Alla kategorier Trafikskola Östergötland Norrköping Centrums Trafikskola Norrköping

Centrums Trafikskola Norrköping

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping — Visa karta

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen!

Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt!

Du kan självklart också ta körkort helt i din egen takt genom att själv bestämma hur ofta du vill köra och om du vill läsa teorin på egen hand eller hos oss i centrala Norrköping.

Läs vad 152 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping

• Axel E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett paket med 30 körlektioner och intensivkurs, bra att det finns att välja! Bra lärare, mötte förväntningarna. Läs mer
  • Tove P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    En bra trafikskola. Bra planering, jag fick möta många trafiklärare vilket var bra för att få olika inputs och det minskade nervositeten inför själva uppkörningen. Bra bemötande och hjälpsamma. Läs mer
  • Amani A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • Agnes W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag bokade en intensivkurs, alltså hade jag redan kört mycket hemma men jag kände att det var dags att ta allt samman och ta körkortet. Vilket jag också gjorde. På en vecka fick jag den hjälp och de råd jag behövde för att klara uppkörningen, vilket kändes så skönt och kul. Läs mer
  • Rebecca J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Ett seriös, målinriktat och positivt bemötande från min trafiklärare Yvonne! Läs mer
  • Oscar E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag gick en intensivkurs hos Centrums Trafikskola. Trevlig personal och trevliga körlärare som finns där i både med och motgång. Härligt gäng som jag kan tacka för mitt körkort 😀 Läs mer
  • Tommy L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kom med grundläggande kunskaper och 7 dagar senare var det klart. Mycket nöjd med hela genomförandet. Läs mer
  • Samira M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Super bra, duktiga och hjälpsamma Läs mer
  • Astrid M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Efter två års tragglande med privat övningskörande räckte det med 6 dagars intensivkurs för att jag skulle få mitt efterlängtade körkort. Proffsigt och vänligt bemötande från alla som jobbar på Centrums trafikskola. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Ronja F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag bokade in en intensivutbildning i god tid under sommaren. Av personliga skäl avbröt jag intensivutbildningen och fick sprida ut resterande körlektioner under hela sommaren istället. Jag fick mycket god hjälp och dessutom nya vänner från personalen! Dessutom klarade jag både uppkörningen och teorin trots motgångar. Med personlig hjälp av receptionisterna löste sig allt och jag är väldigt tacksam! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Therese H
    Therese H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Fick all den hjälp jag behövde och hade världens bästa körlärare, klarade både teoriprov och körprov på första försöken! Tack för hjälpen! Läs mer
  • Patrycja Z skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Denna trafikskola har verkligen hjälpt mig hela vägen till mitt körkort. Jag körde med alla lärare och tycker att alla är trevliga och föklarar saker på bra sätt. Jag kände att de verkligen bryr sig om sina elever och vill det bästa för alla. Jag kan även säga att det var bätte än vad jag hade förväntat mig efter dåliga upplevelser med andra trafikskolor! Rekommenderar denna skola till alla som vill ta sitt körkort snabbt och köra säkert, dessutom om man tar intensivutbildning med boende så kan man koppla av från vardagen och ha mini-semester. Läs mer
  • Stefan L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte en veckas intensiv kurs. Precis det jag ville ha speciellt utformat för mina behov till ett väldigt överkomligt pris. Stort pluss att alla lärare jag körde med var toppen! Väldigt pedagogiska och tydliga. Läs mer
  • Nathalie L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog en 2 veckors intensivutbildning på Centrums trafikskola och är väldigt nöjd! Jag hade knappt kört någonting innan men med mycket stöd och hjälp från både min körlärare och andra personalen från körskolan så gick det jättebra! Väldigt hjälpsam och trevlig personal. Kan absolut rekommendera Centrums trafikskola varmt! Läs mer
  • Sally M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Paket 31 körlektioner
    Jätte bra bemötning, lite förseningar till körlektionen men klarade allt på första försöket ändå så Läs mer
  • Felicia M
    Felicia M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte en intensivkurs på 2 veckor och är super nöjd med bemötandet från personalen på skolan, extremt hjälpsamma med att göra allt för att man ska klara uppkörningen samt teorin på bästa sättet. Jag tycker absolut att körskolan lever upp till det jag hade förväntat mig och lite till, rekommenderar dom verkligen :) Läs mer
