Alla kategorier Postorder Stockholms län Sigtuna Chiquelle AB

Metallvägen 28, 195 72 Rosersberg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Chiquelle AB

• Katalin L
    Katalin L skrev om Chiquelle AB
    Jag väntar på en returetikett sedan den 14/6 och har inte fått någonting. De är helt oseriösa. Det finns inget telefonnr som man kan ringa vid retur. Jag rekommenderar inte att beställa någonting från Chiquelle. Jag kommer att anmäla detta till Konsumentverket och funderar på en polisanmälan också. Jag är verkligen missnöjd. Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om Chiquelle AB
    Returer går otroligt segt
    8/3 skickade jag in returen...
    29/3 fick jag pengarna återbetalade

Inte 10 dgr som ni skrev

Blir inge mer handla hos er iallafall Läs mer
  • Mika N
    Mika N skrev om Chiquelle AB
    Jag rekommenderar ingen till att handla från Chiquelle! Deras kundtjänst är obefintlig och de svarar inte på mail gällande returer. De hanterar returer flera veckor efter att de inkommit så att man får dröjsmålsavgift på en faktura man inte skulle betala. Deras policy om att betala retur tillbaka missar alla jag pratat med och min faktura kom inte ens fram till mig, varpå jag fick hem ett brev från inkasso med både påminnelseavgift och inkassoavgift (vart var min påminnelse undrar jag då) på flera hundra kr, för att man köpt online och blivit lurad på en kvalité som inte är värt sitt pris.
    Jag har fortfarande inte fått svar från dem, två månader senare.
    Fina bilder, men det är det enda de har! Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Chiquelle AB
    Chiquelle är en klädbutik på nätet som jag rekommenderar att ingen beställer ifrån. det började med att jag beställde en jacka därifrån, det ska ta ca 1-3 dagar att få sin leverans hemskickad men efter 2 veckors tid hade jag inte fått mitt paket trots att jag fått en orderbekräftelse samma dag som jag beställde jackan. vi hörde av oss till företaget och dem sa att jag skulle vänta några dagar till för att se om paketet kommer då. men det gjorde det inte. ytterligare en vecka senare hörde vi av oss till dem igen, då fick vi som svar att den hade gått sönder i posthanteringen och dem hade fått paketet tillbaka till sig. jag fick en ny orderbekräftelse och 3 dagar senare låg paketet i brevlådan. felet var bara att jackan var blå, jag beställde en svart. jag hade även bevis i orderbekräftelsen i min mejl om att jackan jag beställt var svart. i orderbekräftelsen jag fick står det att jag har beställt en blå, alltså har dem fejkat en orderbekräftelse. det står även på sidan att man ska få med en retursedel, det fick jag inte. men lyckades i vilket fall få iväg jackan tillbaka till företaget, med krav om att få pengarna tillbaka. det har gått 3 veckor sen vi skickade tillbaka paketet, dem har själva skrivit att paketet har kommit till dem. men trots hot om polisanmälning skickar dem inte tillbaka några pengar. jag har även fattat nu i efterhand att dem från första början inte ens skickade paketet till mig. har hört att samma sak hänt andra människor med. så jag uppmanar er alla, beställ inte ifrån Chiquelle.se om ni inte vill att samma sak händer er! Läs mer

Metallvägen 28, 195 72 Rosersberg