Centrums Trafikskola Norrköping

Från handledarutbildning via teori och praktik till körkort - vi är med dig hela vägen!

Vill du ta körkort snabbt? Vi erbjuder intensivutbildningar med boende i närheten och professionell hjälp med teorin så att du blir redo till uppkörning på 1-2 veckor. Utbildningarna startar varje måndag året runt!

Du kan självklart också ta körkort helt i din egen takt genom att själv bestämma hur ofta du vill köra och om du vill läsa teorin på egen hand eller hos oss i centrala Norrköping.

Läs vad 315 kunder tycker om Centrums Trafikskola Norrköping 2

2022-09-07 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsig körskola! Allting har fungerat bra, från första kontakten till att körkortet var klart. Kunniga körskolelärare som gav många bra tips under utbildningens gång. Tack vare centrums trafikskola klarade jag allting på första försöket, har bara bra saker att säga om dom 😊👍
    Hej Irika! :) Tack snälla för din superfina recension om oss på Centrums Trafikskola. Vi blir så glada att höra att du är nöjd med din körkortsutbildning. Vi tackar för din tid hos oss och gratulerar till körkortet som du lämnade oss med! Ta hand om dig nu <3 Vänliga hälsningar, Julia Centrums Trafikskola Norrköping
    2022-08-27 Insamlad av företaget
    Fantastisk utbildning för pengarna. Trevlig och kunnig personal från såväl receptionist till riskutbildare och trafiklärare!
    Hej Adam! Tusen tack för dina otroligt fina ord om oss på Centrums trafikskola. Så härligt att du är nöjd med din vistelse hos oss. Stort grattis till körkortet som äntligen blivit ditt! Vi önskar dig all lycka. Ta hand om dig :) Bästa hälsningar, Julia Centrums Trafikskola Norrköping
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Helt fantastisk körskola!
    Vill tacka er för att ha hjälpt mig med körkortet. Ni är proffsiga och engagerade i det ni gör. Tjejerna på kontoret är helt fantastiska!! Så fint bemötande från er. Ni är bäst! Jättetack till min lärare Rashed Oria för att ha stöttat och motiverat mig, men framförallt för att du trott på mig och uppmuntrat en.

Dede
    Hej Dede! Vilka fantastiskt fina ord du delar med dig utav. Tack snälla för din recension. Vi blir så glada av att höra att du är nöjd med din utbildning hos oss på Centrums trafikskola. Stort grattis till körkortet som blev ditt efter endast två veckor av körning. Vi önskar dig allt gott :) Varma hälsningar, Julia Centrums Trafikskola Norrköping
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Jag tackar så mycket för denna fina o lärorika tiden hos Centrum trafikskola. man verkligen lär sig bättre och snabbare hos dem. Stark rekommenderar intensiva kurser under två-tre veckor🙂 🙌🏻
    2022-06-15 Spontant omdöme
    Väldigt kompetent personal, riktigt bra risketta och introduktionskurs! De teoretiska utbildningarna genomfördes på ett utomordentligt sätt och jag lärde mig mycket mer än vad jag trodde!

Dessvärre så upplever jag att de under körlektioner pratar väldigt mycket i telefonen (ofta privata samtal som inte verkar särskilt akuta).Jag kan inte säga om det är ett generellt problem eller om det bara är just jag som haft otur med min lärare.

Utöver detta så tycker jag att personalen verkar trevlig och har goda kunskaper.
  • Jehad I
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Alla som jag träffat där i centrums trafikskola de var jättesnälla och hjälpsamma. Jag vill tacka alla utan de aldrig kommer jag bli godkänd.
    Taaaaaaaaaack 💐😘
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Sverige’s bästa Trafikskolan, det har alltid bästa kund bemötande.
    2022-06-03 Insamlad av företaget
    Har bara bra att säga! Alla var super snälla och trevliga. Jag köpte en intensivkurs, kom dit och kunde i princip inte köra bil alls och efter 2 veckor så åkte jag hem med ett körkort =) Så stort tack till alla på Centrums trafikskola, körde med några olika lärare men såg inte det som något negativt utan tvärtom då alla har olika sätt att lära ut på. Rekommenderar starkt denna trafikskola!
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    De som jobbar på den har trafikskolan de är jätte snäll och trevlig, Jag köpte intensivkurs på två veckor och jag klarar körkortet. Tusen tack för er hjälp
    2022-05-10 Insamlad av företaget
    Hej, jag är mycket nöjd med hur personalen är utbildad och skötte sig. Allt var toppen.
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Professionella & jättebra.
    Jättetrevlig personal, både körlärarna samt de på receptionen.
    2022-02-20 Insamlad av företaget
    Super trevlig och hjälpsam personal. Jag tog en 2 veckors intensivkurs hos dom och åkte hem med ett körkort! Rekommenderar dom till alla jag pratar med!
    2022-02-18 Insamlad av företaget
    Bästa och professionell lärarna, så himla nöjd med trafikskolan 👏🏻👏🏻
    2022-01-10 Spontant omdöme
    Min dotter gick en intensivkurs och klarade körkortet under jullovet. Stort tack till Faryad som var både pedagogisk och stöttande.
    2021-12-13 Spontant omdöme
    Körkort på 5 lektioner, bästa körkskolan och bästa läraren Emad som var till mycket stöd!!
  • JIMMY M
    2021-12-12 Spontant omdöme
    Körkort på två veckor utan tidigare erfarenhet!
    Jag kunde knappt starta en bil när jag kom till trafikskolan. Tack vare min väldigt kunniga, pedagogiska lärare Emad lyckades jag lära mig det som krävdes! Hade även Marcus ett par lektioner, också riktigt bra! Han höll även i riskettan som var betydligt intressantare än jag kunde ana.

Stort tack till Emad & Centrum Trafikskola!
    2021-11-19 Spontant omdöme
    Mycket bra körskola, shout out till kung Adis!!
    2021-11-13 Spontant omdöme
    En extremt bra trafikskola som förbereder dig för alla moment för både körprov och framtida körning, kom dit ifrån Göteborg å de var helt värt de.
  • Gustav Eskil E
    2021-11-03 Spontant omdöme
    Mycket bra trafikskola, underlättade med allt det praktiska och min lärare Emad var fantastisk! Pedagogisk, lugn och säker på sin sak. Kunde inte vara mer nöjd! Tamam!
    2021-10-22 Spontant omdöme
    Fantastisk trafikskola med trafiklärare som prioriterar eleven och dess behov i allra högsta grad. Trafiklärarna är mycket bra på att lära ut och gör det på en professionell nivå. Ett extra stort tack till Marcus som trodde på mig under hela processen och som alltid gjorde allt för att jag skulle förstå. Fantastisk personal!
  • ARDITA M
    2021-10-08 Spontant omdöme
    Tack så mycket centrums!! Alltid så hjälpsamma och trevliga, kommer fortsätta rekommendera er till alla jag känner! Speciellt tack till Emad som gjorde allt så roligt och lätt att förstå :)
  • Oliver Nils Erik L
    2021-08-13 Spontant omdöme
    Tack så hemskt mycket centrum för en super bra och snabb körkorts utbildning hos er.
    Stort tack till Emad bästa körläraren
    2021-08-04 Spontant omdöme
    Äntligen har jag körkort!
    Efter en två veckors intensivkurs på Centrums Trafikskola så fixade jag uppkörningen. Jag hade övningskört privat i perioder (när jag var 20 och 30 år gammal) men aldrig kommit så långt att jag skrivit teorin eller gjort en uppkörning. En intensivkurs kändes lite som sista chansen. Tack vare min fantastiska lärare Emad, som med stort tålamod och kunskap vägledde mig både genom grunder och finlir, kände jag mig redo för uppkörningen. Även om det givetvis var väldigt nervöst. Jag rekommenderar varmt Centrums Trafikskola - mycket trevliga och kunniga lärare som såg vad jag behövde och gav mig alla nycklar för att klara det. Tack!
    2021-07-22 Insamlad av företaget
    Superbra trafikskola med toppen lärare! Jag gick en intensivkurs och det funkade så bra för mig. Man lär sig så snabbt och får bra feedback. Skulle varmt rekommendera en intensivkurs på Centrums!
    2021-07-19 Insamlad av företaget
    Jätte bra bemötande och otroligt trevlig, kunnig och bra personal.
    2021-07-04 Insamlad av företaget
    Kan bara säga bra saker om Centrums! Det är en super trevlig miljö på trafikskolan och lärarna får en att känna sig som hemma.

