Alla kategorier Webbsida Stockholms län Stockholm Norrmalm Compricer AB

Compricer AB

Västra Järnvägsgatan 21, 111 64 Stockholm — Visa karta

Företag inom webbsida nära Compricer AB:

Västberga Allé 9, Hägersten
SpinMedia är en digital konverteringsbyrå som gör besökare till kunder! Läs mer ›
Yaroslav S:
Fick ett besök av Spinmedia där de hjälpe mig med ideér och nya insikter kring min hemsida. Vår affär resulterade i att vi använder deras li...

Läs vad 5 kunder tycker om Compricer AB

• Maria S
    Maria S skrev om Compricer AB
    Blev verkligen glatt överraskad över samtalet jag fick bara stunden efter jag hade gjort en sökning ang bilförsäkringar på Compricer AB. En trevlig man lotsade mig genom bilförsäkringsdjungeln enligt mina önskemål och behov, och vips.., så var det klart! Verkligen smart, effektivt och i högsta grad serviceinriktat.. ja, jag är mycket nöjd och glad över initiativet. :D Så nu är det klart.., det jag borde och skulle ha gjort för längesen, men som jag skjutit upp för det var så mycket krångel att navigera hit-å-dit.. Toppen!!! Vänligen/ Maria Shaw
  • Robert L
    Robert L skrev om Compricer AB
    Mycket nöjd! Skulle igentligen bara kolla lite priser, men blev uppringd av en mycket trevlig och kompetent Kille Henrik Ekdahl så det blev både hemförsäkring och ny bilförsäkring :). Kan verkligen rekommenderas!!

//Robban
  • Heinz Z
    Heinz Z skrev om Compricer AB
    Jag är mycket nöjd med eran kundservice. Det har bara varit trevliga och hjälpsamma personer hos er som jag haft kontakt med.
  • dag z
    dag z skrev om Compricer AB
    Talade med en ung trevlig man"Jesper" Och kunnigare och proffsigare Sälj/support har jag inte stött på så ofta!.. !! ; ))
    Sänkte min bilförsäkring från 1300kr i månaden till 645kr
    Suveränt jobbat hösta betyg...
  • Robin
    Robin skrev om Compricer AB