Alla kategorier Webshop Colourpicture.se

Välkommen till Colourpicture.se

Hos oss kan du enkelt beställa kreativ reklam. Allt från små reklamprodukter till stora fasadbanderoller till Sveriges lägsta priser. Vi arbetar främst genom vår webbshop där hittar du priser och leveranstider. Vi finns tillgängliga även via telefon, mail och chatt. Allt för att du ska få en så bra upplevelse som möjligt hos oss.

Vi finns även tillgängliga för ett möte om du så önskar det. Kom förbi oss i Helsingborg och se Sveriges största utbud av kreativ reklam!

#Kreativreklam #Trycksakerpånätet

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 45 kunder tycker om Colourpicture.se

• Ivan
    Ivan skrev om Colourpicture.se
    100 % nöjd kund Garanti skriver Colourpicture.se på sin hemsida !
    Här kommer min upplevelse av Colourpicture.se
    Jag behövde skaffa studentskylt till min sons studentavslutning. Colourpicture hittade jag via Google och jag tänkte gynna lokal företag . Via deras hemsida skickade jag en offertförfrågan inklusive all material som behövdes för att företaget ska kunna lämna totalt pris som avser framställning av skylten inklusive pinne och frakt. Observera att jag skickar all material i samband med offertförfrågan till företaget för att dem ska kunna ge mig ett korrekt pris när det gäller kostnad att framställa och tillverka skylten inklusive fraktkostnaden enligt underlaget. Nästa dag skickar Colourpicture offert till mig som avser studentskylt och totala priset är på 500.kr. Jag tar kontakt med företaget, tycker att priset är relevant och beställer skylten.
    Det är torsdag den 7/06 när skylten kommer med DHL sent på eftermiddaen. Ja öppnar förpackningen och är generellt nöjd med skylten fast min fru upptäcker att det fins en repa ,spår av lim och några luftbubblor på skylten. Men jag har varken tid eller lust att klaga på detta för vi ska fira mitt barns skolavslutning i morgon ! Jag är väldigt noggrann med att betala mina räkningar i tid och gör en betalning utifrån offerten till Colourpicture.se på 500.kr samma dag.
    Måndag den 11/06 levererar posten en ny faktura från Colourpicture.se. Faktura är på 1188.kr. Jag kontaktar Colourpicture och påpekar att faktura är felaktigt och jag hänvisar till offerten där totala priset är 500 kr. Jag informerar företaget att jag har betalat till Colourpicture 500kr enligt offerten och att jag inte har godkänt en annan offert eller några andra kostnader. Nej säger Colourpicture - du har godkänt offerten och även den finstilta texten och vi har rätt att ta betalt ! Jag hänvisar till offerten och att jag har skickat allt underlag för att de ska kunna ge ett exakt pris utifrån materialet jag skickade till dem. Jag godkände offerten i god tro och trodde att företaget hade lämnat offerten på det totala kostnaden som jag efterfrågade. Därefeter informerar Colourpicture att de har sålt mitt faktura till Factoringgruppen och i samband med detta mina personuppgifter samt att jag måste vända mig till Factoringgruppen. Jag kontaktar Factoringgruppen och tillbakavisar - bestrider fakturan och hänvisar till offerten samt informerar att jag redan har betalat till Colourpicture 500.kr Factoringgruppen informerar mig att (eftersom jag har bestridit fakturan ) de kommer att ta bort fakturan ur deras system. Åter kontaktar jag Colourpicture och informerar om svaret jag fick från Factoringgruppen. Nu hotar Colourpicture att de kommer att skicka faktura direkt till kronofogden om jag inte betalar den nya summan.
    Jag vet inte vad jag har gjort för fel för att hamna i denna besvärliga situation och blir behandlat på detta viset av Colourpicture. Har inte jag rätt att veta vad en produkt kommer att kosta mig när jag lämnar allt underlag till företaget och begär det totala priset för varan och tjänsten? Får mina personuppgifter säljas till ett annat företa utan mitt samtycke?
    Jag är som kund, väldigt upprörd och ledsen över Colourpicture bemötandet.
    Vill också påpeka att jag har betalat in hela summan 1180.kr till Colourpicture. Läs mer
    2018-06-14 Daniel W svarar Ivan
    Hej Ivan,

Det är tråkigt att du är missnöjd med vår dialog. Dessvärre är vi inte överens om din historia ovan.
    Som du nämnde hade du inte förstått den löpande timdebiteringen på originalframställningen och jag beklagar att du inte förstått vår offert. Likväl att frakt tillkommer.
    När du skickade in din offerförfrågan klickade du i ditt godkännande i rutan av vår dataskyddspolicy.

Tråkigt att du känner dig så missnöjd med oss.

Ha en bra dag!

• Malin P
    Malin P skrev om Colourpicture.se
    Försenad leverans där colourpicture inte tig på sig ansvaret. Praxis är väl annars att den man beställer av tar ansvaret för leverans också. Läs mer
    2018-05-21 Daniel W svarar Malin P
    Hej Malin,

Vi ber om ursäkt för den försenade leveransen. Tyvärr så hade ditt paket fastnat på en av DHLs terminaler. Så fort du kontaktade mig så löste vi detta med DHL och du kunde hämta ut ditt paket redan dagen efter på DHLs Service Point. Svårt att veta exakt vart alla paket är då det är en tredje part (fraktbolagen) som styr och därmed kan man inte heller ändra i deras organisation eller rutiner för att prioritera just ditt paket. Vi har erbjudit dig en goodwill-kompensation och hoppas att vi får behålla dig som kund.

Jag finns tillgänglig på daniel@colourpicture.se eller på 042-13 77 00

• Johan K
    Johan K skrev om Colourpicture.se
    En mycket uppskattad målarbok till dottern Läs mer
    2018-05-21 Daniel W svarar Johan K
    Hej Johan,

• Ellie D
    Ellie D skrev om Colourpicture.se
    Beställde anteckningsblock, pennor och visitkort. Funkade klockrent att lägga beställningen via webben. Läs mer
    2018-05-16 Daniel W svarar Ellie D
    Hej Ellie,

• Agnes A
    Agnes A skrev om Colourpicture.se
    Snabba på att svara både via mail och chatt. Jag beställde mattor som var lite mer speciella och Daniel hjälpte mig hela vägen. Supernöjd. Läs mer
    2018-05-16 Daniel W svarar Agnes A
    Hej Agnes,

• Jacob L
    Jacob L skrev om Colourpicture.se
    Jag beställde två specialtillverkade dukar varpå den ena inte kom fram med posten. Detta löstes snabbt och smidigt av Colourpicture, och resten av min beställning blev ersatt med och anlände knappt en vecka senare. Kvalitén på dukarna var mycket bra. Under hela beställningsprocessen har Colourpicture's service varit snabb och mycket hjälpsam. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-05-16 Daniel W svarar Jacob L
    Hej Jacob,

• Camilla A
    Camilla A skrev om Colourpicture.se
    Slutprodukten blev ganska bra, fast plastmaterialet som mina etiketter skulle tryckas på var inte som jag hade förväntat mig. Prov på materialet kom aldrig fram med posten.
    Jag började kommunicera via webb-chatt, men övergick till mejl. Dock svarade de inte på samma mejl, så det blev svårt att följa konversationen. Svårt att få svar på alla frågor. Slutade med att jag beställde utan att hinna se plastmaterialet. När jag påpekade att etiketterna var matta trots beskrivningen ”glansig fernissa” fick jag inget svar. Det var dåligt tycker jag. Läs mer
    2018-04-24 Daniel W svarar Camilla A
    Hej Camilla,

Tråkigt att våra två postomgångar med prover inte kommit fram i tid. Samt att vår leverans inte levde upp till era förväntningar. Vi har levererat den glansigaste vinylen/dekalerna vi har till er där man ska kunna fästa på så många olika material och både inom- och utomhus enligt era krav.
    Vårt ordererkännande går alltid iväg från vårt ordersystem så därför blev det tyvärr en ny konversation.
    Jag besvarade din fråga om "glansig fernissa" samma dag som jag fick ditt mail (28 mars).

• Jonas F
    Jonas F skrev om Colourpicture.se
    • Beställde "Mäklarskyltar " i kanalplast.

• Jag försökte beställa först via mallen på hemsidan men det fungerade inte för mig så via chattfunktionen kom vi överens att jag skulle maila in beställningen istället och det fungerade bra.

• Hade inga förväntningar

• Allt blev bra. Kommer förmodligen beställa mer. Läs mer
    2018-04-23 Daniel W svarar Jonas F
    Hej Jonas,

• Daniel J
    Daniel J skrev om Colourpicture.se
    Köpte mässmonter
    All kontakt sköttes via hemsida och E-post
    Det var bråttom och Colorpicture levde upp till vad de lovade.
    Well done Läs mer
    2018-04-23 Daniel W svarar Daniel J

• Magdalena B
    Magdalena B skrev om Colourpicture.se
    Snyggt tryck mkt bra kvalitet
    På tyget Läs mer
    2018-04-23 Daniel W svarar Magdalena B
    Hej Magdalena,

• Mikaela S
    Mikaela S skrev om Colourpicture.se
    Fick bra och snabb hjälp både via chat och mail för att ta köpbeslut. Läs mer
    2018-04-20 Daniel W svarar Mikaela S
    Hej Mikaela,

• Robert L
    Robert L skrev om Colourpicture.se
    Specialformat på pallöverdrag med logga, bra resultat och leverans enligt utlovad tid. Rätt passform och material. Läs mer
    2018-04-20 Daniel W svarar Robert L
    Hej Robert,

• Jörgen J
    Jörgen J skrev om Colourpicture.se
    Inget utmärkande på något sätt. Ett tryckeriföretag i mängden. Snabb support fram till beställning. Kompletterande frågor besvarades först efter påminnelse eller inte alls. Läs mer
    2018-03-12 Daniel W svarar Jörgen J
    Hej Jörgen,

Tack för ditt svar.

• Ebba N
    Ebba N skrev om Colourpicture.se
    Beställde logoband och rolluper till vårt event. Deras designavdelning hjälpte mig snabbt att få fram min design på dom olika produkterna. Blev superbra! Läs mer
    2018-03-07 Daniel W svarar Ebba N
    Hej Ebba,

• Ella B
    Ella B skrev om Colourpicture.se
    Beställde jackor till företaget. Blev förvånad över den snabba leveransen och vilken kvalitet det var på jackorna. Perfekt nu inför våren. Bra bemötande. Jag kommer återkomma. Läs mer
    2018-03-07 Daniel W svarar Ella B
    Hej Ella,

• Alica A
    Alica A skrev om Colourpicture.se
    Är riktigt nöjd med produkten och att det är fraktfritt! Läs mer
    2018-03-07 Daniel W svarar Alica A
    Hej Alica,

• Olivia E
    Olivia E skrev om Colourpicture.se
    Beställde displayer och tyckte det var svårt med att förstå tryckmallarna. Colourpicture support hjälpte mig då jag skickade in vår logga och fick snabbt ett korrektur tillbaka. Tack för hjälpen! Läs mer
    2018-03-07 Daniel W svarar Olivia E
    Hej Olivia,

• Alice A
    Alice A skrev om Colourpicture.se
    Fick grymt bra support av Daniel - tack! Läs mer
    2018-02-28 Daniel W svarar Alice A
    Tack Alice för dom fina orden!

• Emma E
    Emma E skrev om Colourpicture.se
    Ville veta vilken kvalitet det var på pappret och Daniel som var vår säljare skickade snabbt prover så vi kunde beställa. Funkade verkligen jättebra med både chatten och diskussionen över telefon! Läs mer
    2018-02-23 Daniel W svarar Emma E
    Hej Emma,

• Ida S
    Ida S skrev om Colourpicture.se
    Hade frågor och funderingar kring min webborder på banderoller och fick lugnande besked att jag kunde ändra min design. Skitbra! Läs mer
    2018-02-23 Daniel W svarar Ida S

2018-02-22 Daniel W svarar Michelle A
    Hej Michelle,

• Magnus J
    Magnus J skrev om Colourpicture.se
    Beställde visitkort från Colourpicture, kundservicen var väldigt hjälpsam och svarade på alla frågor snabbt i chatten. Visitkorten levererades som utlovat och blev perfekta. Rekommenderar! Läs mer
    2018-02-21 Daniel W svarar Magnus J
    Hej Magnus,

• Erik B
    Erik B skrev om Colourpicture.se
    Trevliga, bra service, snabb produktion, hjälpsamma Läs mer
    2018-02-20 Daniel W svarar Erik B
    Hej Erik,

• Ann-Sofie M
    Ann-Sofie M skrev om Colourpicture.se
    bra service, hjälp och priser, snabbt Läs mer
    2018-02-19 Daniel W svarar Ann-Sofie M
    Hej Ann-Sofie,

• Gina C
    Gina C skrev om Colourpicture.se
    När jag blev kund våren 2017 så var jag väldigt nöjd med service, bemötande, prisnivå och kvalitet. Nu med ny kontakt på företag har jag emailat vid två tillfällen utan svar. Fick inte heller någon information om att jag fått en ny kontakt på företaget eller presentation av denna. Det som kändes så personligt och bra innan försvann på något sätt. Kanhända att jag återkommer med beställningar trots detta men jag kommer att se mig omkring hos andra först. Läs mer
    2018-02-19 Daniel W svarar Gina C
    Hej Gina,
    Tack för din beställning och din feedback!

Vi har full förståelse för betyget då det gick väldigt fort när Ida slutade hos oss och vi hann inte riktigt med. Du har helt rätt i att vi skulle informerat er om att jag är er nya kontakt hos oss. Vi gjorde en miss och hoppas att vi kan få en chans att visa vilka vi är!

daniel@colourpicture.se
    042-137700
  • Elin W
    Elin W skrev om Colourpicture.se
    Vi har under 3 års tid tagit hjälp av Colourpicture med våra kreativa trycksaker och upplever service och produktion i världsklass. Vår kontakt på Colourpicture, Daniel, är proffsig, hjälpsam, inspirerande och otroligt serviceminded. Vi uppskattar enkelheten! Inget krångel, långa väntetider eller dylikt utan snabbt och effektivt. Colourpicture får full pott av oss. Tack för att ni är så bra!! Läs mer
    2018-02-19 Daniel W svarar Elin W
    Hej Elin,

Tack för din rekommendation! Vet inte riktigt vad jag ska säga - tack för dom fina orden!

• Daniel E
    Daniel E skrev om Colourpicture.se
    Ingen annan kunde lösa mitt behov. Sjukt nöjd! Läs mer
    2018-02-19 Daniel W svarar Daniel E

• Daniel W
    Daniel W skrev om Colourpicture.se
    Bra bemötande, bra produkter och punktlig leverans Läs mer
    2018-02-19 Daniel W svarar Daniel W

• Jonas S
    Jonas S skrev om Colourpicture.se
    Kommer aldrig använda Colorpicture igen. Läs mer
    2018-02-19 Daniel W svarar Jonas S
    Hej Jonas,
    Tråkigt att du är missnöjd med oss.
    Som jag förklarat för din kollega så har vi fått en tryckfärdig PDF från er och vi vet inte vad som är korrekt rosa färg. Vi kan omöjligt veta hur ni tänkt er design. Som goodwill så rabatterade vi ju era dukar då vi har förståelse för att produktionen inte blev som ni tänkt er.

Jag finns tillgänglig på 042-137700 eller på daniel@colourpicture.se för en fortsatt dialog!

• Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Colourpicture.se
    Sämsta företaget någonsin jag varit i kontakt med.
    Ingen som bryr sig och ingen som återkommer. Läs mer
    2018-02-20 Daniel W svarar Torbjörn A
    Hej Torbjörn,

Jag känner inte igen din feedback och skulle uppskatta om du kan återkomma till mig när du är tillbaka från semester så vi får reda ut detta. Inte bra om vi missat att återkoppla till dig men jag inte hittar varken missade mail eller missad att göra-post i vårt CRM.

Jag nås på 042-137700 eller på daniel@colourpicture.se

• Joakim E
    Joakim E skrev om Colourpicture.se
    Colourpicture levde inte upp till våra förväntningar. Av 3 beställningar blev 2 av dem fel.

Ena gången fick vi foliera om produkten själva. Dem levererade en ny folie, men erbjöd sig inte att byta ut den som dem felaktigt monterat.

Vid en prisjämförelse på 5 lokala företag inom en radio på 30 km så låg dem 100 procent dyrare än 4 av dem andra.

I våra ögon är dem ett väldigt oseriöst företag som vi inte kommer anlita igen. Läs mer
    2018-02-13 Daniel W svarar Joakim E
    Hej Joakim,

Tråkigt att du är missnöjd med oss.
    Känner inte riktigt igen din beskrivning, vi har gjort en felaktig produktion som vi ersatt. Jag hittar ingen dokumentation om ärendet att ni hade monterat den felaktiga eller att vi ska skicka ut någon montör för att byta dekalerna. Hittar endast att vi skulle ersätta dom felaktiga.

Jag finns tillgänglig på 042-137700 eller daniel@colourpicture.se, skulle uppskatta om du tar kontakt med mig angående detta ärendet!

Coloupricture.se
  • Per E
    Per E skrev om Colourpicture.se
    Bra service, bra produkt, bra pris Läs mer
    2018-02-13 Daniel W svarar Per E
    Hej Per,

• Carolin L
    Carolin L skrev om Colourpicture.se
    Enkelt och bra. Bra priser. Första gången hade vi svårt att hitta leveransadress när vi skulle hämta varor från er. Läs mer
    2018-02-13 Daniel W svarar Carolin L
    Hej Carolin,

Det är lite tokigt att vi inte fått igenom vårt bygglov för tydligare skyltning vid vårt lager. Kan hålla med om att det kan vara svårt att hitta om man inte vet från början vart vi ligger.

• Michael O
    Michael O skrev om Colourpicture.se
    Fast and efficient, always helpful. Läs mer
    2018-02-13 Daniel W svarar Michael O
    Hi,

Thanks for your recommendation!
    Don't hesitate to call, email och chat with us for further productions!

Many thanks that you choose us as your supplier!

• Thomas P
    Thomas P skrev om Colourpicture.se
    Proffsigt, bra priser, snabba leveranser Läs mer
    2018-02-13 Daniel W svarar Thomas P
    Hej Thomas,

Thomas P, Daniel W gillar detta
  • Calle S
    Calle S skrev om Colourpicture.se
    Utmärkt företag branshen, De kan sitt yrke mycket bra Läs mer
    2018-02-13 Daniel W svarar Calle S
    Hej Calle,

• Kasper W
    Kasper W skrev om Colourpicture.se
    Let at bestille og hurtig levering, og produkterne holder høj standard. Läs mer
    2018-02-13 Daniel W svarar Kasper W
    Hej Kasper,

• Anna S
    Anna S skrev om Colourpicture.se
    Hög kvalitet och mycket bra service! Läs mer
    2018-02-13 Daniel W svarar Anna S
    Hej Anna,

• Adrian W
    Adrian W skrev om Colourpicture.se
    Bra priser, utmärkt kvalitet och god service! Läs mer
    2018-02-13 Daniel W svarar Adrian W
    Hej Adrian,

• Ulf O
    Ulf O skrev om Colourpicture.se
    Hej!
    Förmodligen så har ni fått min adress genom att jag har låtit framkalla fotografier. Jag har alltid varit nöjd med arbetet och bemötandet. Tyvärr så flyttade affären från fältöversten .
    M.v.h.
    Ulf Läs mer
    2018-02-09 Daniel W svarar Ulf O
    Hej Ulf,

Tack för din recension!
    Tråkigt att ni flyttat affären från Fältöversten.
    Tveka inte att höra av dig om ni behöver mer hjälp med framtida produkter.

Stort tack för att ni valde oss som leverantör.

• Andreas S
    Andreas S skrev om Colourpicture.se
    Smidig och snabb respons samt bra slutresultat. Läs mer
    2018-02-09 Daniel W svarar Andreas S
    Hej Andreas,

Tack för att du tagit dig tid att lämna en recension!

• Lars H
    Lars H skrev om Colourpicture.se
    Kanonbra support och bara bra köpupplevelse varje gång! Läs mer
    2018-02-09 Daniel W svarar Lars H
    Hej Lars,

Härligt att du tagit dig tid att lämna en recension!
    Ser fram emot att hjälpa er framöver om ni behöver fler produkter.

Tack!

• Anki E
    Anki E skrev om Colourpicture.se
    Jag har beställt en tavla från ett foto. Jag är mycket med både bemötande , information och så klart tavlan! Läs mer
    2018-02-09 Daniel W svarar Anki E
    Hej Anki,

Tack för att du tagit dig tid att lämna en recension!
    Ser fram emot att hjälpa er framöver om ni behöver fler produkter. 🔥

Stort tack för att ni valde oss som leverantör, och för det höga betyget!

Tack!

www.colourpicture.se
  • Björn L
    Björn L skrev om Colourpicture.se
    Roll-ups har vi köpt vid ett par tillfällen Läs mer
    2018-02-08 Daniel W svarar Björn L
    Hej Björn,

Strålande! Uppskattar verkligen att du tar dig tid att ge en recension på oss.
    Ser fram emot att hjälpa er framöver om ni behöver fler produkter.

Tack!😊

• Jenny F
    Jenny F skrev om Colourpicture.se
    Vi har köpt en beachflagga. Vi fick ett bra bemötande och blev snabbt uppringda efter vår offertförfrågan. Varan blev bra, dock fick jag påminna om rabatten vilket inte ska behövas. Annars är vi nöjda. Läs mer
    Daniel W, colourpicture.se gillar detta