Tog själv intensivkursen på 1,5 vecka och klarade både teorin och uppkörningen med manuell utan problem (däremot krävs det att man har lite förkunskaper + att man är villig att plugga hårt under intensivkursens gång).

Speciellt tack till Najat som var min huvudlärare!
    2021-07-02 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med bemötande och ”tjänsten”.
    2021-06-22 Spontant omdöme
    Såå bra, rekommenderat till alla mina kompisar osv! Supernöjd alla va jätte trevliga o kommer nästan sakna att inte träffa dem längre! Klarade både teori o uppkörning på första försöket! Extra tack till Farshad o Khabat!!
  • Adam P
    2021-06-15 Spontant omdöme
    Klev in en dag i april och sa att jag ville skaffa körkort, rätt var det var så hade vi lyckats boka in hela utbildningen. Omboka lektioner och flexibiliteten har varit toppen för mig som arbetar obekvämt och som jobbar mycket övertid och beordrad övertid.

Har kört med 7 olika lärare, alla är trevliga, särskilt bra har varit att köra med Nadjat och Faryad.

Bra upplevelse/erfarenhet rakt igenom.
    2021-06-03 Insamlad av företaget
    Jag heter Johannes och har tagit bil körkort på Centrums trafikskola. Jag gick dit efter att ha försökt nå en annan körskola i stan där mitt äldre syskon gick. Men då jag ej fick respons därifrån så bytte jag o testade att kontakta Centrum. Direkt fick jag svar ifrån de och kunde boka in tider. Hela processen har gått jättesmidigt och enkelt, jag kontakta de rätt så sent men fick kortet tidigt ändå! De hjälpte mig med allt jag behövde men var också trevliga o roliga att umgås med!
    Så fort jag behövde boka om en tid var det inga problem, det löste de direkt!
    Stor beundran till denna skola och rekommenderar den till alla som ska ta körkort!
    2021-06-03 Insamlad av företaget
    Jag gick på en två veckor intensivkurs, alla var trevliga och väldigt bra pedagogiskt.