  • Martin B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte en intensivkurs och hade knappt kört något alls innan. Jag fick ett mycket fint bemötande och efter 8 dagars utbildning hade jag körkortet i hand. Jag kan å det varmaste rekommendera denna körskola!
    / Martin Läs mer
  • Joanna V skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte minsta paketet som innehöll körlektioner samt teoriböcker och lån av bil till uppkörning. Mina förväntningar var inte så höga då Jag tvivlade mycket på mig själv och min körning efter att jag tidigare varit inskriven på annan körskola som jag blev mycket besviken på. Jag tycker att jag blev mycket väl omhändertagen på centrums trafikskola där jag känner att jag lärde mig mycket samt blev motiverad och peppad under min tid där. Trafiklärarna har mycket god kunskap inom ämnet och lär ut på ett pedagogiskt sätt vilket ledde till körkort för min del. Jag är mycket nöjd med centrums trafikskola och rekommenderar alla som vill ta körkort snabbt och smidigt. Läs mer
  • Marin B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag körde ca 20 lektioner.
    Handledaren var väldigt bra och utbildade mig på ett professionellt sätt.
    Jag visste inget förens jag köpte paketet.
    Jag rekommenderar er varmt. Läs mer
  • Erik S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Gick en intensivkurs under 1 vecka. Jag blev bemött på ett bra sätt. Förväntningarna jag hade var att körskolan skulle ta mig på alvar och det gjorde dom. Det dom skulle kunna förbättra är att ge mera beröm under körningarna. När dom gav beröm kände iallfall jag att det gick bättre. Läs mer
  • Amanda T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog en veckas intensivkurs, jag kom dit med dåligt självförtroende men lämnade trafikskolan med mitt körkort!! kunde inte varit nöjdare, dom peppade verkligen mig och gjorde allt dom kunde för att jag skulle kunna få det rosa kortet! Läs mer
  • Akbar A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det är bästa trafikskola Och jättebra personalen Läs mer
  • Hugo B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra upplägg. Trevlig personal. Seriös approach. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Kristoffer S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett intesinkurs paket på 2 veckor. Har blivit extremt väl bemött. Personalen har varit riktigt trevliga och det här varit extremt roliga 2 veckor och lyckades ta mitt körkort. Hade aldrig klarat de utan dom. Tack för allt. Läs mer
  • Jakob E
    Jakob E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Den här körskolan lever upp till sitt rykte att hjälpa körkortselever hela vägen fram! De är otroligt hjälpsamma och vill att du ska lyckas! Läs mer
  • Mathias G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog en två veckors intensivkurs och klarade teoriprovet samt uppkörning på första försöket. Trevliga lärare/receptionister. Väldigt bra skola som jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • Emina H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Ångrar inte en sekund att jag valde centrums trafiksskola! Super trevliga och hjälpsamma! Läs mer
  • Kenny R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra trafikskola och väldigt bra personal Läs mer
  • Hampus J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte risk 1 samt halka + onlineprov o 3 körlektioner. Väldigt bra receptionist o de lärare jag fick ha höll en hög nivå. Anpassade lektioner utefter behov, lättkörda bilar Läs mer
  • Nathalie N skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Två veckors intensivutbildning!
    Fantastiskt trevlig, kunnig och bemötande personal. Ville verkligen vara till hjälp!
    Rekommenderar gärna till andra! Läs mer
  • Viveca G
    Viveca G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Världens bästa skola! Så omhändertagna, trevliga och hjälpsamma. Tog en intensivkurs på två veckor och klarade både uppkörningen och teoriprovet på första försöket. Alla trafiklärarna är kunniga och professionella, Martina som var min trafiklärare kan jag varmt rekommendera. Stort tack! Läs mer
  • Nina S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra bemötande och trevlig scervice. Läs mer
  • Najah D skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Hjälpsamma och bra handledare Läs mer
  • Rebeka W
    Rebeka W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tycker att bemötandet värt riktigt bra o och även tålamodet med körningen.! Tack vare deras tålamod jag klarade detta!! Riktig bra folk som jobbade! Läs mer
  • Nea M
    Nea M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jättenöjd! Tog mitt körkort på 8 dagar och fick all hjälp, stöttning och pepp jag behövde för att klara det! Läs mer
  • Carolina M
    Carolina M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Familjärt bemötande, mån om den blivande bilisten, uppstyrt schema och en svår, men bra, stad att lära sig köra bil i! Läs mer
  • Tuva K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    På mail - lite oklart ibland vad som gäller.

