Wirström 365 Järn & Färg AB - Coloroma/Bolist

Wirströms

7 omdömen om Wirström 365 Järn & Färg AB - Coloroma/Bolist

Katarina P
Skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB

Beställde tapeter via websidan. Skrev nån dag därefter till kundtjänst om att makulera ordern. Inget svar. Tapeterna skickas till Colorama Huddinge ändå. När jag kommer i kontakt med personalen i Huddinge om att returnera ordern får jag förklarat att jag måste komma dit personligen och skriva på returlapp. Så efter mkt om o men kommer jag från Haninge dit, träffar på en okunnig personal som också i all sin okunnighet är otrevlig. Får hjälp av hennes kollega med att lämna en enkel underskrift- det var allt. Efter nästan två...

RICKARD GRIFFITH C
Skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB

Ojämn service beroende på vilken person man pratar med. Vissa är mycket trevliga, kunniga och serviceinriktade. Andra är otrevliga och rakt av ohjälpsamma. Lycka till!

Katarina P gillar detta
amanda k
Skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB

Hej. Jag har handlat hos Wirströms i många år. Deras service är helt fantastisk. I somras behövde vi material till några masker som vi skulle göra till en teaterföreställning. Det var bråttom och den som skulle ha materialet befann sig ute i skärgården utan möjlighet att ta sig in till stan. En butikschef tog då med sig materialet ut till skärgårdsön och mötte upp min kollega vid en busshållplats. Maskerna blev klara i tid tack vare detta och kunde transporteras till London med annan kollega dagen efter. Otroligt fin service. Sällan man är med om liknande

amanda k gillar detta
Peter M
Skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB

Våldsamt dyra. Har handlat där ibland då jag inte orkar åka till Classe eller annan prisvärd affär. Köpte tyvärr en plastgran på Wirströms 2011 då frugan är allergisk och det var den fulaste gran jag sett. Endast halva grenarna hade "barr" och var i övrigt en stålpinne. Visst, jag köpte den i paket och kunde inte se, men att de säljer sån skit förvånar mig. Är besviken och kommer aldrig handla här igen.

Marcus A
Skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB

Fånigt höga priser, men det kanske är förståeligt med tanke på det centrala läget. Personalen är sjukt ivrig att gå hem efter jobbet, 17:59 är det helt kört att bli insläppt.

Theresia C
Skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB

Liten butik i stort format - allt från råttgift till skruvar, bra läge på Söder och kompetent personal.

Hanna Ö gillar detta
Tore J
Skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB

Alltid öppet och mycket hjälpsam personal. Köper det mesta hos dem.