mellan elev och även Trafikverket.
  • Saleh Mohammed H
    Saleh Mohammed H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra och alla som jobbar där är trevliga och hjälpsamma.
  • Jennifer R
    Jennifer R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tycker att det är en helt fantastisk trafikskola .
  • Torun Elsa Z
    Torun Elsa Z skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tycker att Centrums trafikskola var ett superbra sätt för mig att ta körkort. Det var perfekt och ingen var gladare än jag när jag åkte hem till Stockholm igen. Mitt körkort blev också totalt väldigt billigt. Redan innan jag bokade utan bara frågade om hur det fungerade med intensivkurs fick jag bra information om allting. Genom att trafikskolan sa att jag skulle plugga klart teorin och köra så mycket som möjligt innan jag kom till dem så fick jag också möjlighet att korta tiden till en vecka. Sedan fick jag superbra hjälp av min lärare Daniel att bara fixa till körningen så att uppkörningen gick superbra! Det märktes också att körskolan var ordentligt inriktad på att vi skulle få våra körkort och därför fick jag köra från teoriprovet med en annan lärare på bilskolan. Jag tittar dagligen på mitt körkort och känner mig glad och stolt för att det gick så bra men också allt som det har gett mig. När jag var i Norrköping så fick jag också lära känna många andra människor och möta nya kulturer. Allt genom bilskolan. Att ta körkort är det bästa proven jag någonsin gjort. Mamma som betalade allt tycker att det är den bästa presenten jag någonsin fått. Att minnas körkortstagandet med min vecka i Norrköping är nog ett av de bästa minnena jag kommer få och det bästa minnet att ha i sin plånbok överallt varje dag. Jag rekommenderar verkligen detta till alla jag känner!
  • Mina R
    Mina R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tyckte att var så där! En av lärarna var lätt upprörd och hade lätt att bli arg! Annars var det bra bemötande från övriga.
  • Bisa R
    Bisa R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tyckte att personalen gjorde sitt bästa med att hjälpa mig att ta mitt körkort så fort de bara går
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Väldigt trevlig personal och proffsig trafikskola!
  • Angela C
    Angela C skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Toppenpedagogiska lärare med lång erfarenhet som individanpassar efter elevens behov:-)

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping