Contactmedia Sverige AB

Välkommen till Contactmedia AB!

Vi är din personliga digitala partner som kan hjälpa dig med din digitala marknadsföring och att stärka din närvaro online. Vi har skräddarsydda lösningar för både små och stora företag som behöver hjälp med till exempel bygga hemsida, SEO, Google my business, google ads.

Du kan välja att använda våra tjänster individuellt eller olika paket som vi kan leverera. Vi är en ny generation digitala experter som tillhandahåller klockrena webbtjänster. Med en snygg hemsida ger du dina kunder ett professionellt första intryck.

Varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller läs vad våra tidigare kunder tycker här nedan.

Läs vad 33 kunder tycker om Contactmedia Sverige AB 2

2022-05-23 Insamlad av företaget
    Proffsigt hemsida titta gärna

2022-05-20 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med tjänsten som ni har levererat.
    Hejsan Primabell AB vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    För första gången har jag fått ett gott intryck på en media byrå.
    Sökte ute på reco och fick fram goda betyg.
    Ringde in och pratade med en som heter Robert. Trevlig kille,
    Ville få hjälp med helhets paket ute på Google samt hemsida.
    Faktrureringen samt det han utlovade stämmde överrens med det vi pratade om.
    Säljaren tog sin tid och förklarade exakt hur dom jobbar samt hur dom kunde hjälpa mig för mina behov.
    Priset var rimmligt om man jämför med andra Mediabyrå där priserna är höga.
    Rekommenderar stort Contact Media.
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Trevlig bemötande och snabba. Byggt en snygg hemsida och en trevlig logga.
    Hejsan Ossianssons bygg vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Bästa upplevelse dem hjälpt mig jättemycket, rekommenderar stark , Rober och Denis hjälpte mig och varit i hela vägen . hemsidan varit fantastiskt, dem är Guld, Alla företaget rekommenderar att ska kontakta Contact media och göra bästa hemsidor, 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
    Tack så jättemycket för Allt Ni är Bäst
    Mvh Jona
    Jonas Städservice & Bemanning
    Hejsan Jonas Städservice vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
  • 2022-05-10 Insamlad av företaget
    Jag är jätte gläd med service
    Hejsan Valsätra Plattsättning AB vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Trevligt samtal
    Duktiga arbetare som är glada och positiva
    Super nöjd med sidan
    Hejsan Ma stöd vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Bra jobbat mina vänner , proffsigt arbete, trevlig kundbemötande ❤️
    Hejsan Umestäd vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Mycket bra och professionellt service
    Best i test rekommenderas starkt!
    Hejsan Husam vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Perfekt jätte nöjd trevligt 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Hejsan Mujezinovic M vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️ Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-04-26 Insamlad av företaget
    Bra service mycket nöjd med min hemsida
    Hejsan Pierre P Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Nice experience with this company!
    All recommendations!
    Hello Pkm bygg We thank you for the kind words, We look forward to a long cooperation with you.🙏☺️ With kind regards Contactmedia Sverige AB
  • 2022-04-19 Insamlad av företaget
    Super duktiga, smaklös och snabb service🤘
    Riktigt nöjd
    Hejsan Oscar
    Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️
  • 2022-04-19 Insamlad av företaget
    Smidigt och mycket bra bemötande!
    Snygg sida och väldigt trevliga att ha att göra med!
    Hejsan Excellent Städservice Ab . Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med
    er.🙏☺️
    2022-04-18 Insamlad av företaget
    Trevlig personal!!!🔝 Seriöst företag. Hjälpt oss med vår digitala marknadsföring.🔝🔝
    Hejsan Dromator Service AB.
    Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er.🙏☺️
    2022-04-16 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande från start och känner mig alltid lika välkommen när jag ringt tillbaka för lite frågor eller funderingar.
    Har tidigare haft andra media byrå som hjälpt mig, men inte lyckats så bra som ni.
    Är super nöjd med min hemsida, tack 🙂
    Hejsan

Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er. Vad roligt att höra att du blev nöjd med din sida 🙏☺️
    2022-04-16 Insamlad av företaget
    Contact media har hjälpt mig med att nå ut till kunder men även synas professionellt. Tack så mycket för hjälpen!
    Hejsan David! Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Ett otroligt bra företag! Mycket trevlig personal samt mycket kunniga i i sitt område. Rekommenderar starkt detta företag!
    Hejsan Dennis! Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
  • 2022-04-14 Insamlad av företaget
    En väldigt bra investering, rekommenderas starkt!
    Hejsan Piter! Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Bra hjälp och kunniga inom sitt område
    Hejsan Daniel!

