Citysjukhuset +7

Citysjukhuset +7

Ring 031-777 77 77 www.citysjukhuset.se
3.8

Välkommen till Citysjukhuset +7! Vi är en vårdcentral med specialistvård under ett och samma tak. Allt för att göra det så smidigt som möjligt för dig som patient. Är du trött på att slippa långa väntetider inom vården så är vi ett alternativ för dig. Med din hälsa i fokus har vi specialistläkare som är experter på Ögon-Näsa-Hals,...

32 omdömen om Citysjukhuset +7

Yasmin K
Skrev om Citysjukhuset +7

Öron, näsa,hals mottagningen Fantastisk lyhörd läkare Lars Pedersen⭐️ Blev väl mottagen av läkaren.

STEFAN S
Skrev om Citysjukhuset +7

Besökte vc plus 7 den9/12 sökte efter att ha ramlat hårt ena höften. Blev inte undersökt utan besked att det skulle ta några månader att bli bra?? 5 minuter och 100:- blev besöket. Hmmmmm

PARMIS P
Skrev om Citysjukhuset +7

Lätt att hitta tider, men väldigt dålig vård. Katri Granger som jag gick till var en väldigt otrevlig och arrogant läkare! Jag betalade 1200kr för att hon skulle säga ”jag har inte tid för att du ska logga in på 1177 och kolla din journal”. Hon ville absolut inte lägga ner tid för att hjälpa mig. Både jag och mamma gick ut därifrån väldigt besvikna och chockerade av det bemödande som vi hade fått

Katarina Gran H
Skrev om Citysjukhuset +7

Här blir man lyssnad på. Man brukar klaga på sjukvården men här är det på topp! Läkare som lyssnar, personalen är alltid trevlig och hjälpsam!

Nas N
Skrev om Citysjukhuset +7

Helst ingen stjärna alls! Rekommenderar er att INTE gå hit! Jag har gått dit ett tag och det är alltid strul med tider och det ska alltid bli ombokningar. Jag hade en tid och fick vänta, sen får jag höra att jag har blivit dubbelbokad och fick åka hem och fick en ny tid.Jag återkommer till kliniken och har en tid kl13 , en massa får gå före mig(hörde när de kom in och sa vilken tid de hade i receptionen) sen när jag frågar hur det kommer sig att jag har väntat i 45 min blir jag in skickad till deras chef som är så otrevlig...

Kajsa S
Skrev om Citysjukhuset +7

Verkligen jättenöjd! Var där för några månader sedan för att operera bort en hudförändring i ansiktet. Plastikkirurg Caroline Freccero var helt fantastik. Så gott bemötande, noggrann och skicklig. Även sköterskan var jättetrevlig & fick mig att känna mig lugn och trygg både innan och under ingreppet. Rekommenderar dem varmt!

Svar från Citysjukhuset +7

Tack för ditt fina omdöme! Carolin och Kicki

LARS K
Skrev om Citysjukhuset +7

Är mycket nöjd med City+7 har varit hos Dr Anders som på ett professionellt sätt utför sin behandling. Gjorde ett speritomi prov också mycket professionellt. Var hos en trevlig läkare på vårdcentralen som tog sig tid med undersökningen jag röntgades också detta var på en fredag på måndag ringer läkaren och frågade hur svullnade var. Det kallar jag omtänksamhet.

Svar från Citysjukhuset +7

Tack Lars! Vad glada vi blir! 👍

Åke Sven G
Skrev om Citysjukhuset +7

Jag har varit patient på Citysjukhuset +7 i flera år. Man blir alltid vänligt bemött och de läkare som jag har besökt är kunniga och tar sig tid att gå igenom de åkommor som man har på ett sätt så att man verkligen förstår. Stora, fina, rena och fräscha allmänna utrymmen. God hygien med handsprit på flera ställen. En fantastisk utsikt över älven och god information på tv-skärmar. Jag kan verkligen rekommendera Citysjukhuset +7!

ROBIN B
Skrev om Citysjukhuset +7

Var på plats för att träffa Katri Granger, hon kommer 10-15 minuter för sent precis som gången innan, vi går in hos har ett kort samtal, efter ett samtal på ca 15 min ber henne om något som tar 5 minuter, hon säger nej tyvärr din tid är ute med ett stort leende och ber mig gå, väldigt arrogant attityd också.

ISABELLE R
Skrev om Citysjukhuset +7

Nej tack! Tyckte inte om det, och en läkare var otroligt okänslig mot mig. Kommer med stor sannolikhet inte komma tillbaka.

Obada A

Perfekt plats, Bra läkare, Tack så mycket För allt 👍🏻

Svar från Urolog

Tack! Det värmer! Hälsningar från oss på Citysjukhuset 👍

Michael L

Uppföljnigs besök efter kirurgi 2017. Proffesionellt o snabbt mottagande. Bra dialog m läkaren flera besök på kort tid. Stort förtreoende så vänder mig gärna dit igen i fortsättningen när/om det behövs.

Lena T

Läkarbesök. Bra bemötande. Efter flertalet besök är problemet inte löst. Har fler besök kvar.

