Alla kategorier Trafikskola Östergötland Norrköping Centrums Trafikskola Norrköping

Centrums Trafikskola Norrköping

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping — Visa karta

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen!

Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt!

Du kan självklart också ta körkort helt i din egen takt genom att själv bestämma hur ofta du vill köra och om du vill läsa teorin på egen hand eller hos oss i centrala Norrköping.

Läs vad 178 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping

• 2019-04-16

Mogos Y skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Alla är glada och hjälpsamme bästa trafikskolan Läs mer
  • 2019-04-16

Abdi J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bästa trafikskola.
    Jag har lärt mig mycket från er.
    Glada personal, och lärare som är roliga. Läs mer
  • 2019-04-10

Wilma O skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Körlärarna ä inte så bra men dom i reseptionen ä as bra o snälla Läs mer
  • Sara P

2019-04-10

Sara P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tog en 2 veckors intensivkurs och är dundernöjd! Blev stöttad och peppad hela vägen!
    Det är en väldigt familjär stämning och alla är supergoa! Plus i kanten att jag lyckades ta körkortet på första försöket också! Läs mer
  • 2019-04-09

Linda N skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tog en intensivkurs. Väldigt trevliga och bra bemött. Både av receptionisterna och körlärararna. Kändes som de kämpade med en till målet. Precis som det ska vara. Teorilektionerna är toppen.

Enda negativa jag kan säga är att priset är alldeles högt. Och har lite blandade åsikter om att lektionerna är 80 min. Överlag var jag nöjd. :) Läs mer
  • 2019-03-28

Sally S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Rekommenderar inte!! Fick köra med sex olika lärare (p.g.v att de har brist om tider!!) och varje lärare har olika info om samma sak
    Det är mycket saker som gör att jag inte rekommenderar den här skola
    Dålig upplevelse! Läs mer
    2019-04-02 Centrums Trafikskola svarar Sally S
    Hej Sally. Jätte tråkigt att du upplevt det så hos oss. Som du säkert märkt är vi väldigt eftertraktade och därav så fullbokade, har man då en tidspress så är de väldigt svårt för oss att boka in på samma lärare. Och detta har vi informerat vid bokning.
    Vi alla är olika individer och lär och tolkar information på olika sätt. Vi gör så gott vi kan och du är fortfarande varmt välkommen för att slutföra din utbildning hos oss 💐
  • 2019-03-27

David A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte en tvåveckors intensivkurs, eftersom jag klarade både kunskapsprovet och körprovet kan jag inte klaga på något.
    Utmärkt trafiklärare vid namn Ano som jag hade mest av tiden. Läs mer
  • 2019-03-11

Lovisa G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    En fantastisk trafikskola. Ofantlig snäll o familjär personal. Hjälper o stöttar en hela vägen. Fick mitt schema exakt efter önskemålen som passade mig, var aldrig några problem.
    En otroligt seriös trafikskola jag varmt rekommenderar.
    Dom pushar o peppar o väldigt pedagogiska i sitt utlärande.
    Jag är jättenöjd o färdig med mitt körkort som jag i början trodde näst intill var omöjligt då jag gått på annan körskola innan. Här lärde man sig snabbt o utvecklades tack vare den otroligt kunniga personalen.. Läs mer
  • Åsa Q

2019-02-27

Åsa Q skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag har köpt en intensivutbildning för automatbil. Jag körde 27 lektioner a 40 min på cirka 10 dagar. Det blev lite väl intensivt och jag klarade inte körprovet. Jag körde hemma i cirka 1,5 månad och klarade sedan provet. Jag har hela tiden blivit positivt och vänligt bemött. Proffsiga körlärare och tillmötesgående receptionister. Läs mer
  • 2019-02-25

Hanna G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Dem bemöter en bra och ställer upp om man behöver hjälp med körkortet och ger bra råd Läs mer
  • 2019-02-09

Sara G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Blev väldigt väl bemött och kände mig genast trygg. Körde med flera instruktörer men mest med Yvonne. Hennes erfarenhet är påtaglig och jag lärde mig mycket av henne. Alla anställda från chefen till receptionisterna får en att känna sig hemma. Det märks att de alla vill att du ska lyckas.
    Efter 15 lektioner tog jag teorin och uppkörningen på första försöket.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Reynaldo G

2019-02-08

Reynaldo G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Trevliga lärare och haft mycket nytta av lektionerna! Läs mer
  • 2019-01-15

Leo L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Växlade mellan 4 olika trafiklärare, alla grymt bra! Läs mer
  • 2018-12-23

Nathalie M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte några lektioner. Trevlig och hjälpsam personal. Bra lärare. Läs mer
  • 2018-12-08