På trafikskolan - bra bemötande, bra lärare, noggrannhet, vill elevernas bästa, väldigt bra! Läs mer
  • Mikaela W
    Mikaela W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag gick en två veckors intensivutbildning och bemötandet har varit fantastiskt från första telefonsamtalet till dagen jag skulle åka hem :))

Jag är jätteglad att jag valde att gå på just Centrums Trafikskola och kan varmt rekommendera dem till alla som funderar på körkort och trafikskola! Läs mer
  • Elias K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det var en bra upplevelse och tränarna var bra och snälla. jag utnyttjade deras erfarenhet för att få körkortet Läs mer
  • Mohamed Izzat A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Centrum trafikskola är bra trafikskola . De har duktiga personal . Läs mer
  • Isabella R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Personalen ger ett trevligt och personligt bemötande och kämpar för att man ska lyckas som elev Läs mer
  • Belma L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte det stora körkortspaketet och fick ett anpassat körschema kvällstid då jag pendlar mellan Norrköping och Stockholm varje dag. Detta hade inte gått att lösa på någon annan trafikskola och jag fick en helt fantastisk lärare, Magnus! Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är för hjälpen som jag fått och kan inte nog rekommendera trafikskolan. Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket trots att jag knappt suttit i en bil tidigare. Jag trodde inte att detta var möjligt på ett par månader och vill tacka alla på körskolan för oerhört fin hjälp! Läs mer
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Helt fantastiska människor som är samlade på ett och samma ställe. Jag fick köra med nästan alla handledare och alla var proffsiga och väldigt duktiga på att lära ut. Jag fick mitt körkort på 3 veckor tack vare dem. Rekommenderar stark denna fantastiska skola! Läs mer
  • Sara J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Toppenbra personal som hjälpte mig skräddarsy ett körkortspaket som passade just mig! Å fantastiska lärare med stort tålamod :) Läs mer
  • Jakob O skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag är väldigt nöjd! Köpte ett paket på 2 veckor där allt ingick. Dem var alltid väldigt stöttande och tog väl hand om en. De frågade alltid hur saker gick och om det fanns något de kunde göra för en. Dem överträffade mina förväntningar och jag skulle rekommendera dem i alla lägen! 5 av 5
    Det ända jag skulle kunna klaga på är vädret men det kan man ju inte styra över:) Läs mer
  • Samuel M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    När jag kom till trafikskolan var det inget strul alls. De visste vem jag va i receptionen och fick en att känna sig som hemma direkt. De såg till att man fått allting som man betalat för. Min körlärare var en dröm. Den bästa jag haft enda sen jag börjat köra bil. Han förklarade tydligt och långsamt och tog verkligen till sig tid tills jag förstod hur jag skulle köra och han gav ut kritik på rätt sätt och skålade verkligen inte .ed den bra kritiken när det gick bra. De var även snälla som lät mig köpa till Elevcentralen någon dag efter och framför allt så lyckades de boka om en körlektion när det krockade med min hemresa under helgen. Tänker rekommendera körskolan till alla jag känner för det va verkligen över all förväntan. Läs mer
  • Linda M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kanon bra! Hade världens bästa lärare , Magnus. Tog en intensivkurs på 1 vecka och vips så hade jag mitt körkort. Läs mer
  • Alain T
    Alain T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag fick mycket kunskap som jag behöver för att Kunna ta körkort. Läs mer
  • Anton N skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag gick en intensivkurs under två veckor där jag fick hjälp med både det praktiska och teoretiska. Lärarna var trevliga, duktiga och pedagogiska. Trafikskolan var fantastiskt bra och jag finner inget att anmärka på. Läs mer
  • Caroline R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jättebra trafikskola! Jag köpte en intensivkurs i en vecka och personalen var så hjälpsam. De fixade fram ett schema som passade mig, de hjälpte mig med alla möjliga frågor och funderingar jag hade, peppade mig inför båda proven och väldigt bra trafiklärare! Jag rekommenderar verkligen den här trafikskolan! Överträffade mina förväntningar. Tack för hjälpen hela vägen till mitt körkort! 😄🌟 Mvh Caroline Läs mer

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping