Öron-Näsa-Hals

16 omdömen om Öron-Näsa-Hals

Sedan starten hos Reco 2020
Michael L
Skrev om Öron-Näsa-Hals en del av Citysjukhuset +7

Uppföljnigs besök efter kirurgi 2017. Proffesionellt o snabbt mottagande. Bra dialog m läkaren flera besök på kort tid. Stort förtreoende så vänder mig gärna dit igen i fortsättningen när/om det behövs.

Lena T
Skrev om Öron-Näsa-Hals en del av Citysjukhuset +7

Läkarbesök. Bra bemötande. Efter flertalet besök är problemet inte löst. Har fler besök kvar.

Karin G
Skrev om Öron-Näsa-Hals en del av Citysjukhuset +7

Sökte för hudförändringar. Hade sökt offentlig vård men mycket svårt få tid samt mer att önska av bemötande. Motsatt situation +7: Fick tid mycket snabbt. Trevligt bemötande av som det kändes helt kompetent doktor. Kostsamt men värt. God uppföljning av doktor. Mindre positiv kontakt dock via telefon ang kallelse till återbesök och behov av ny tid. Plus att jag uppfattat inget återbesök, men PAD-svar på annat sätt. Personen var ”kort” och delvis lät mig ”förstå” resultat av PAD samt att jag borde vilja veta och återbesök hos doktor om skäl fanns för detta. Men totalt positiv känsla av +7.

Stefan W
Skrev om Öron-Näsa-Hals en del av Citysjukhuset +7

Bra bemötande samt hög servicegrad.

Gunnar H
Skrev om Öron-Näsa-Hals en del av Citysjukhuset +7

Mycket bra tillgänglighet och en flexibel personal som försöker hitta lösningar för patienterna. Kompetenta läkare.

Peyman E
Skrev om Öron-Näsa-Hals en del av Citysjukhuset +7

Ingrep näshål Jag blev bemött av företaget på bästa sätt som man kan tänka sig. Minna förväntningar var att uppnå en god resultat av behandling och det gjorde 100%. Tveka inte att anlita citysjukhuset för de åtgärder du vill göra.

Åke G

Personlig professionell läkare. Snabbhet och engagemang. Perfekt läge

Inger L
Skrev om Öron-Näsa-Hals en del av Citysjukhuset +7

Snarkutredning Kompetent och förtroligt och fick plan för olika alternativ att hantera min snarkning. Kan återkomma vid behov

Gerry Ö
Skrev om Öron-Näsa-Hals en del av Citysjukhuset +7

Otroligt bra väl omhändertagen professionella.all personal var vänliga Gerry

Anette M
Skrev om Öron-Näsa-Hals en del av Citysjukhuset +7

Jag kan varmt rekommendera önh på citysjukhuset +7 . Omtänksamma och duktiga läkare. Jag har mest varit hos Anders Nordqvist och jag har mycket att tacka honom för , han är en underbar läkare.

Lill N gillar detta