Citysjukhuset +7

Citysjukhuset +7

Välkommen till Citysjukhuset +7!

Vi är en vårdcentral med specialistvård under ett och samma tak. Allt för att göra det så smidigt som möjligt för dig som patient. Är du trött på att slippa långa väntetider inom vården så är vi ett alternativ för dig.

Med din hälsa i fokus har vi specialistläkare som är experter på Ögon-Näsa-Hals, urologi, allmänkirurgi, gastroenterologi, gynekologi, hudmottagning, plastikkirurgi, kardiologi, flygmedicin och mycket mer.

Vi har även en operationsavdelning med möjlighet till övernattning för våra långväga patienter. Vårt mål är att ge våra patienter bästa tänkbara vård genom ett positivt och trevligt bemötande.

Läs vad 28 kunder tycker om Citysjukhuset +7 2

2021-04-09
    Helst ingen stjärna alls! Rekommenderar er att INTE gå hit! Jag har gått dit ett tag och det är alltid strul med tider och det ska alltid bli ombokningar. Jag hade en tid och fick vänta, sen får jag höra att jag har blivit dubbelbokad och fick åka hem och fick en ny tid.Jag återkommer till kliniken och har en tid kl13 , en massa får gå före mig(hörde när de kom in och sa vilken tid de hade i receptionen) sen när jag frågar hur det kommer sig att jag har väntat i 45 min blir jag in skickad till deras chef som är så otrevlig och arrogant , hon säger ej hej utan tittar på mig och frågar vad mitt problem är! Jag förklarar och hon säger att det är operations dag och sånt händer. Jag sa till henne att det ej får hända då detta har hänt flera ggr och att vänta i 45 min är inte okej! Hennes telefon ringde så jag fick gå ut. Jag går till receptionen och frågar hur länge till jag måste vänta då chefen var så arrogant och nonchalant och inte till någon hjälp. Hon sa att 1,5h till måste jag vänta. Tycker ej det är okej, jag hade dessutom tagit ledigt för att komma på detta besöket för jag skulle få reda på viktiga provsvar. Jag begärde tillbaka mina pengar och skrev ut mig från båda deras mottagningar. GÅ aldrig dit så oseriösa och röriga. Bokar alltid dubbelbokningar och ser på nätet att flera har klagat . Jag önskar att jag hade kollat upp stället innan. Om du som patient är missnöjd med något så struntar de fullständigt i det. Nu har jag hittat en bra klinik/sjukhus nära korsvägen som är jätteduktiga och professionella. Inga strul med tider och väntetider, de bemöter även dig som patient med respekt,. Har aldrig blivit bemött på ett så ovärdigt och kränkande sätt. Man är redan utsatt som patient när man söker vård och så blir man utsätt för detta.
    2020-11-11
    Verkligen jättenöjd! Var där för några månader sedan för att operera bort en hudförändring i ansiktet. Plastikkirurg Caroline Freccero var helt fantastik. Så gott bemötande, noggrann och skicklig. Även sköterskan var jättetrevlig & fick mig att känna mig lugn och trygg både innan och under ingreppet. Rekommenderar dem varmt!
    Tack för ditt fina omdöme! Carolin och Kicki Citysjukhuset +7
  • LARS K
    2020-11-04
    Är mycket nöjd med City+7 har varit hos Dr Anders som på ett professionellt sätt utför sin behandling. Gjorde ett speritomi prov också mycket professionellt. Var hos en trevlig läkare på vårdcentralen som tog sig tid med undersökningen jag röntgades också detta var på en fredag på måndag ringer läkaren och frågade hur svullnade var. Det kallar jag omtänksamhet.
    Tack Lars! Vad glada vi blir! 👍 Citysjukhuset +7
    2020-10-30
    Jag har varit patient på Citysjukhuset +7 i flera år. Man blir alltid vänligt bemött och de läkare som jag har besökt är kunniga och tar sig tid att gå igenom de åkommor som man har på ett sätt så att man verkligen förstår. Stora, fina, rena och fräscha allmänna utrymmen. God hygien med handsprit på flera ställen. En fantastisk utsikt över älven och god information på tv-skärmar. Jag kan verkligen rekommendera Citysjukhuset +7!
  • ROBIN B
    2020-08-05
    Var på plats för att träffa Katri Granger, hon kommer 10-15 minuter för sent precis som gången innan, vi går in hos har ett kort samtal, efter ett samtal på ca 15 min ber henne om något som tar 5 minuter, hon säger nej tyvärr din tid är ute med ett stort leende och ber mig gå, väldigt arrogant attityd också.
    2020-08-03
    Nej tack! Tyckte inte om det, och en läkare var otroligt okänslig mot mig. Kommer med stor sannolikhet inte komma tillbaka.
  • skrev om Urolog en del av Citysjukhuset +7
    2020-06-27
    Perfekt plats, Bra läkare,
    Tack så mycket
    För allt 👍🏻
    Tack! Det värmer! Hälsningar från oss på Citysjukhuset 👍 Urolog
    2020-06-23
    Uppföljnigs besök efter kirurgi 2017.
    Proffesionellt o snabbt mottagande.
    Bra dialog m läkaren flera besök på kort tid.