Sara T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Väldigt trevliga och kompetenta körlärare som på ett pedagogiskt sätt lär ut körning så man verkligen lär sig på riktigt. Rimliga priser, grym kundservice av tjejerna i receptionen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-08

Ting H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte en 31 lektioners paket plus några lektioner extra innanför körprovet. Har aldrig kört bil innan jag kom till centrum trafikskolan. Fick lära mig allt från början. Jag minns alltid de första lektionerna hur mina händer skaka och hur panik jag var när vi var ute för trafiken. Tack för allt stöd och hjälp , jag lyckas fått min körkort i så kort tid vilken jag hade inte förvänt. Läs mer
  • 2018-12-07

Carolina W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett två-veckors paket för att ta körkort. Duktiga och trevliga lärare, ett varmt bemötande och klarade med deras hjälp att ta körkortet. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2018-11-26

Mohammad S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag har fått så mycket lektioner som jag behövde o jag har lärt mig mycket. Läs mer

Ruah A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tack så micke det varit underbart skolan o lärare Läs mer

Hanna S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag hade kört en del själv och valde därför att ta en kortare intensivkurs. Tyckte verkligen att det hjälpte mig och ”finslipade” min körning. Tog i slutet av kursen äntligen mitt körkort! Läs mer

Natnael Z skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte trevlig personal! Jag blev hjälpt igenom hela utbildningen, inget kändes oklart. Engagerade och kunniga lärare med ett riktigt driv att utbilda. Jag är mer än nöjd! Läs mer
  • Lara J

2018-11-24

Lara J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag fick mycket hjälp av eran erfarna läraren.jag är nöjd och rekommenderar centrumstrafikskolan till alla som vill ta körkort Läs mer
  • Daniel S

2018-11-22

Daniel S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Efter två veckors intensivkurs klarade jag teori- och körprov galant. Jag hade kört en del innan men fick hjälp att sätta grunderna ordentligt och få alla delar av körningen på plats. Efter den utbildning jag fick känner jag mig mycket trygg även i Stockholmstrafiken.

Teorin fick jag studera in på egen hand med stöd av inlärningsfrågor och övningstest. Det passade mig utmärkt.

Att få göra proven direkt inpå utbildningen var en viktig faktor för mig i valet av utbildare och utbildningsort.

Norrköping är dessutom en mycket trevlig stad - till och med i november. Läs mer

Fredrika D skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte trevligt personal i receptionen 😊blev alltid bra bemött.
    Bra lärare
    Bra tider
    Rekomenderar verkligen till andra 😀 Läs mer

Agnes L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Gick intensivkurs hos Centrums trafikskola i en och en halv vecka och kom hem med ett körkort! Trevligt och proffsigt ställe, stort tack till allihopa och speciellt tack till Huner! Läs mer

Nellie F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte det största paketet med 31 lektioner och tyckte min upplevelse var fantastisk. Man möts av bra personal både i receptionen och i bilen. De ser verkligen till att du får ut så mycket som möjligt av varje lektion. Rekommenderar till alla Läs mer
  • 2018-11-06

Axel E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett paket med 30 körlektioner och intensivkurs, bra att det finns att välja! Bra lärare, mötte förväntningarna. Läs mer
  • 2018-11-05

Tove P skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    En bra trafikskola. Bra planering, jag fick möta många trafiklärare vilket var bra för att få olika inputs och det minskade nervositeten inför själva uppkörningen. Bra bemötande och hjälpsamma. Läs mer
  • 2018-10-07

Amani A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • 2018-10-07

Agnes W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag bokade en intensivkurs, alltså hade jag redan kört mycket hemma men jag kände att det var dags att ta allt samman och ta körkortet. Vilket jag också gjorde. På en vecka fick jag den hjälp och de råd jag behövde för att klara uppkörningen, vilket kändes så skönt och kul. Läs mer
  • 2018-10-05

Rebecca J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Ett seriös, målinriktat och positivt bemötande från min trafiklärare Yvonne! Läs mer

Oscar E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag gick en intensivkurs hos Centrums Trafikskola. Trevlig personal och trevliga körlärare som finns där i både med och motgång. Härligt gäng som jag kan tacka för mitt körkort 😀 Läs mer

Tommy L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kom med grundläggande kunskaper och 7 dagar senare var det klart. Mycket nöjd med hela genomförandet. Läs mer

Samira M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Super bra, duktiga och hjälpsamma Läs mer

Astrid M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Efter två års tragglande med privat övningskörande räckte det med 6 dagars intensivkurs för att jag skulle få mitt efterlängtade körkort. Proffsigt och vänligt bemötande från alla som jobbar på Centrums trafikskola. Jag är supernöjd! Läs mer

