Håller med om sämst service. Lurar på en pappersfaktura avgift genom att inte efterfråga om man vill ha e-faktura eller ej, och påstår att "pappersfakturan är vår standard". Ingen samarbetsvilja hos någon i den trötta kundtjänstpersonalen överhuvudtaget. Sjukt ohållbar år 2025. Undvik om möjligt!
Corepark AB
4 omdömen om Corepark AB
Riktigt Dåligt kundservice, lurades på 3 månaders uppsägningstid istället för 1 månaders uppsägning som har skrivits i avtalet. Rekommenderas inte.
Kan ha varit den sämsta kundservicen jag upplevt. Jag har betalat för dubbla betalningar hos Corepark vilket såklart inte stämmer (totalt 340 kr när jag endast skulle betalat 40kr via en betallösning). Ringde kundtjänsten idag på morgonen och tjejen i andra änden kunde verkligen inte hjälpa mig och var dessutom otrevlig. Otroligt dåligt!!!
Tar över 3 timmars fri parkeringsområden med p-skiva och gör om till 1 timma så man inte längre hinner med läkarbesök eller tandläkarbesök samt tvingar en att ladda ner app eller ta ut parkeringslapp och gå tillbaka och lägga i rutan vilket är jobbigt för de som har svårt att gå. Böter till de som ej stått längre än en timme om de bara använt p-skiva. Kommer klaga till kommunen (jag jobbar själv på kommun) om att de bör byta bolag till ett som är mer kundvänligt. Riktiga skojare!