Coop Forum

3.0

7 omdömen om Coop Forum

Helena H
Skrev om Coop Forum

ofräsch butik med lagerkänsla och inte alltid så fräscha varor. undvikes!! ica maxi ett par kvarter längre bort vinner duellen med hästlängder. ända coop vinner på e mindre kunder...

nils j
Skrev om Coop Forum

Gillar att de har en stor butik med en uppsjö av olika märken och varor. Brukar åka och handla här på kvällarna, då är det lite folk och personalen har alltid varit hjälpsamma.

mrs b
Skrev om Coop Forum

Bra Kanske inte så billigt men bra utbud när det gäller internationell mat och ekologisk mat.

Stefan K
Skrev om Coop Forum

Mycket bra affär förrutom just nu. dem håller på att bygga om vilket jag avskyr. Inte ens nåpgra "bygga-om-rabatter", nä detta stället bör bojkottas under ombyggnadstider. Man hittar inte alls det man vill ha, dåligt sortiment om man jämför med alla andra coopaffärer. Personalen försöker väl göra så gott dem kan men ombyggnaden borde kunna göras mycket bättre!

Mikael P
Skrev om Coop Forum

Jag har alltid tyckt om den här affären MEN... De håller på att bygga om och detta tycker jag inte om! Speciellt inte när de inte ens har någon form av "bygga-om-butiken-rea". Man hittar inte det man vill hitta och kan inte räkna med att de har det vanliga Coop-sortimentet. Ofta finns inte det man vill ha och jag hoppas verkligen de blir klara med byggandet snart för coop är ju en bra affär i vanliga fall!

Cecilia K
Skrev om Coop Forum

Varierat utbud till rimliga priser.

Maria N
Skrev om Coop Forum

Coop är helt klart den affär som jag hittat med störst utbud av ekologisk mat, går även att hitta en del rättvisemärkt. Plus också för att det ofta är lugnt och man slipper trängas med en massa annat folk. Nuförtiden ligger ju bolaget precis bredvid också, det är ju bra.