Ronja F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag bokade in en intensivutbildning i god tid under sommaren. Av personliga skäl avbröt jag intensivutbildningen och fick sprida ut resterande körlektioner under hela sommaren istället. Jag fick mycket god hjälp och dessutom nya vänner från personalen! Dessutom klarade jag både uppkörningen och teorin trots motgångar. Med personlig hjälp av receptionisterna löste sig allt och jag är väldigt tacksam! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Therese H

2018-09-06

Therese H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Fick all den hjälp jag behövde och hade världens bästa körlärare, klarade både teoriprov och körprov på första försöken! Tack för hjälpen! Läs mer

Patrycja Z skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Denna trafikskola har verkligen hjälpt mig hela vägen till mitt körkort. Jag körde med alla lärare och tycker att alla är trevliga och föklarar saker på bra sätt. Jag kände att de verkligen bryr sig om sina elever och vill det bästa för alla. Jag kan även säga att det var bätte än vad jag hade förväntat mig efter dåliga upplevelser med andra trafikskolor! Rekommenderar denna skola till alla som vill ta sitt körkort snabbt och köra säkert, dessutom om man tar intensivutbildning med boende så kan man koppla av från vardagen och ha mini-semester. Läs mer

Stefan L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte en veckas intensiv kurs. Precis det jag ville ha speciellt utformat för mina behov till ett väldigt överkomligt pris. Stort pluss att alla lärare jag körde med var toppen! Väldigt pedagogiska och tydliga. Läs mer

Nathalie L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog en 2 veckors intensivutbildning på Centrums trafikskola och är väldigt nöjd! Jag hade knappt kört någonting innan men med mycket stöd och hjälp från både min körlärare och andra personalen från körskolan så gick det jättebra! Väldigt hjälpsam och trevlig personal. Kan absolut rekommendera Centrums trafikskola varmt! Läs mer

Sally M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Paket 31 körlektioner
    Jätte bra bemötning, lite förseningar till körlektionen men klarade allt på första försöket ändå så Läs mer
  • Felicia M

2018-07-22

Felicia M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte en intensivkurs på 2 veckor och är super nöjd med bemötandet från personalen på skolan, extremt hjälpsamma med att göra allt för att man ska klara uppkörningen samt teorin på bästa sättet. Jag tycker absolut att körskolan lever upp till det jag hade förväntat mig och lite till, rekommenderar dom verkligen :) Läs mer
  • 2018-07-22

Martin B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte en intensivkurs och hade knappt kört något alls innan. Jag fick ett mycket fint bemötande och efter 8 dagars utbildning hade jag körkortet i hand. Jag kan å det varmaste rekommendera denna körskola!
    / Martin Läs mer
  • 2018-07-20

Joanna V skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte minsta paketet som innehöll körlektioner samt teoriböcker och lån av bil till uppkörning. Mina förväntningar var inte så höga då Jag tvivlade mycket på mig själv och min körning efter att jag tidigare varit inskriven på annan körskola som jag blev mycket besviken på. Jag tycker att jag blev mycket väl omhändertagen på centrums trafikskola där jag känner att jag lärde mig mycket samt blev motiverad och peppad under min tid där. Trafiklärarna har mycket god kunskap inom ämnet och lär ut på ett pedagogiskt sätt vilket ledde till körkort för min del. Jag är mycket nöjd med centrums trafikskola och rekommenderar alla som vill ta körkort snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2018-07-19

Marin B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag körde ca 20 lektioner.
    Handledaren var väldigt bra och utbildade mig på ett professionellt sätt.
    Jag visste inget förens jag köpte paketet.
    Jag rekommenderar er varmt. Läs mer
  • 2018-07-18

Erik S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Gick en intensivkurs under 1 vecka. Jag blev bemött på ett bra sätt. Förväntningarna jag hade var att körskolan skulle ta mig på alvar och det gjorde dom. Det dom skulle kunna förbättra är att ge mera beröm under körningarna. När dom gav beröm kände iallfall jag att det gick bättre. Läs mer

Amanda T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog en veckas intensivkurs, jag kom dit med dåligt självförtroende men lämnade trafikskolan med mitt körkort!! kunde inte varit nöjdare, dom peppade verkligen mig och gjorde allt dom kunde för att jag skulle kunna få det rosa kortet! Läs mer

Akbar A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det är bästa trafikskola Och jättebra personalen Läs mer

Hugo B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra upplägg. Trevlig personal. Seriös approach. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2018-05-16

Kristoffer S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett intesinkurs paket på 2 veckor. Har blivit extremt väl bemött. Personalen har varit riktigt trevliga och det här varit extremt roliga 2 veckor och lyckades ta mitt körkort. Hade aldrig klarat de utan dom. Tack för allt. Läs mer

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping