Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta Coop Forum Vinsta

Coop Forum Vinsta

Övriga företag nära Coop Forum Vinsta:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 1 kund tycker om Coop Forum Vinsta

• Lars
    Lars skrev om Coop Forum Vinsta
    Jag flyttade till Vällingby för ett halvår sedan och Coop Forum Vinsta är den matvarubutik som ligger närmast och där jag oftast handlar. Butiken är dock ingen stolthet för kooperationen och den får mig att inse hur mycket bättre mina tidigare stambutiker, ICA Maxi i Sollentuna centrum och ICA Kvantum i Häggvik var.

Trots att Coop Vinsta är en stor butik har de inget särskilt imponerande sortiment och de håller relativt höga priser. Deras varor har ofta korta datum så det gäller att kolla bäst före-datum innan man lägger ner något i korgen.

Men det som irriterat mig mest är slarv med märkningen och att de inte håller ordning på sina kampanjer. Ganska ofta står det ett pris på hyllan som inte är inlagt i kassasystemet. Det är inte heller alltid lätt att förstå vilka varor som omfattas. Det kan till exempel stå att det är rea på kaffe eller sköljmedel men när jag betalar måste kassapersonalen ringa och höra efter varför det inte blir avdrag och det visar sig att kampanjen bara gäller en annan variant av samma märke. Denna otydlighet i skyltning och märkning är onödig och irriterande och har flera gånger gjort att jag hamnat i kundtjänstdisken.

I kundtjänst verkar de inte vara överdrivet engagerade eller bekymrade över felaktigheterna. Däremot är de benhårda på regeln: utan kvitto, ingen retur.
    Jag kommer att fortsätta handla på Coop Vinsta eftersom det inte finns något bättre alternativ i närheten men jag saknar mina tidigare stambutiker alltmer.

Siktgatan 11, 162 50 Vällingby