Alla kategorier Postorder Västra Götaland Ale Chilihouse.se

Chilihouse.se

, 446 92 Skepplanda — Visa karta

Chilihouse.se är en nätbutik som inriktar sig på varor med gemensamma temat chili.
Det mesta importeras från USA och du hittar här chilisåser, grillsåser, marinader, kryddor, salsor, snacks, drycker och oljor.
Vi finns bara på nätet. Så välkomna in!

Läs vad 17 kunder tycker om Chilihouse.se

• Fredrik a
    Fredrik a skrev om Chilihouse.se
    Har inte stött på någon nätbutik med snabbare leverans eller bättre bemötande. Toppklass! En del påpekar att det är dyrt och jag har inte kollat runt något men det spelar ingen roll för jag kommer att handla av Chilihouse i fortsättningen. Inget av det jag beställde kändes direkt dyrt.
  • Patrik I
    Patrik I skrev om Chilihouse.se
    Väldigt bra service och jättebra utbud, kul med sånt man hittar på väldigt få ställen. Snabb frakt! Tyvärr lite väl dyr. Bra kontakt vid frågor om sortiment och leverans. Utmärkt styrka på "mellan" chilisåser för den mer oerfarna, som jag.
  • Lars G
    Lars G skrev om Chilihouse.se
    Mycket snabb frakt och förstklassiga produkter, dock kunde frakten vara billigare. Grillsåser / rubs speciellt att rekommendera. Sortimentet blir bara större och större så det bådar gott för framtiden. Tyvärr är importerade produktera dyra.
  • Anders
    Anders skrev om Chilihouse.se
    Stort utbud, bra beskrivning av produkterna.
    Snabb men en aning dyr frakt.
    Fraktkostnaden gör att jag ibland köper från utlandet istället och tjänar en slant.
  • Mart B
    Mart B skrev om Chilihouse.se
    100 kronors skillnad på en flaska 1 Million Scoville Pepper Extract mellan chilihouse och extreme chili till chilihouses nackdel.
    389 kr på chilihouse mot 285 på extreme chili. Borde sett det innan jag handlade på chilihouse...

Snabbt handläggande dock.
  • Tony W
    Tony W skrev om Chilihouse.se
    Mycket bra beskrivning av produkterna samt snabb leverans. Jag har handlat vid fyra tillfällen o fått varorna på två dagar!! Hög kvalitet på såserna jag beställt, inga konstiga E-nummer eller smaksättare. Således blir det toppenbetyget 5/5...
  • Johan E
    Johan E skrev om Chilihouse.se
    Hot hot hot!!!!! :) Kanon butik med bra sortiment, och snabba leveranser!
  • Peter L
    Peter L skrev om Chilihouse.se
    Rekommenderas starkt :-)
    Bra drag i leveranserna :-)
    Bra, tydlig, enkel hemsida, kryddad med "blogg" :-)
    Ett extra plus i kanten för ägaren som bemötte mina frågor med ett "serviceminded" agerande.
    Jag ger chilihouse 5 svettdroppar av 5.
    Peter L
  • Conny E
    Conny E skrev om Chilihouse.se
    Gillar du chili?, Gillar du snabb hantering av din order?

Då är detta din butik att handla ifrån. :)

Till hösten så förhoppningsvis får dom in hot fucking nuts igen, grymt goda :)
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Chilihouse.se
    Helt enkelt en av de bästa butikerna på nätet va gäller leverans utbud och vänlighet! Rekomenderas Varmt!
  • Marica R
    Marica R skrev om Chilihouse.se
    Trevlig ägare, goda produkter, snabba leveranser och generös butik.

Kan inte säga så mycket mer än att jag verkligen rekomenderar er att handla på chilihouse!
    Dennis L, Daniel G, Daniel G gillar detta
  • Jocke S
    Jocke S skrev om Chilihouse.se
    Kanonbutik! Bra utbud, suverän service och snabb leverans. Bra information om produkterna som gör det lätt att välja tillbehör till BBQ´n eller vad man nu handlar till!
  • Magnus
    Magnus skrev om Chilihouse.se
    Perfekt, Allt man kan önska sig när det gäller chili, Snabb service o trevligt bemötande. Rekomenderas varmt.
  • Peter D
    Peter D skrev om Chilihouse.se
    Superbutik! snabb leverans och allt gott man kan tänka sig :D tullen e dock elaka mot dom och inte släpper igenom snacksen. men det ska va fixat snart :D
    Daniel G gillar detta
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Chilihouse.se
    Snabba leveranser och bra service. Har gjort fyra beställningar, och inget strul alls. Bra betalningsmöjligheter (kort och faktura). En hel del grymt goda produkter om man gillar lite hetta i maten. Rekommenderas!
    Peter D, Peter D gillar detta
  • Not A
    Not A skrev om Chilihouse.se
    Snabba leveranser och ett schysst utbud. Bra beskrivningar på produkter.
    Daniel G, Daniel G, Peter D, Peter D gillar detta
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Chilihouse.se
    Bra utbud, snabba leveranser och bra service. Ett måste om man tycker om Chili.
    Daniel G, Daniel G, Peter D, Peter D gillar detta

, 446 92 Skepplanda