Citylaser

Citylaser

www.citylaser.se
  • BadgeNineYears

Citylaser är en personlig och diskret skönhetsklinik mitt i Göteborg. Vi är en av de äldsta (och vassaste) klinikerna i Sverige och har funnits med sedan början av 80-talet, då med enda fokus på laserbehandlingar. Det har hänt mycket sedan dess och vi är nu en komplett skönhetsklinik med fem huvudområden: Laserbehandlingar,...

815 omdömen om Citylaser

Sedan starten hos Reco 2014

Therese L
Skrev om Citylaser

Alltid så välkomnande, lyhörda och omhändertagande. Skulle aldrig gå någon annanstans

Ingvar A
Skrev om Citylaser

Kan man ge högsta betyg efter bara ett besök? Ja det kan man och jag tror att det blir flera besök hos Citylasers proffsiga personal.

Johan K
Skrev om Citylaser

Får alltid trevligt och proffsigt bemötande, både i telefon och på plats. Kunnig personal som levererar enligt förväntningarna.

Fredrik Markus N

Professionellt och vänligt bemötande!

Elina B
Skrev om Citylaser

Mycket bra upplevelse både före och efter operationen. Jag är jättenöjd, kan varmt rekommendera Dr.Gia.

Lena L
Skrev om Citylaser

Allt var till belåtenhet, så jag kommer åter

Linda V
Skrev om Citylaser

Framför allt en i personalen som jag mötte senast har inte den trevligaste tonen varken till mig eller sina kollegor, vilket jag överhörde

Jonathan V

Super! Trevlig och kunnig personal med bra resultat! 👍

Anne J
Skrev om Citylaser

Proffesionellt bemötande och grymt bra resultat! Tack

Joel W
Skrev om Citylaser

Bemötande och service utöver det vanliga! Allting från första konsultationen till behandling och efterkoll känns genuint och noggrant viket ger både en trygg och omhändertagande känsla. Väldigt nöjd med resultatet från mina behandlingar och kan varmt rekommendera för den som funderar på ett besök 👍🏼

Felicia S
Skrev om Citylaser

Jag har blivit så bra bemött på citylaser utav dom som jobbar där. Jag var väldigt, väldigt nervös första gången jag gick dit men dom fick mig verkligen att känna mig lugn och trygg. Är så tacksam för att jag hittat just dit!

Annica S
Skrev om Citylaser

Jag har alltid fått ett otroligt trevligt bemötande på Citylaser och upplever personalen som väldigt kunniga och vänliga. Skulle inte gå någon annanstans för hårborttagning med laser. Jag har fått mina behandlingar utförda av Jelena och fått väldigt många bra råd av henne, både gällande hårborttagning men även för hudvård. Resultatet av behandlingarna har också varit kanon! Så rekommenderar verkligen denna klinik till alla!

Sara H
Skrev om Citylaser

Jag har positiva erfarenheter. Gjorde en mindre behandling av ett märke i ansiktet. Fick en tid på kort varsel. Trevligt bemötande. Pricken försvann efter en behandling.

Malin B
Skrev om Citylaser

Jag fick ett bra bemötande och fin service. Behandlingen gjordes bra och jag fick svar på frågor kring hur jag skulle tänka på eventuell eftervård. Kommer carmt rekomendera Citylaser till fler. Är väldigt nöjd och kommer välja Citylaser vid fler behandlingar.

Karin B
Skrev om Citylaser

Toppen bra behandling och trevligt bemötande. Enkelt att boka via nätet. Kommer boka fler behandlingar på citylaser. Rekommenderas!

Tomas J
Skrev om Citylaser

Bemötandet får högsta betyg. Mina förväntningar på behandling har uppfyllts. Behandling av ytliga blodkärl i ansikte

Tack Tomas för ditt fina betyg😍. Varmt välkommen tillbaka 🌹

Martin E

Snygga fräscha lokaler och bra bemötande! Prisvärt 👍

Hej Martin🌹 Tack för ditt omdöme. Hoppas att vi ses snart igen 💖

Helena F
Skrev om Citylaser

Känner mig fullkomligt trygg och nöjd att gå hos Elena. Så fint bemötande och så kompetent. Behandlingar som jag gjort är Ipl samt laser som tar bort bruna fläckar samt ytliga blodkärl i ansiktet. Resultatet är fantastiskt efter 3 ggr, dock har inte hela kärlet försvunnit så jag kommer behöva ytterligare behandling. Jag rekommenderar City Laser varmt 🙌❤️❤️

Svar från Citylaser

Tack Helena🌹 vi blir så glada över att läsa ditt omdöme💞

Camilla N
Skrev om Citylaser

Professionella och fantastiskt bemötande. Helt klart bästa!

Svar från Citylaser

Tack Camilla för ditt omdöme och betyg♥️ varmt välkommen tillbaka till Citylaser 🌹

JOAKIM P
Skrev om Citylaser

Citylaser är exakt det som dom själva skriver "En personlig skönhetsklinik med dig i fokus". Undertecknad som skriver detta har gjort de flesta av klinikens laserbehandlingar - alltid med ett fantastiskt bra resultat! Nu senast gjorde jag en rynkbehandling hos Leg. Sjuksköterska Anna Forsman, också det med ett jättebra resultat! Jag skriver alltid till 100 % ärliga omdömen så om någon funderar på att besöka en skönhetsklinik, kontakta Citylaser!

Svar från Citylaser

Tack Joakim för att du tog dig tid att skriva så fint omdöme🙏🏼♥️

Peter B
Skrev om Citylaser

Jag blir behandlad med omtanke och respektfullt. All personal är serviceminded och vänliga, den jag träffat - Nancy - är väldigt professionell och berättar vad som skall ske under behandlingen och vad jag kan vänta mig för resultat. Jag har gått på laserbehandling mot ytliga blodkärl

Svar från Citylaser

Tack Peter för ditt otroligt fina omdöme ♥️ vi blir alltid lika glada över att få träffa dig 🌹

Lillemor G
Skrev om Citylaser

Mycket smidigt att åka dit med tåg. Nära Nordstan. Mycket bra kvalite på arbetet. Efter borttagning av fläck på ansiktet syns det ingenting.

Svar från Citylaser

Tack så hjärtligt Lillemor för ditt omdöme, då är så välkommen tillbaka 💕

MARIA R
Skrev om Citylaser

Trevlig och proffsig personal som får en att känna sig lugn inför behandling. Supernöjd med resultatet. Rekommenderar!

Svar från Citylaser

Tack Maria för ditt fina omdöme och betyg 🙏🏼. Vad roligt att du är så nöjd och rekommenderar oss 💕

Tomas B
Skrev om Citylaser

Välbemötande personal och fräscha lokaler

Tack Tomas för ditt fina omdöme 💐

Astrid W
Skrev om Citylaser

Allt var super bra. Mina fläckar kliar inte längre

Hej Astrid. Gud va roligt att läsa 🥰 Vi är så glada för din skull 🌹

Lars B
Skrev om Citylaser

Snabb hjälp. Trevliga. Bra pris.

Svar från Citylaser

Tack Lars för ditt fina betyg😍

Tommy E
Skrev om Citylaser

Bra mottagande, bra behandling, men inte bra uppföljning. Ringde och frågade efter journal/film, lovade maila, kom aldrig.

Svar från Citylaser

Hej Tommy. Va roligt att du blev nöjd med behandlingen. Vi ber om ursäkt att det tog tid innan du fick bilderna 🙏🏼💕

Filip H
Skrev om Citylaser

Var på konsultation inför laserbehandling av acne-ärr, blev trevligt bemött :D

Citylaser gillar detta

Tack Filip för ditt omdöme. Varmt välkommen tillbaka🙏🏼💕

Ahmed A
Skrev om Citylaser

Jätte duktig, noggranna och mycket trevlig.

Svar från Citylaser

Tack Ahmed för ditt omdöme och betyg❤️

Marita J
Skrev om Citylaser

Blev mycket vänligt bemött. Har varit hos Citylaser tidigare och har alltid varit jättenöjd med allting så jag hade höga förväntningar som infriades. Senaste besöket gällde borttagning av leverfläckar på ryggen och de syns knappt nu, bara väldigt bleka ärr nu en månad senare. Kan varmt rekommendera Citylaser! M.J

Svar från Citylaser

Tack Marita för att du tog dig tid att skriva så fint omdöme🌹Det gläder oss väldigt mycket. Varmt välkommen tillbaka🙏🏼💕

Birgitta J

Fantastiskt fint omhändertagen

Svar från Citylaser

Åh va fint Birgitta🌹Varmt välkommen tillbaka🙏🏼💕

Agneta L
Skrev om Citylaser

Fick snabbt en tid. Mottagningen var trevlig och personalen gav ett proffsigt intryck.

Svar från Citylaser

Vad fint att din upplevelse hos oss va så bra🌹🤗

Alma K
Skrev om Citylaser

Väl där blev jag mött på ett bra sätt. Mindre bra bemötande över telefon, eftersom man inte fick så mycket info. Tog bort födelsemärken och resultatet blev mycket bra.

Svar från Citylaser

Hej Alma. Tack för ditt omdöme, det va tråkigt att du inte fick all info du ville ha på telefon. Vi är glada att du blev nöjd med bemötandet på kliniken och resultatet av behandling❤️

Danijela M
Skrev om Citylaser

Jag tycker däras bemötande var väldigt bra. Dem var trevliga och tjejensom gjorde min ansikte var hjälpsam och trevligt vilket kändes bra eftersom det var min första gång. Jag hade bokad en tjänst för ansikthårborttagning.

