Nathalie M

64 omdömen om Nathalie M

Sedan starten hos Reco 2024
Jens L

Nathalie är duktig och kunnig. Hon lyssnar och kom med egna synpunkter och förslag på vad som passar mig bäst. Rekommenderas varmt!

Kate S

I had my hair cut and blow dry by Nathalie M. She was so warm and welcoming, listened to what I wanted and I gave me some great tips on products! So happy with my hair, thank you!

Svar från Nathalie M

Hi Kate! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Nathalie M. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Anna B

Otroligt nöjd, hon lyssnade och kom med relevanta förslag.

Svar från Nathalie M

Hej Anna! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Nathalie M. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Sara S

Nathalie M har en imponerande förmåga att skapa snygga och välbalanserade frisyrer som passar varje kunds unika stil och önskemål. Hon tar sig tid att lyssna på sina kunders behov och erbjuder professionella råd och rekommendationer för att uppnå det önskade resultatet. Med hennes skickliga teknik och passion för hantverket kan du känna dig trygg i hennes händer när det gäller att klippa och styla ditt hår. Nathalie M är definitivt värd att besöka om du letar efter en frisör som levererar högkvalitativa och personligt anpassade hårklippningar.

Svar från Nathalie M

Hej Sara! ❤️ Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Frida M

Läste in jättebra hur jag ville ha det och var otroligt trevlig!

Svar från Nathalie M

Hej Frida! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Nathalie M! Allt gott, Creative Headz ❤️

Zohreh M

Nathalie M är så trevlig och lyssnar verkligen på vad jag önskar. Mycket proffesionellt och trevligt bemötande. Super nöjd med resultatet.

Svar från Nathalie M

Hej Zohreh! 😃 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💜

Emma S

Proffsig, kunnig och trevlig! Supergullig, bokade in en riktig behandling i sommar!

Svar från Nathalie M

Hej Emma! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Luca C

Kind and professional, great service

Svar från Nathalie M

Hej Luca! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Nathalie M. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Ahlam B

Min dotter var supernöjd. Både med klippningen, bemötandet och frisyren :)

Svar från Nathalie M

Hej Ahlam! 😊 Gud vad kul att ni känner er nöjda med Nathalie M. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Mustafa K

Nice, and friendly! Enjoyed having my haircut with Nathalie

Svar från Nathalie M

Hi Mustafa! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Nathalie M! Best wishes, Creative Headz 🥰