Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Civilekonomernas Riksförbund

Civilekonomernas Riksförbund

Västgötagatan 5, 118 27 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Civilekonomernas Riksförbund

• Per E
    Per E skrev om Civilekonomernas Riksförbund
    Var med i Civilekonomerna när jag var student. Medlemskapet var då gratis, men det gav inte så mycket. Var mest en medlemstidning man fick som inte var intressant för en välutbildad ekonom. Efter examen gick jag med som betalande medlem efter blivit övertygad av en säljare ifrån Civilekonomerna att det skulle vara så bra. De lovade mig att få bra erbjudanden som bland annat företagsförsäkring och sjukförsäkring, men när jag väl började betala fick jag ingen bra information om bland annat sjukförsäkring och företagsförsäkring även fast jag skickade flera mail och ringde. Servicen var urusel och de försäkringar som säljaren nämnde fanns ej eller hade andra priser än det som nämndes ifrån början. Har sagt upp medlemskapet och betalat ca 1500 kr för ingeting. o kr i mervärde. Pratade nyligen med en som har hand om fakturera och frågade vad jag betalade för och vilket kundvärde de gav mig? Personen kunde inte svara på min fråga, även fast hon menade att hon var en ekonom. En ekonom ska mycket väl veta vad kundvärde är.

Kommer aldrig mer att vara medlem i Civilekonomerna och kommer inte rekommendera det för andra heller, om det vill ha valuta för sina pengar. Speciellt ekonomer som startar företag.

Västgötagatan 5, 118 27 Stockholm