Tack Danijela för ditt fina omdöme. Varmt välkommen tillbaka🙏🏼💕

Cecilia D
Skrev om Citylaser

Jag har blivit bemött på ett bra och välkomnande sätt, känt mig omhändertagen av all personal där.

Svar från Citylaser

Vi blir så glada av att läsa ditt omdöme Cecilia❤️ Varmt välkommen tillbaka🌹

Sara H
Skrev om Citylaser

Trevlig och kunnig personal. Jag fick hjälp med mina frågor och med korrekt behandling.

Svar från Citylaser

Tack Sara för ditt omdöme🙏🏼 Självklart gör vi vårt bästa för att hjälpa våra kunder. Varmt välkommen tillbaka🌷

Roland F

Proffsigt snabbt tryggt trevligt

Svar från Citylaser

Tack Roland för ditt omdöme och betyg🙏🏼💕

Elvir M
Skrev om Citylaser

Väldigt nöjd, bra resultat och allt var snabbt!

Tack Elvir för ditt betyg. Du är varmt välkommen tillbaka 💕

Ingrid M
Skrev om Citylaser

Vänlig och snabb service. Centralt läge och fina lokaler.

Svar från Citylaser

Tack Ingrid för ditt omdöme, det uppskattar vi🌹

Yuhua G
Skrev om Citylaser

Friendly, and very good clinic

Thank you Yuhua. We hope to see you again🌹

Charlotte G
Skrev om Citylaser

Jag blev trevligt och professionellt bemött och jag är nöjd med hur min behandling gått till. Jag vet också att jag får komma tillbaka om jag inte är nöjd, om mina prickar inte riktigt har gått bort efter läkningsprocessen och det känns bra. Jag sökte Citylaser för att de kunde ta bort prickar i ansiktet med laser. Jag ville inte använda något annat än laser i ansiktet. Jag har gjort en liknande behandling i annan stad för tjugofem år sedan och är mycket nöjd med resultatet, så jag hoppas på samma med denna.

Svar från Citylaser

Tack Charlotte för ditt fina omdöme💕 Vad roligt att du va nöjd med behandlingen. Självklart är du välkommen tillbaka🌹

Hans N
Skrev om Citylaser

Trevligt, enkelt och professionellt.

Tack Hans för dina fina ord 🥰 Varmt välkommen tillbaka till oss 🌹

Nadin A
Skrev om Citylaser

Jag har gjort olika behandlingar på Citylaser. Trevliga och erfarna personal som skräddarsyr behandlingar utifrån dina behov samt vilket resultat du vill nå. Helt klart bästa kliniken i Gbg. En extra guldstjärna till hudterapeuten Nancy 🌟

Svar från Citylaser

Tack Nadin för att du tog dig tid och skriva så fint omdöme 😍 Det uppskattar vi🙏🏼💕

Lilian B
Skrev om Citylaser

Hej , behandlingen lyckades inte! Blev inte av med problemet! Jag skulle ta bort en vårtliknade märke som inte gick bort med laser! Mvh. Lilian Bismark

Svar från Citylaser

Hej Lilian. Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att märket inte försvann efter 1 behandling. Det ingår kostnadsfri korrigering när man tar bort märken hos oss. Du är välkommen tillbaka så hjälper vi dig 🌹

Frej B
Skrev om Citylaser

otroligt bra service och mycket trevlig personal

Tack Frej för ditt fina betyg 😍 Hjärtligt välkommen tillbaka 💕

Jill N
Skrev om Citylaser

Goda snälla proffsiga men mycket kort tid och ingen större dialog kring utfall och förbäntan

Svar från Citylaser

Hej Jill 🌷 Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att du inte känner att du fick tillräckligt med information om behandlingen. Du är välkommen tillbaka och vi hoppas att kunna göra dig mer nöjd ❤️

Helena K
Skrev om Citylaser

Kan varmt rekommendera Citylaser, har varit väldigt nöjd med mina besök hos dom hittills.

Tack Helena 😍 Du är så varmt välkommen tillbaka 🌷

Divia J
Skrev om Citylaser

Fantastic, profesional service. Wish I would’ve gotten laser hair removal way sooner!

Thank you Divia for your review, welcome again 💕

Kristin H
Skrev om Citylaser

Trevligt bemötande. Blev mkt nöjd med resultatet.

Tack Kristin för ditt betyg! Vad kul att du blev så nöjd med resultatet 💕

Åsa W
Skrev om Citylaser

Mitt upplevelse på Citylaser var mycket bra och resultatet blev bra. Snabb o smidigt

Tack Åsa för ditt fina omdöme, det uppskattar vi 🙏🏼😍