Stort förtreoende så vänder mig gärna dit igen i fortsättningen när/om det behövs.
    2020-06-14
    Läkarbesök. Bra bemötande. Efter flertalet besök är problemet inte löst.
    Har fler besök kvar.
    2020-06-14
    Sökte för hudförändringar. Hade sökt offentlig vård men mycket svårt få tid samt mer att önska av bemötande. Motsatt situation +7: Fick tid mycket snabbt. Trevligt bemötande av som det kändes helt kompetent doktor. Kostsamt men värt. God uppföljning av doktor.
    Mindre positiv kontakt dock via telefon ang kallelse till återbesök och behov av ny tid. Plus att jag uppfattat inget återbesök, men PAD-svar på annat sätt. Personen var ”kort” och delvis lät mig ”förstå” resultat av PAD samt att jag borde vilja veta och återbesök hos doktor om skäl fanns för detta.
    Men totalt positiv känsla av +7.
    2020-06-12
    Bra bemötande samt hög servicegrad.
    2020-06-12
    Mycket bra tillgänglighet och en flexibel personal som försöker hitta lösningar för patienterna. Kompetenta läkare.
    Ingrep näshål
    Jag blev bemött av företaget på bästa sätt som man kan tänka sig.

Minna förväntningar var att uppnå en god resultat av behandling och det gjorde 100%.

Tveka inte att anlita citysjukhuset för de åtgärder du vill göra.
    Personlig professionell läkare. Snabbhet och engagemang. Perfekt läge
    2020-06-12
    Snarkutredning Kompetent och förtroligt och fick plan för olika alternativ att hantera min snarkning. Kan återkomma vid behov
    2020-06-12
    Otroligt bra väl omhändertagen professionella.all personal var vänliga
    Gerry
    2020-06-10
    Jag kan varmt rekommendera önh på citysjukhuset +7 . Omtänksamma och duktiga läkare. Jag har mest varit hos Anders Nordqvist och jag har mycket att tacka honom för , han är en underbar läkare.
    2020-06-10
    Är helnöjd med allt hittills Trevligt bemötande förutom en ny anställd i receptionen som snäste pga att hon inte kunde
    Hej Barbro! Vad tråkigt att du fick det bemötandet. Vi har noterat det och kommer att ta upp det! Trevlig Sommar, Anders Öron-Näsa-Hals
    2020-06-10
    Allt bra, det var synd bara att ni inte sa till mig att ha sällskap med mig då ni skulle meddela att jag hade en tumör! Det var svårsmält och en fruktansvärd stund i samband med det beskedet. Hade varit bra att ha sällskap med sig då, även om det var en godartad tumör.
    Hej Christoffer! Vi gör det självklart på minderåriga men rutinen med vuxna och när det gäller godartade "tumörer" så är det många som reagerar tvärtom ,skall jag ha med mig någon? -då måste det vara elakartat Men självklart är det inget roligt besked-men ofarligt. Trevlig Sommar! Anders Öron-Näsa-Hals
    2020-06-10
    Kunde inte komma fram helt enkelt uruselt!
    Det brukar alltid vara enkelt och bra. Vad har hänt ?
    Jag vill boka åb tid hos Anders Nordkvist asap
    Hej Bo! Ledsen att du inte kommit fram. Kan du ringa mig nu på 031-7777772? Så bokar vi en tid! Lill Öron-Näsa-Hals
    Utvidgning av hörselgång.
    Mycket professionellt.
    Förväntningar var mycket goda
    Återkommer gärna till den vårdcentral
    Stort tack för detta Rune. Välkommen tillbaka! Öron-Näsa-Hals
    2020-06-10
    Näsmussla som nu är opererad.
    Supernöjd.
    Tack kim! Vad roligt att du är nöjd! Välkommen tillbaka! Öron-Näsa-Hals
    2020-06-10
    Jag har besökt både specialist och vårdcentralen
    Jag fick vänta väldigt länge på specialist kliniken
    Hej Ann-Catrin Ledsen att du fick vänta, vi försöker lösa de flesta problem för patienten på 1:a besöket-så slipper mina patienter komma 1-2 gg extra som är vanligt på de flesta specialistmottagningarna i Göteborg. Doktor Anders Öron-Näsa-Hals
    2020-02-17
    Vill du bli bemött av respekt, bra information och god service? Då skall du absolut inte vända dig till Citysjukhuset +7, GÖTEBORG.

Kritiken riktar sig i synnerhet till person som sitter högt upp i bolaget som bemöter arbetstagare och patienter på ett extremt ovärdigt och nedtryckande sätt.

Jag kommer inte längre att vara kvar på denna vårdcentral och rekommenderar inga andra att skriva in sig på Citysjukhuset +7.

// Besviken patient
  • 2019-10-22
    Utmärkt service med riktigt trevlig personal. Lätt att få tid och kompetent bemötande. Är skriven på Vårdcentralen och har även besökt specialisterna.
  • Andreas V
    2019-02-04
    Sämta besöket jag någonsin vartit med om. Fick inte alls någon bra hjälp eller förklaring till problemet. Fick kostnads förslag av en dryg doktor som inte ens kolla noga eller mer än en gång innan han berättade att han vart färdig och att det ända som finns att göra är att opperera...
    2011-08-10
    Aldrig tidigare fått ett så varmt och trevligt bemötande på en vårdcentral. Fick all hjälp jag kunde tänkas behöva. Har listat mig här numera och kommer aldrig att gå någon annanstans.
    2009-08-19
    mycket trevlig personal och alltid bra bemött. Kunniga läkare och sköterskor