Alla kategorier Järnhandel Stockholms län Stockholm Södermalm Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB

Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB

Folkungagatan 54, 116 22 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB

• amanda k
    amanda k skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB
    Hej. Jag har handlat hos Wirströms i många år. Deras service är helt fantastisk. I somras behövde vi material till några masker som vi skulle göra till en teaterföreställning. Det var bråttom och den som skulle ha materialet befann sig ute i skärgården utan möjlighet att ta sig in till stan. En butikschef tog då med sig materialet ut till skärgårdsön och mötte upp min kollega vid en busshållplats. Maskerna blev klara i tid tack vare detta och kunde transporteras till London med annan kollega dagen efter. Otroligt fin service. Sällan man är med om liknande
    amanda k gillar detta
  • Peter M
    Peter M skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB
    Våldsamt dyra. Har handlat där ibland då jag inte orkar åka till Classe eller annan prisvärd affär.

Köpte tyvärr en plastgran på Wirströms 2011 då frugan är allergisk och det var den fulaste gran jag sett. Endast halva grenarna hade "barr" och var i övrigt en stålpinne. Visst, jag köpte den i paket och kunde inte se, men att de säljer sån skit förvånar mig. Är besviken och kommer aldrig handla här igen.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB
    Fånigt höga priser, men det kanske är förståeligt med tanke på det centrala läget. Personalen är sjukt ivrig att gå hem efter jobbet, 17:59 är det helt kört att bli insläppt.
  • Theresia C
    Theresia C skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB
    Liten butik i stort format - allt från råttgift till skruvar, bra läge på Söder och kompetent personal.
    Hanna Ö gillar detta
  • Tore J
    Tore J skrev om Colorama / Jan Wirström 365 Järn & Färg AB
    Alltid öppet och mycket hjälpsam personal. Köper det mesta hos dem.

Folkungagatan 54, 116 22 Stockholm