Läs vad 273 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping 2

• 2020-12-03
    Alltid bra bemötande! Bra och trevliga lärare som är stöttande och lugna under körning. En riktigt bra trafikskolan, de förklarar med enklast och bästa sätt
    Akbar A
  • 2020-11-12
    bra Trafikskolan.jag vill rekommendera till alla mina van
  • 2020-11-12
    bästa trafikskolan i Norrköping , jättesnälla personalen och hjälpsamma .tack för att ni hjälper mig mycket att få körkort so snabbt .
  • 2020-11-01
    Mycket professionella och trevliga lärare! Fick körkort direkt. Rekommenderar till alla. Emad är bäst :)
  • 2020-10-30
    Jag är mycket nöjd ☺️ Och stor tack till er
    Rekommenderar till alla ta centrum trafikskolan 🙌
    Ruzanna Z
  • 2020-10-30
    Jag tog en 2 veckors intensive kurs och kunde inte blivit mer nöjd. Min lärare emad lärde mig från grund till körkort hur man skulle anpassa sig och köra i trafiken. Jag kunde inte varit mer nöjd att jag valde just centrums trafikskola.
  • 2020-10-01
    Väldigt bra på vissa grenar men kunde varit bättre i pris och inkluderat mer, men nöjd överlag då jag har körkortet
  • 2020-10-01
    Supertrevlig personal som hjälpte mig med min körning på ett väldigt pedagogisk och lärorikt sätt. Jag kände mig alltid välkommen och även om jag gjorde misstag så var de alltid positiva och hjälpsamma
    Emil B
  • 2020-07-21
    Gjorde 2 veckors intensivkurs.
    I stort sett aldrig kört bil innan.
    Skolan var bra och min handledare väldigt lärosam.
    Bilarna är lättkörda och bra.
    Skolan ligger centralt och även boendet man kan boka via skolan till ett förmånligt pris.
    Har bara bra att säga....
  • 2020-07-01
    Mycket professionella, trevliga och hjälpsamma lärare! Ställde upp i alla lägen och såg till att jag kunde utvecklas varje lektion. Lärde mig massor under de två veckor jag gick intensivkursen och klarade sedan körprovet!
    LUDVIG L
  • 2020-06-27
    Jag köpte paket två men fick lägga till tre lektioner mot slutet. Tyckte personalen i kassan tog emot mig bra och förklarade tydligt vad som skulle ske på exempelvis risk tvåan osv. Även trafiklärarna bemötte mig bra och lärde mig nya saker varje lektion. Hade totalt tre stycken lärare, men de flesta hade jag bara en. Han gav tydliga instruktioner om ”dagens lektion” och vad vi skulle träna på under nästa.

Tack vare centrums trafikskola tog jag mitt körkort.
  • 2020-06-26
    Super trevliga, hjälpsamma och stöttande! Rekommenderas starkt!
  • 2020-06-25
    Köpte intensivkurs på två veckor samt extra hjälp med teorin mycket nöjd med allt! Dom levde upp till alla mina förväntningar och bäst av allt jag klarade körkortet snabbt och smidigt med deras hjälp.
  • 2020-06-25
    Det var roligt och snabbt eftersom jag fick godkänd på lätt sätt och person tränarna var väldigt snäll och duktig
  • 2020-06-23
    Jag köpte körlektioner i pkt&några få lösa. Jag tyckte paketsystemet var bättre än att köpa enskilda hela tiden som jag tidigare på annan skola haft upplevelser av.

Jag blev bemött väl av handledare och receptonisten som jag hade mest kontakt med.

Jag hade förväntningar att få fler körlektioner än min andra skola kunde erbjuda, samt även att kunna köra även under sommaren, om jag skulle behöva fler lektioner eller om jag hade misslyckat uppkörningen. De hade mer tid vilket jag uppskattade. Då jag ville ta körkort snabbare än just juni. Allt jag behövde var mängdträning i mängder innan uppkörning. Och jag tkt körskolan gjorde upp en bra plan för mig.

Bra körpaket,hjälpsam lärare och receptionist som hittade ett alternativt sätt att förklara undervisningen på tyckte jag,bra priser,rekkomenderar.
  • 2020-05-22
    Jag köpte körlektioner och de har bemött mig bra.

Företaget har trevliga personal som hjälper till hela vägen.
  • 2020-05-22
    Bra upplägg, väldigt kompetenta. Rekommenderas varmt!
  • 2020-05-20
    Bra.
    Huner var mkt bra lärare.....,........
  • 2020-04-21
    Jag köpte ett paket och jag fick mer förtroende när jag övningskörde i Centrum trafikskola. Min upplevelse var super bra.
  • 2020-04-21
    Bra upplägg och stöttande hela vägen. Både min egen instruktör och de övriga. Stort plus för kundservice i receptionen.
  • 2020-04-19
    Jag valde körkortspaket 3 och rekommenderar verkligen det paketet. Bra bemötande och pedagogiskt utlärningsätt. Tog körkortet (automatik) på två veckor som jag hade hoppats på. Det går om man tar hjälp av alla tillgängliga resurser som finns från körskolan.
  • 2020-04-16
    Jätte bra trafiklärare, hade en intensivkurs på 2 veckor hade aldrig kört bil innan! Blev väldigt imponerad på hur bra trafiklärarna var!
  • 2020-04-10
    Jag har köpt "intensiv 2 veckor" paketet.
    Information på båda teori delen & under kör lektioner hjälper att man ha inklusiva förståelse för alla situationer.
    Samarbetande lärare & hjälpsam personlen.
    Bassam A
  • 2020-04-10
    jag tog en intensiv vecka samt 4 separata lektioner.
    personalen på företaget var trevliga och förstående. enkla att pratta med.

Jag hade inte några förväntningar. hoppades bara på att de kunde hjälpa mig att utveckla min körning vilket de gjorde och jag är väldigt tacksam för det.

Alla jag träffade var väldigt snälla och förstående över min situation. de hjälpte mig att utveckla min förmågan samt så var deras stöd och goda råd väldigt skönt att ha då man inte inte hade klarat uppkörningen innan.
  • 2020-04-09
    Jag köpte stora paketet och det räckte väl när jag skulle ta körkortet , bemötande var bra alla var trevliga och lärde mig allt jag behöver veta när jag ska ut och köra i trafiken , har nog aldrig varit så nöjd som när jag har kört med er skola :D
  • 2020-03-18
    تعالم ممتاز جدا وشكرا على جهودكم المبذولة
  • 2020-03-16
    Jag köpte centrums trafikskolas största ”körkortspaket”. Alltså en intensivkurs på 2 veckor. Alla som jobbar där är vänligt bemötande och verkar väldigt måna om att man ska klara att ta körkortet på 2 veckor.

Om man klarar det på 2 veckor eller inte är ju olika från person till person. Det beror på hur mycket tidigare erfarenhet man har, hur snabblärd man är osv.
    Jag hade ingen körvana sedan tidigare och klarade inte uppkörningen efter de 2 planerade veckorna. Som tur var hade jag tid att stanna kvar några dagar extra för att öva och sedan köra upp igen.
    Under hela denna process var centrums stöttande och förstående.

Något som jag hade önskat är att jag fått köra med olika lärare under min intensivkurs, det är bra att vänja sig med att köra med olika människor. Men tycker att det är bra att köra med en och samma lärare när man lär sig grunderna.

Jag har centrums trafikskola att tacka för att jag nu har körkortet! Så tack!
  • 2020-03-11
    Super nöjd att jag valde centrums trafikskola. Alltid trevligt bemötande!
  • 2020-03-11
    Köpte en och en halv veckas paket.
    Blev bemött väldigt väl av både handledare och receptionist.
    Isam var otroligt pedagogisk och har rekommenderat just honom till flertal kompisar.
    /Vincent
  • 2020-03-11
    Kom till centrum trafikskola efter ett misslyckande på en annan enligt mig dålig körskola, fick otroligt mycket hjälp och dom var väldigt pedagogiska och stöttande.
    Gav dom en 4 av 5 dock för att det fanns en lärare som höll på och sucka och himla med ögonen bär man gjorde fel och kändes väldig oprofessionellt annars extremt bra👍.
  • 2020-03-11
    Bra lärare rakt igenom. Mycket nöjd!
    Rickard N
  • 2020-02-07
    Jag fick allt hjälp jag behövde😊👍
  • 2020-02-05
    Jag blev bemött på ett mycket bra sätt. Personalen var trevliga och hjälpsamma. De försökte anordna prov datum så snabbt som möjligt och det gjorde så att jag hade möjligheten att ta körkortet. Jag skulle verkligen rekommendera Centrums Trafikskola eftersom de gör allt för att kunna hjälpa sina kunder att nå sina mål.
  • 2020-02-05
    Jag tycker ni är dom bästa trafikskolan
  • 2020-01-29
    Jag köpte allting separat. Jag blev bemöt på ett trevligt sett av alla faktiskt. Jag förväntade mig precis de som trafikskolan erbjöd.
    Intensiv
    Jättebra
    Att klara kortet på första försöket
    Allt gick galant!
  • 2020-01-04
    Jag köpte det största paketet och det funkade jättebra både med betalningen och planeringen. Att dem fixade nya tider även om jag nt kunde den lektionen osv. Bra trafikskola och rekommenderas
  • 2020-01-04
    Det var fantastiskt bra för mig!
  • 2020-01-02
    - Jag köpte KÖRKORTSPAKET 2.
    - Duktiga och snälla personal och körlärare.
    - Jag fick körkortet på första försök på båda prov.
    Bashar D
  • 2020-01-02
    Jag köpte intensivkurs. Det hela var bra men ibland lite rörigt då jag fick köra med väldigt många olika lärare.
  • 2020-01-02
    Trevlig pesonal som gör allt för att få en lyckas med sitt mål att ta körkort.
  • 2019-12-11
    Bra lärare och god bemötande
  • 2019-12-11
    Gick snabbt och fick mycket stöd av all personal
  • 2019-12-11
    Smidigt och enkelt samt fantastisk bra personal.
  • 2019-12-11
    Allt var super bra och alla ni va jätte bra till hjälp, tack så jätte mycket för hjälpen och jag kan verkligen rekommendera eran körskola
  • 2019-11-24
    Jag var på intensivkurs i Norrköping på 10 dagar, och körde minst 3 lektioner per dag. Gjorde och klarade teoriprovet under denna period. Körskollärarna ansåg inte att jag var redo för att köra upp så vi bokade en ny tid. Åkte upp till Norrköping varje helg fram till min uppkörning som jag då klarade!

Jag skulle rekommendera att använda sig av Centrums trafikskola, det är bra lärare som alla har olika utbildningsstil.

Om man letar efter en intensivutbildning och inte bor i Norrköping ska man vara medveten om att får relativt många spårvagnar här (något som jag inte var medveten om!
  • 2019-11-21
    Otroligt hur bra personal och lärare det finns på Centrum!
  • 2019-11-21
    Jag köpte bara lektioner av dom. Blev bra bemöt av alla personal och fick lära mig mycket
  • 2019-11-01
    Köpte ett paket med risketta, risktvåa, körlektioner m.m i mars 2019. Har sen dess fått jättebra hjälp i receptionen, superbra lärare som fått riskettan och risktvåan att bli roliga och lärorika och en grym körlärare. Tack vare dem klarade jag uppkörningen på första gången. 5/5 stjärnor i betyg.
  • 2019-10-29
    Tog några körlektioner och lånade bil till uppkörningen. Det här är den bästa trafikskola i hela Norrköping. De är kunniga och är inte ute efter att lura dig, utan här sträver de efter att lära dig. Jag är jätte nöjd och tack vare Centrumstrafikskola har jag idag körkort. 5 av 5 🚗