Mycket nöjd
  • Alioune Ibrahima Tamsir N
    2021-05-29 Spontant omdöme
    Mycket mycket bra lärare med mycket bra tips och service av topp klass de nästan garanterat att klara körkortet om du går till dom!
    2021-05-06 Spontant omdöme
    Mycket pedagogiska och peppande, vilket varit särskilt bra för mig som tyckt att körkortsprocessen blivit aningen ångestladdad. Ett stort tack till Faryad, Huner, Khabat som alla tragglat med mig. Tack Jane för flexibiliteten i repan. Och ett speciellt tack till Emad, utan dig hade det inte gått. Tack för alla skratt! Vi syns på vägarna 🚘🤟🏼
  • Thyra S
    2021-05-02 Spontant omdöme
    Jag tog en intensivkurs på två veckor hos Centrums trafikskola och var inte nöjd. De skyltar tydligt med att det är möjligt att klara av att ta körkort som nybörjare på två veckor men när jag kommer dit så säger min lärare på första lektionen att jag inte kommer klara av det. När vi klagade på detta sa de att läraren inte alls hade sagt så och skyllde ifrån sig. Allmänt dåligt bemötande och dåligt planerad kurs. Jag skulle inte rekommendera Centrums trafikskola!
    Hej
    Va tråkigt att du tycker så. Vi skyltar absolut inte att vi ger ett körkort på två veckor.
    En intensivkurs är individuellt anpassat. Detta framgår även i våra avtal innan man påbörjar sin utbildning. Vi människor är olika och lär oss olika antal lektioner kan bli mer eller mindre detta beror på elevens utveckling. Önskar dig lycka till med din utbildning.
  • Ilian N
    2021-04-28 Spontant omdöme
    Professionella, kunniga och erfarna handledare. Emad är fullständigt suverän. Tack för hjälpen med körkort på första försöket!
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Världsbäst, har försökt ta körkortet i ett par år, gått till 7 olika trafikskola men centrums trafikskola är något helt annat!
  • Leyla ö
    2021-03-17 Insamlad av företaget
    Bästa trafiksjolan i Norrköping
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    En super bra trafikskola som jag hade hört mycket bra om ! Och det stämde allting jag hade hört ! Dem är verkligen jätte bra ! Tog mitt körkort på en månad 👍🙏 från första körningen
    2021-03-10 Spontant omdöme
    Tack 🙏
    En underbar trafikskola, som ger en otroligt mycket hjälp och stöd !
    Ni är bäst ! 💖
    Och har ni chans så åk med emad, en jätte bra trafiklärare som verkligen ger en all hjälp man behöver !
    2021-03-02 Insamlad av företaget
    Jag fick hjälpen som jag behövde ,det var bra och jag har fått bra bemötande. Jag hade en bra lärare som hjälpte mig. Jag säger tack för allt.
    2021-02-24 Insamlad av företaget
    Proffsiga, trevliga och super duktiga
  • Anna K
    2021-02-22 Insamlad av företaget
    En väldigt bra trafikskola där trafiklärarna var väldigt trevliga och humoristiska! Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola, speciellt intensivkursen.

Jag hade Emad som körskolelärare och han var väldigt förstående och rolig. Tack för allt!!

Jag saknar er redan och kommer 100% att besöka er så fort jag är på besök i Norrköping igen, mina AMOs <333333
  • Akbar A
    2020-12-03 Spontant omdöme
    Alltid bra bemötande! Bra och trevliga lärare som är stöttande och lugna under körning. En riktigt bra trafikskolan, de förklarar med enklast och bästa sätt
    2020-11-12 Insamlad av företaget
    bra Trafikskolan.jag vill rekommendera till alla mina van
    2020-11-12 Insamlad av företaget
    bästa trafikskolan i Norrköping , jättesnälla personalen och hjälpsamma .tack för att ni hjälper mig mycket att få körkort so snabbt .
    2020-11-01 Insamlad av företaget
    Mycket professionella och trevliga lärare! Fick körkort direkt. Rekommenderar till alla. Emad är bäst :)
  • Ruzanna Z
    2020-10-30 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd ☺️ Och stor tack till er
    Rekommenderar till alla ta centrum trafikskolan 🙌
    2020-10-30 Insamlad av företaget
    Jag tog en 2 veckors intensive kurs och kunde inte blivit mer nöjd. Min lärare emad lärde mig från grund till körkort hur man skulle anpassa sig och köra i trafiken. Jag kunde inte varit mer nöjd att jag valde just centrums trafikskola.
    2020-10-01 Insamlad av företaget
    Väldigt bra på vissa grenar men kunde varit bättre i pris och inkluderat mer, men nöjd överlag då jag har körkortet
  • Emil B
    2020-10-01 Insamlad av företaget
    Supertrevlig personal som hjälpte mig med min körning på ett väldigt pedagogisk och lärorikt sätt. Jag kände mig alltid välkommen och även om jag gjorde misstag så var de alltid positiva och hjälpsamma