Alla kategorier Trafikskola Östergötland Norrköping Centrums Trafikskola Norrköping

Centrums Trafikskola Norrköping

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping — Visa karta

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen!

Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt!

Du kan självklart också ta körkort helt i din egen takt genom att själv bestämma hur ofta du vill köra och om du vill läsa teorin på egen hand eller hos oss i centrala Norrköping.

Läs vad 129 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping

• Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte ett intesinkurs paket på 2 veckor. Har blivit extremt väl bemött. Personalen har varit riktigt trevliga och det här varit extremt roliga 2 veckor och lyckades ta mitt körkort. Hade aldrig klarat de utan dom. Tack för allt. Läs mer
  • Jakob E
    Jakob E skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Den här körskolan lever upp till sitt rykte att hjälpa körkortselever hela vägen fram! De är otroligt hjälpsamma och vill att du ska lyckas! Läs mer
  • Mathias G
    Mathias G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog en två veckors intensivkurs och klarade teoriprovet samt uppkörning på första försöket. Trevliga lärare/receptionister. Väldigt bra skola som jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • Emina H
    Emina H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Ångrar inte en sekund att jag valde centrums trafiksskola! Super trevliga och hjälpsamma! Läs mer
  • Kenny R
    Kenny R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra trafikskola och väldigt bra personal Läs mer
  • Hampus J
    Hampus J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Köpte risk 1 samt halka + onlineprov o 3 körlektioner. Väldigt bra receptionist o de lärare jag fick ha höll en hög nivå. Anpassade lektioner utefter behov, lättkörda bilar Läs mer
  • Nathalie N
    Nathalie N skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Två veckors intensivutbildning!
    Fantastiskt trevlig, kunnig och bemötande personal. Ville verkligen vara till hjälp!
    Rekommenderar gärna till andra! Läs mer
  • Viveca G
    Viveca G skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Världens bästa skola! Så omhändertagna, trevliga och hjälpsamma. Tog en intensivkurs på två veckor och klarade både uppkörningen och teoriprovet på första försöket. Alla trafiklärarna är kunniga och professionella, Martina som var min trafiklärare kan jag varmt rekommendera. Stort tack! Läs mer
  • Nina S
    Nina S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bra bemötande och trevlig scervice. Läs mer
  • Najah D
    Najah D skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Hjälpsamma och bra handledare Läs mer
  • Rebeka W
    Rebeka W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tycker att bemötandet värt riktigt bra o och även tålamodet med körningen.! Tack vare deras tålamod jag klarade detta!! Riktig bra folk som jobbade! Läs mer
  • Nea M
    Nea M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jättenöjd! Tog mitt körkort på 8 dagar och fick all hjälp, stöttning och pepp jag behövde för att klara det! Läs mer
  • Carolina M
    Carolina M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Familjärt bemötande, mån om den blivande bilisten, uppstyrt schema och en svår, men bra, stad att lära sig köra bil i! Läs mer
  • Tuva K
    Tuva K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    På mail - lite oklart ibland vad som gäller.

På trafikskolan - bra bemötande, bra lärare, noggrannhet, vill elevernas bästa, väldigt bra! Läs mer
  • Mikaela W
    Mikaela W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag gick en två veckors intensivutbildning och bemötandet har varit fantastiskt från första telefonsamtalet till dagen jag skulle åka hem :))

Jag är jätteglad att jag valde att gå på just Centrums Trafikskola och kan varmt rekommendera dem till alla som funderar på körkort och trafikskola! Läs mer
  • Elias K
    Elias K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Det var en bra upplevelse och tränarna var bra och snälla. jag utnyttjade deras erfarenhet för att få körkortet Läs mer
  • Mohamed Izzat A
    Mohamed Izzat A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Centrum trafikskola är bra trafikskola . De har duktiga personal . Läs mer
  • Isabella R
    Isabella R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Personalen ger ett trevligt och personligt bemötande och kämpar för att man ska lyckas som elev Läs mer
  • Belma L
    Belma L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag köpte det stora körkortspaketet och fick ett anpassat körschema kvällstid då jag pendlar mellan Norrköping och Stockholm varje dag. Detta hade inte gått att lösa på någon annan trafikskola och jag fick en helt fantastisk lärare, Magnus! Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är för hjälpen som jag fått och kan inte nog rekommendera trafikskolan. Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket trots att jag knappt suttit i en bil tidigare. Jag trodde inte att detta var möjligt på ett par månader och vill tacka alla på körskolan för oerhört fin hjälp! Läs mer
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Helt fantastiska människor som är samlade på ett och samma ställe. Jag fick köra med nästan alla handledare och alla var proffsiga och väldigt duktiga på att lära ut. Jag fick mitt körkort på 3 veckor tack vare dem. Rekommenderar stark denna fantastiska skola! Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Toppenbra personal som hjälpte mig skräddarsy ett körkortspaket som passade just mig! Å fantastiska lärare med stort tålamod :) Läs mer
  • Jakob O
    Jakob O skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag är väldigt nöjd! Köpte ett paket på 2 veckor där allt ingick. Dem var alltid väldigt stöttande och tog väl hand om en. De frågade alltid hur saker gick och om det fanns något de kunde göra för en. Dem överträffade mina förväntningar och jag skulle rekommendera dem i alla lägen! 5 av 5
    Det ända jag skulle kunna klaga på är vädret men det kan man ju inte styra över:) Läs mer
  • Samuel M
    Samuel M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    När jag kom till trafikskolan var det inget strul alls. De visste vem jag va i receptionen och fick en att känna sig som hemma direkt. De såg till att man fått allting som man betalat för. Min körlärare var en dröm. Den bästa jag haft enda sen jag börjat köra bil. Han förklarade tydligt och långsamt och tog verkligen till sig tid tills jag förstod hur jag skulle köra och han gav ut kritik på rätt sätt och skålade verkligen inte .ed den bra kritiken när det gick bra. De var även snälla som lät mig köpa till Elevcentralen någon dag efter och framför allt så lyckades de boka om en körlektion när det krockade med min hemresa under helgen. Tänker rekommendera körskolan till alla jag känner för det va verkligen över all förväntan. Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kanon bra! Hade världens bästa lärare , Magnus. Tog en intensivkurs på 1 vecka och vips så hade jag mitt körkort. Läs mer
  • Alain T
    Alain T skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag fick mycket kunskap som jag behöver för att Kunna ta körkort. Läs mer
  • Anton N
    Anton N skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag gick en intensivkurs under två veckor där jag fick hjälp med både det praktiska och teoretiska. Lärarna var trevliga, duktiga och pedagogiska. Trafikskolan var fantastiskt bra och jag finner inget att anmärka på. Läs mer
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jättebra trafikskola! Jag köpte en intensivkurs i en vecka och personalen var så hjälpsam. De fixade fram ett schema som passade mig, de hjälpte mig med alla möjliga frågor och funderingar jag hade, peppade mig inför båda proven och väldigt bra trafiklärare! Jag rekommenderar verkligen den här trafikskolan! Överträffade mina förväntningar. Tack för hjälpen hela vägen till mitt körkort! 😄🌟 Mvh Caroline Läs mer
  • Moa D
    Moa D skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Så tacksam för all hjälp jag fick hos centrums trafikskola. Klarade både teori och körprov på första försöket, skulle inte gått utan er och det underbara bemötandet spec när jag var som ett nervvrak innan proven!
    Skulle absolut rekommendera er till alla!
    TACK från Stockholm Läs mer
  • Sherbl K
    Sherbl K skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Stort tack till er centrumtrafikskolan Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tog intensivkurs 1,5v med halkbana, teori och uppkörning - trodde inte det skulle vara möjligt att klara av men alla var supertrevliga och stöttande så det gick jättebra! Jag fick köra med nästan alla instruktörer vilket var jättebra att få olika perspektiv och de anpassade verkligen lektionen till det jag behövde. Tack så jättemycket alla på Centrums Trafikskola, jag kan varmt rekommendera dem till andra! Läs mer
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Mycket trevligt bemötande och hjälpsamma när det inte funkade med tider då man jobbade samtidigt.
    Valde medium paketet och köpte till en del kör lektioner.
    Bytte mellan 5-6 olika körlärare då det kunde hjälpa mig i min utväckling att bli en bättre och säkrare förare.
    Jag trivdes med min tid på centrums trafikskola, utan dem hade jag inte kunnat klara körkortet på så kort tid som ett halv år. Var väldigt osäker på mig själv men tack vare dem så fick jag modet och självsäkerheten att våga tro på mig själv och min körning.

Tack Läs mer
  • Frida S
    Frida S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag gick en skräddarsydd intensivkurs som var toppen och passade mig perfekt. En av få trafikskolor som hade möjlighet till detta, jättebra service där! Lärarna var väldigt bra och pedagogiska och allt var över mina förväntningar, rekommenderar varmt! Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Otroligt fin personal!! Man känner sig så välkommen och väl omhändertagen. Läs mer
  • Yasmin M
    Yasmin M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Otroligt trevlig personal som är seriösa och lär ut på bästa sätt. Även trivsamma bilar, fräscha lokaler, nära till stan och jag är så glad för att jag valde centrum trafikskola och därför bli jag godkänd på uppkörningen av första försöket ... Läs mer
  • Isabella R
    Isabella R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Tog en intensivkurs i manuell bilkörning i två veckor hos Centrums Trafikskola och de överträffade mina förväntningar. Vänligt bemötande av all personal på skolan, proffsiga och kunniga samt otroligt stöttande och hänsynsfulla. Är väldigt nöjd med min upplevelse där. Läs mer
  • Ajten W
    Ajten W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag är super nöjd med deras bemötande och kunskap att lära oss. Läs mer
  • Evelina A
    Evelina A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Helt underbara människor som hjälpte mig så mycket och stötta mig i allt. Ni är grymma ❤️ Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tycker att centrums trafikskola har varit jätte trevliga mot mig och de har hjälpt mig bättre än vad jag hade hoppats på Läs mer
  • Emil B
    Emil B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Bemötantet var mycket bra och poestivt. Körlärarna var väldigt Drivande och gjorde allt för att jag skulle lyckas. Läs mer
  • Mathilda J
    Mathilda J skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jättenöjd med min tid på Centrums trafikskola. Man kände sig alltid välkommen när man klev innanför dörren. Alla hälsade och samtalade med en. Det var inte tråkigt eller jobbigt att behöva gå till skolan, utan man hade alltid roligt under vägens gång. Läs mer
  • Jonathan L
    Jonathan L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Toppklass, rekomenderas starkt om du vill ha körkort snabbt Läs mer
  • Alice S
    Alice S skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Professionellt bemötande, bra handledare och bra upplägg på lektionerna. Bilarna känns säkra och allt sker i din takt. Läs mer
  • Alexandre B
    Alexandre B skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Skulle rekommendera denna skola för alla och har nog redan gjort det! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Kunniga lärare med mycket tålamod. Engagerade receptionister och härlig stämning bland eleverna. Rekommenderar verkligen Centrums trafikskola. Läs mer
  • Astrid R
    Astrid R skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag tog körkort på en intensivkurs med Centrums trafikskola. Jag lärde
    mig hur mycket som helst och det var en tydlig läroplan så planeringen var utmärkt och det passade mig perfekt!!! Läs mer
  • Fatimah H
    Fatimah H skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Ett stort tack till Centrums trafikskola och extra Stort Tack till bästa Yvonne och Isam som har haft så mycket tålamod med mig vid körlektionerna, och Karina som gör ett super jobb i receptionen! Och ditt stöd, jag är så glad att jag valt er.. Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jag fått bra hjälp o bra bemötande av alla som kobbar. Läs mer
  • Christian M
    Christian M skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Jätte trevlig personal och ansträngde sig verkligen för mitt mål, vilket jag kom fram till. Läs mer
  • Fanny A
    Fanny A skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    En toppen trafikskola som alltid peppade när de kändes tufft och hjälpte till med allt ! Kan varmt rekommendera centeums trafikskola. Läs mer
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Centrums Trafikskola Norrköping
    Receptionisterna var exakt lika glada och engagerade som lärarna vilket var motiverande för min del. De levde upp till mina förväntningar och lite till. Att de lyckades få mig att ta mitt körkort till det datum vi bestämde kändes fantastisk & jag är väldigt glad att jag valde att gå på den här körskolan. Jag köpte tjänsterna Large Paket & intensivkurs. Läs mer

Repslagaregatan 42, 602 45 Norrköping