Elin P

7 omdömen om Elin P

Sedan starten hos Reco 2024
Maria B

Hon är bäst. I särklass den bästa frisör jag haft någonsin. Jag är alltid 100 procent nöjd!

Svar från Elin P

Hej Maria! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Elin! Allt gott, Creative Headz ❤️

Camilla S

Elin är lyhörd och utför sitt jobb med största noggrannhet. Ödmjuk och supertrevlig.

Svar från Elin P

Hej Camilla! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Elin. Stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Daniel F

Alltid väldigt bra klippning och trevligt bemötande!

Svar från Elin P

Hej Daniel! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Elin! Allt gott, Creative Headz ❤️

Mahsa A

Hon är grym och väldigt trevlig.

Svar från Elin P

Hej Mahsa! ⭐️ Så härligt att du känner dig nöjd med Elin. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Baharnabaviab B

Snäll och duktig med barnet. Lugn och omhändertagande

Svar från Elin P

Hej fina du! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Kramar, Creative Headz 🌟

Fabian K

Elin var super duktig och väldigt trevlig! Kan starkt rekommendera henne

Svar från Elin P

Hej Fabian! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Elin P. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Björn Ö

Proffsig och koll på vad hon gör!

Svar från Elin P

Hej Björn! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