Elie

55 omdömen om Elie

Sedan starten hos Reco 2024
Anita C

var mycket nöjd med resultatet,

Bella C

Super trevlig och duktig, tack återigen!

Amanda A

Jättetrevlig och mycket noggrann! Lyssnade precis på det jag önskade och gjorde det utmärkt. Är så himla nöjd.

Malin L

Jag rekommenderar alla att gå till Elie. Han är verkligen duktig och proffesionell och jag litar på honom . Jag känner mig alltid väl omhändertagen och fin när jag går därifrån. Bästa frisören någonsin.

Birgitta H

Fick en snabb drop-in-tid via annan Creative Headz-salong. Elie lyssnade på mina önskemål och kom med egna bra tankar kring klippningen. Lätt att prata med utan att vara alltför "på".

Susanne R

Trevligt bemötande och bra jobb med att tvätta och föna mitt tjocka och lockiga hår.

Svar från Elie

Hej Susanne! ❤️ Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Elie. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Kristoffer L

Mycket bra frisör, vänlig och resultatet blev toppen.

Svar från Elie

Hej Kristoffer! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Elie. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Mikaela J

Elie är lyhörd, proffsig och kreativ. Rekomenderar starkt!

Svar från Elie

Hej Mikaela! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Gustav H

Vänlig, snabb, noggrann och kunnig

Svar från Elie

Hej Gustav! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Elie. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💞

Lotta V

Elie klippte sonen och han blev supernöjd. Så nöjd att han bokade en ny klippning direkt på plats för att vara säker på att få Elie även nästa gång.

Svar från Elie

Hej Lotta! 💜 Vad kul att ni känner er nöjda med Elie. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Ni är varmt välkomna åter. Allt gott, Creative Headz 🌟