Vi tackar för dom fina orden, Vi ser fram emot ett långt samarbete med er
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Jag tycker att Contact Media har gjort bra jobb och deras personal är jätte trevliga och proffesionellt. De försöker verkligen att göra kunderna glada och nöjda.
    Vi tackar och bockar för dina fina ord. Vi ser verkligen fram emot ett långt samarbete med er
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Mycket bra bästa hemsidan dem har gjort
    Hejsan Ömer!
    Tack för din fina omdömen. Vi är glada att du blev nöjd med sidan vi byggde för dig.
    Vi ser fram emot ett långt samarbete med er. Vi ser även att du la ett betyg men ska nog vara 5/5 :)
  • 2022-04-05 Insamlad av företaget
    Ni överträffade verkligen mina förväntningar! Rekommenderas varmt!
    Tack för ditt fina omdöme det värmer verkligen i ❤️ Vi ser fram emot ett långt samarbete med er
    2022-04-01 Insamlad av företaget
    Jag hade problem med min franchise givare så jag kontaktade Contactmedia o dem hjälpte mig o säga upp avtalet i förtid, riktigt bra killar som är lätta o göra med.
    Hejsan Bilal!
    Vi tackar för dina fina ord, Vi finns alltid här för våra kunder. Vår vision är att alla våra företag ska känna en trygghet hos oss.
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Tack för ett trevligt bemötande och en god service. Uppskattar kontakten att ni återkoppla direkt. 5 stjärnor till er
    Mvh Enki Entreprenad
    Vi tackar för dom fina orden 🙏 vi ser fram emot ett långt samarbete mer er. ❤️
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Good service, nice staff. Werry Good.
    We thank you for your kind words and what a pleasure to hear that you are satisfied with our services. Sincerely,
  • 2022-03-30 Insamlad av företaget
    Snabb service är nöjd med det dom har ordnat till mig. Erbjuder bra helhetslösningar för en rimlig kostnad.
    Vi tackar för dom fina orden 🙏 vi ser fram emot ett långt samarbete mer er.❤️ Med vänliga hälsningar
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Super nöjd med min nya hemsida!
    Fin design och gör ett bra jobb.
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Otroligt bra bemötande och väldigt nöjd med hjälpen jag har fått !
    Bra design på min sida och mina kunder hittar mig väldigt lätt ! Tack contact media
    Vi tackar för dom fina orden 🙏 vi ser fram emot ett långt samarbete mer er. Vad roligt att höra att era kunder hittar er via oss ❤️
  • 2022-03-30 Insamlad av företaget
    Rekommenderar stark killar från Contactmedia har fått väldigt bra bemötande och professionellt hjälp för min företag. REKOMMENDERAR STARK killarna vet sitt jobb.💪
    Vi tackar för dom fina orden 🙏 vi ser fram emot ett långt samarbete mer er.
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Bra service fin hemsida trevlig bemötande
    Hejsan Fredrik! Vi tackar för ditt omdöme och vi ser fram emot ett långt samarbete med er på Södra Takservice AB. Vi är jätte glada att ni valde just oss som din digitala byrå. Med vänliga hälsningar Contactmedia Sverige AB
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Jag är jätte jätte nöjd med hemsidan ni är grymma ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Hejsan Kushtrim!
    Vi tackar för ditt omdöme och vi ser fram emot ett långt samarbete med er. Vi är jätte glada att ni valde just oss som din digitala byrå.
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Väldig bra service, engagerad och lyhörd personal. Vi är jättenöjda med hemsidan. Tack så mycket
    Hejsan Eddy C!

Vi tackar för ditt omdöme och vi ser fram emot ett långt samarbete med er på Sanita Entreprenad.