Alla kategorier Postorder Stockholms län Sigtuna Chiquelle AB

Metallvägen 28, 195 72 Rosersberg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Chiquelle AB

• Emma A
    Emma A skrev om Chiquelle AB
    Chiquelle är en klädbutik på nätet som jag rekommenderar att ingen beställer ifrån. det började med att jag beställde en jacka därifrån, det ska ta ca 1-3 dagar att få sin leverans hemskickad men efter 2 veckors tid hade jag inte fått mitt paket trots att jag fått en orderbekräftelse samma dag som jag beställde jackan. vi hörde av oss till företaget och dem sa att jag skulle vänta några dagar till för att se om paketet kommer då. men det gjorde det inte. ytterligare en vecka senare hörde vi av oss till dem igen, då fick vi som svar att den hade gått sönder i posthanteringen och dem hade fått paketet tillbaka till sig. jag fick en ny orderbekräftelse och 3 dagar senare låg paketet i brevlådan. felet var bara att jackan var blå, jag beställde en svart. jag hade även bevis i orderbekräftelsen i min mejl om att jackan jag beställt var svart. i orderbekräftelsen jag fick står det att jag har beställt en blå, alltså har dem fejkat en orderbekräftelse. det står även på sidan att man ska få med en retursedel, det fick jag inte. men lyckades i vilket fall få iväg jackan tillbaka till företaget, med krav om att få pengarna tillbaka. det har gått 3 veckor sen vi skickade tillbaka paketet, dem har själva skrivit att paketet har kommit till dem. men trots hot om polisanmälning skickar dem inte tillbaka några pengar. jag har även fattat nu i efterhand att dem från första början inte ens skickade paketet till mig. har hört att samma sak hänt andra människor med. så jag uppmanar er alla, beställ inte ifrån Chiquelle.se om ni inte vill att samma sak händer er!

Metallvägen 28, 195 72 Rosersberg