Karin G

Sökte för hudförändringar. Hade sökt offentlig vård men mycket svårt få tid samt mer att önska av bemötande. Motsatt situation +7: Fick tid mycket snabbt. Trevligt bemötande av som det kändes helt kompetent doktor. Kostsamt men värt. God uppföljning av doktor. Mindre positiv kontakt dock via telefon ang kallelse till återbesök och behov av ny tid. Plus att jag uppfattat inget återbesök, men PAD-svar på annat sätt. Personen var ”kort” och delvis lät mig ”förstå” resultat av PAD samt att jag borde vilja veta och återbesök hos doktor om skäl fanns för detta. Men totalt positiv känsla av +7.

Stefan W

Bra bemötande samt hög servicegrad.

Gunnar H

Mycket bra tillgänglighet och en flexibel personal som försöker hitta lösningar för patienterna. Kompetenta läkare.

Peyman E

Ingrep näshål Jag blev bemött av företaget på bästa sätt som man kan tänka sig. Minna förväntningar var att uppnå en god resultat av behandling och det gjorde 100%. Tveka inte att anlita citysjukhuset för de åtgärder du vill göra.

Åke G

Personlig professionell läkare. Snabbhet och engagemang. Perfekt läge

Inger L

Snarkutredning Kompetent och förtroligt och fick plan för olika alternativ att hantera min snarkning. Kan återkomma vid behov

Gerry Ö

Otroligt bra väl omhändertagen professionella.all personal var vänliga Gerry

Anette M

Jag kan varmt rekommendera önh på citysjukhuset +7 . Omtänksamma och duktiga läkare. Jag har mest varit hos Anders Nordqvist och jag har mycket att tacka honom för , han är en underbar läkare.

Lill N gillar detta
Barbro S

Är helnöjd med allt hittills Trevligt bemötande förutom en ny anställd i receptionen som snäste pga att hon inte kunde

Svar från Öron-Näsa-Hals

Hej Barbro! Vad tråkigt att du fick det bemötandet. Vi har noterat det och kommer att ta upp det! Trevlig Sommar, Anders

Christoffer S

Allt bra, det var synd bara att ni inte sa till mig att ha sällskap med mig då ni skulle meddela att jag hade en tumör! Det var svårsmält och en fruktansvärd stund i samband med det beskedet. Hade varit bra att ha sällskap med sig då, även om det var en godartad tumör.

Svar från Öron-Näsa-Hals

Hej Christoffer! Vi gör det självklart på minderåriga men rutinen med vuxna och när det gäller godartade "tumörer" så är det många som reagerar tvärtom ,skall jag ha med mig någon? -då måste det vara elakartat Men självklart är det inget roligt besked-men ofarligt. Trevlig Sommar! Anders

Bo K

Kunde inte komma fram helt enkelt uruselt! Det brukar alltid vara enkelt och bra. Vad har hänt ? Jag vill boka åb tid hos Anders Nordkvist asap

Svar från Öron-Näsa-Hals

Hej Bo! Ledsen att du inte kommit fram. Kan du ringa mig nu på 031-7777772? Så bokar vi en tid! Lill

Rune F

Utvidgning av hörselgång. Mycket professionellt. Förväntningar var mycket goda Återkommer gärna till den vårdcentral

Lill N gillar detta
Svar från Öron-Näsa-Hals

Stort tack för detta Rune. Välkommen tillbaka!

Kim E

Näsmussla som nu är opererad. Supernöjd.

Svar från Öron-Näsa-Hals

Tack kim! Vad roligt att du är nöjd! Välkommen tillbaka!

Ann-catrin A

Jag har besökt både specialist och vårdcentralen Jag fick vänta väldigt länge på specialist kliniken

Svar från Öron-Näsa-Hals

Hej Ann-Catrin Ledsen att du fick vänta, vi försöker lösa de flesta problem för patienten på 1:a besöket-så slipper mina patienter komma 1-2 gg extra som är vanligt på de flesta specialistmottagningarna i Göteborg. Doktor Anders

NIKLAS D
Skrev om Citysjukhuset +7

Vill du bli bemött av respekt, bra information och god service? Då skall du absolut inte vända dig till Citysjukhuset +7, GÖTEBORG.  Kritiken riktar sig i synnerhet till person som sitter högt upp i bolaget som bemöter arbetstagare och patienter på ett extremt ovärdigt och nedtryckande sätt. Jag kommer inte längre att vara kvar på denna vårdcentral och rekommenderar inga andra att skriva in sig på Citysjukhuset +7. // Besviken patient

Nas N gillar detta
Anders mikael V
Skrev om Citysjukhuset +7

Utmärkt service med riktigt trevlig personal. Lätt att få tid och kompetent bemötande. Är skriven på Vårdcentralen och har även besökt specialisterna.

Andreas V
Skrev om Citysjukhuset +7

Sämta besöket jag någonsin vartit med om. Fick inte alls någon bra hjälp eller förklaring till problemet. Fick kostnads förslag av en dryg doktor som inte ens kolla noga eller mer än en gång innan han berättade att han vart färdig och att det ända som finns att göra är att opperera...

NIKLAS D och Andreas V gillar detta
Jonas A
Skrev om Citysjukhuset +7

Aldrig tidigare fått ett så varmt och trevligt bemötande på en vårdcentral. Fick all hjälp jag kunde tänkas behöva. Har listat mig här numera och kommer aldrig att gå någon annanstans.

Ingegärd J
Skrev om Citysjukhuset +7

mycket trevlig personal och alltid bra bemött. Kunniga läkare och sköterskor